-Dehát ez az a szőke gyerek akit reggel stalkoltál?-kérdeztem meglepődve miven nem tudtam ilyen csávok jönnek be Sarahnak.
-Hát nemtom az eredeti neve Ranga Csanád aztán rámírt pár napja és beszéljük hogy kéne tali,aztán mondom egyszer élünk.
Egyetértően bólogattam vàlaszkénnt.Őszintén semmi kedvem nincs kimozdulni,de a barátnőmért megteszem mert ő is sok mindent megtett értem.Elgondolkoztam amíg letöröltem a sminkem hogy csináljak egy füstösebb szolidabb sminket,hogy lehet nekem is élnem kéne az életem és nem a "jó kislány" szerepbe lenni,sose vagyok bennt semmi őrültségbe de most fasza gyerek leszek és ugyis mindjárt 2024 hogy 23 ba hagyom ezt a szolid életet mert emlékek nélkül fogok megöregedni.Szüleim szoki mondon nem hívtak,gondolom majd reggel fognak az időeltolódás miatt és kapok szép sok lebaszást hogy így állt rajtam a ruha,úgy beszéltem,úgy néztem mint a stb.stb.Miután kész lett a sminkem ami szerintem elég jó lett választottam egy sima egyszerű fekete feszülős koktéltuhát ami elég rövid volt dehát kinem szarja le.Felvettem egy fekete kistáskát,meg egy fekete magassarkút (ami ilyen szandálos ink és felkell tekerni a combodig ha ertitek xd)és kimentem az erkélyre amíg Sarah készülődött.Nyomogattam a telefonomon az instát majd gondoltam megnézem kivel is találkozik a barátnőm.Miközbe görgettem a képeit találtam egy olyat ahol az a rasztás fiú is rajtavolt akit láttam délután.Láttam hogy megjelölte majd az alkalmazás rádobott a profiljára és a neve alatt a követés viszonzása gombot pillantottam meg.&Gyorsan visszakövettem és elkezdtem nézni a képeit.Nem az esetem de valahogy megfogott neki a külseje,amit nemis értek de ugyse kell nekem kapcsolat meg főleg vele?Kikészülne a sajtó és a családom is.Hirtelen kicsapodott az erkély ajtó majd a barátnőm mérges arcát láttam.Fehér szatén ruhába volt majdnem olyanba mint az enyém csak az övé lengébb volt de ugyanúgy kistáska,magassarkú.
-Elcsi neked valami fülkárosodásod van?3perce neked ordibálok!Itt a taxi mennünk kell.-parancsolt rám majd felkeltem a székből és bennt a tükörbe néztem.
-Huha jó picsás vagyok-nevettem el magam miközbe oldalra fordultam.
-kérdezni is akrtam mi történt veled anyu-nevetett a barátnőm is de persze poénbol mondta.
Kimentünk a hotelből majd Sarah megmondta a címet a faszikának és elvitt minket a bár elé.A csajos a kocsiba felhívta a gyereket és azt mondta ott állnak a bár elött és foglalt asztalt.Kocsiba még egyszer újrakentem a szájfényem majd már oda is értünk.Amikor kiszálltunk az autóból 3 fiút és 1 lányt pillantottunk meg.Nem igazán voltak úgy felöltözve mint mi.A csajon egy fekete bőszárú cargó volt és egy sima csőtopba volt meg egy retkes aiforce 1be.A fiúkat elnézbe úgy bevoltak állva hogy már a nevüket nem tudták.Ott volt a csúszda hajú,az a hosszú rasztás akit láttam a reptéren,meg az a kontyos réce is akit láttam a rasztással,de ő nem volt ott.És még egy normális kinézetű fekete hajú csávó is velük volt,szerintem az ő csaja.A bár nagyon szép volt,egy nagy asztalhoz ültünk ahol mindig cserélődtek a helyek.Sarah átkerült a Csani gyerek mellé egy óra után,én pedig a csajszival beszélgettem,kiderült hogy Lilinek hivják és hogy tényleg annak a fiúnak a barátnője akiről gondoltam Kisének.Rendes nevét nem tudom mindegyiknek ilyen hülye neve van,Grasa,Gyuris,Ercsé.Barátnőm elég sokat ivott,mondjuk én se keveset.Szerintem olyan 5 shot körül járunk aztán csak 11 óra van.Nem sietünk vissza,csak este lesz egy kis átbeszélés a 4nap múlva kezdődő divat hétre.Rá egy fél orára hallotam hogy valaki bejött a helyiségbe és odajött az asztalunkhoz.Mire odaért mindenki felállt és hangosan csá tesomoztak.Én nem csináltam semmit csak csendben ültem és lehúztam egy tequilát.Nem is nagyon néztem ki ez a csávo csak a telefonom bámúltam és nem hazudok,kicsit beütött a pia.Kis idő múlva feleszméltem hogy ez a rasztás csávó akit néztem instán.Amikor ránéztem pont engem nézett ami fura volt és egy perc után kínosnak éreztem a szemkontektust.
