A történtek után minden visszarendeződött az eredeti formájába, mi pedig végre jól érezhettük magunkat. Énekeltünk és táncoltunk megállás nélkül.
- Köszönjük szépen, hogy itt voltatok velünk! Vigyázzatok magatokra haza felé! – mondta Jay.
- Reméljük jól éreztétek magatokat, mert mi igen! – mondta Heeseung, aki válaszul egy nagy sikítást kapott.
- Várunk titeket dedikálásra és kép készítésre a... - mondta Sunghoon, aminek a végét nem hallottam, mert barátnőm belesikított a fülembe.
- Jó-jóó! Nyugi van már Candy! Odamegyünk hozzájuk! – próbáltam nyugtatni a lányt, aki most a nyakamban ugrált.
- Menjünk, menjünk, MENJÜNK! – húzott most már maga után. De jó is lenne, ha egyszer lenne nyugtom...
♫ ♫ ♫
Ahhoz képest mennyien álltunk a sorba eléggé gyorsan kerültünk oda a fiúkhoz. Candace-t magam elé engedve mentem előrébb majd le is ültem az első bandataghoz, aki Jungwon volt.
- Szia! Hogy vagy? Jól érezted magadat? – kérdezte egy nagy mosollyal az arcán.
- Szia Jungwon! Igen nagyon jól éreztem magamat. Ez volt az első, hogy egy koncertetekre eljöttem, de nem bántam meg. – válaszoltam vissza mosolyogva.
- Ezt örömmel hallom! Esetleg szeretnél képet készíteni? – nyújtott felém egy dedikált kártyát.
- Igen! – mondtam boldogan majd elővettem a telefonomat és csináltunk egy pár selfie-t.
- Köszönöm szépen! Neked kitartást és pihenj is azért majd, amikor tudsz. – mondtam megsimogatva a fiú karját mire egyet bólintott majd elköszöntünk egymástól. A következő Sunoo volt.
- Helló-belló! Mi újság van? Hogy érzed magad? – nézett rám miközben aláírt egy kártyát nekem.
- Szijjaa Sunoo! Köszönöm jól vagyok és te? Uuu nagyon aranyosak a cica füleid! Megsimizhetem őket? – néztem a fiúra bociszemekkel.
- Persze, csak nyugodtan. – mondta majd kissé lehajtotta a fejét én pedig megsimogattam.
- Uuu ez nagyooon puhaa! – nevettem fel, mire ő is felnevetett. Ezután ő is átadott egy dedikált kártyát. – Nagyon tetszett a fellépésetek és további sok sikereket kívánok nektek!
- Köszönjük! Miattatok vagyunk itt. Nélkületek nem sikerült volna! – mondta majd vele is készítettem egy képet és tovább mentem.
- Nocsak, nocsak. Most nem fogsz rám unni, ugye? – jött egy szarkasztikus hang. Hát, ezt nem hiszem el! Ez az ember 2 mondattal repített újra a méreg szigetére.
- Nocsak, nocsak. Csak nem megint egy – hajoltam közelebb a fiúhoz, aki a könyökét letéve támaszkodott hozzám közelebb - seggfejet látnak szemeim. – ámultam el és a kezemet a szám elé tettem. Jay fejét rázva felkuncogott.
- Micsoda merészség egy lánytól. Ez tetszik. – mondta egy szája szélén megbújó mosollyal.
- Hidd el a lány nem tetszene neked. - vágtam rá. Erre felkapta a fejét.
- Miért is? – nézett mélyen a szemembe.
- Mert ez a lány - mutattam magamra - nem az a lány, akit bárki szívesen akarna. - mondtam majd elvettem a dedikált kártyát és tovább álltam, ezzel válaszra sem méltatva őt.
- Szia! Hogy hívnak? Tetszik a hajad színe! – dicsérte meg vörös hajamat Heeseung.
- Szióka Hee! Maddie vagyok és köszönöm szépen! – válaszoltam kedvesen a fiúnak.
ESTÁS LEYENDO
Fate (Jay ff.) [Javítás Alatt]
FanficVajon kisülhet bármi jó abból, hogyha egy hétköznapi ember összejön egy világszerte ismert kpop idollal? Ha nem tudod rá a választ, itt megtudhatod! „- Én is utálok benned valamit. - mondta érzelemmentesen. - I-Igazán? És m-mi lenne az? - kérdeztem...