-Menjünk el bulizni.Úgyis uncsi ez az iszogatás-vetette fel az ötletet Lili.
mindenki beleegyezett majd sétálva mentünk át egy szórakozó helyre.Pesten szerencsére hidegebb a nyár mint La-ba úgyhogy pont jó.Elérkeztünk egy olyan út részhez ami nem volt túl bizar de muszáj volt átmenni rajta.Kicsit beszartam hogy őszinte legyek mert eléggé kihívó ruha van rajtam.Egyik pillanatról a másikra a rasztás fiút pillantottam magam mellet majd furán ránéztem.
-szerintem neked is kínos hogy csak mi vagyunk kussba,de ne félj itt vagyok melleted nem bánt senki.ezek szerint látta hogy félek.-És te hogy kerülsz ide ekhoeee?-kérdeztem teljesen beállva.Olyan 2 korül lehet.Sarah bennt táncol meg smárol a Csanáddal szerintem lehet épp húzza a wcben.A többiek jól érzik magukat bennt,énis táncoltam csakhát annyit ittam hogy szarul lettem és kijött velem az Andris és már 2 órája egy random parkba beszélgetünk egy random padon és beálltam mint a kurvaélet.Biztos nem volt szép hogy Saraht egyedül hagytam de az egész este baszott rám,csak erre kelletem hogy eljöjjek vele és tudjon faszizni.
-hát Bristolból jöttem haza magyarba mert megtaláltak otl esek és elkezdtem koncizni.
-de te mit keresel itt Eliana?-kédezte vissza miközben egy újabb csáros cigit gyújtott meg.
-tudod ez nehéz,modelkedem de ez sem egy leányálom,nem élek úgy mint a normális emberek és ez felbasz,szüleim otthonról dirigálnak nekem..-kezdtem bele majd a csár meghajtott és elmondtam mindent neki,a lelkiállapotom,a vágások,a pánikrohamok,az a sok gyógyszer amit anyám ad és az a sok zaklató ember ami ezzel jár.Elmesétem Saraht is aki szerintem kurvára kihasznál és kibeszél.Meséltem az előző kapcsolatomról ahol majdnem megerőszakoltak,de sajnos a mesélés egy sirásba végződött.
-baszki sajnálom.-szólaltam meg hallkan szipogva
-halo semmi baj,én ittvagyok neked és nem fogok elmenni igérem,vigyázni fogok rád.-nézett a szemembe miközben egyik kezével megfogta az arcom,hogy ne húzzam el a fejem.Úgy éreztem ő más mint a többiek,megért engem,és nem érdekli ki vagyok és honnét jöttem.
-köszönöm hogy számíthatok rád.-szipogtam.
-alap Nina.-majd adott egy puszit a hajamba.Válaszképpen én csak megöleltem.Olyan jó illata volt,csár és valami fasza parfüm keveréke.Nem akartam elengedni,biztonságba éreztem magam vele,sajnos nagyon szar családi háttérrel rendelkezek,szüleimtől nem sok szeretetet kaptam.Csak pénzt,dehát nekik csak az a lényeg hogy kinek mennyi pénze van és hogy mit gondolnak rólunk az emberek.Rezgésre lettem figyelmes miközben öleltem.
-baszki hív René.-hadarta el,majd gyorsan felvette és beszélt,én addig láttam hogy 3 óra múlt így ideje lenni menni.
-hivok egy taxit,Saraht elviszik különt taxival csak hogy ne keljen sétalnunk annyit.
-okés.-mondtam egyhangúan miközbe a telefonom nyomkodtam,de láttam anyutól 4 nem fogadott hívást.Nagyba szarok rá,majd visszahívom reggel de láttam Sarahtól egy hívás se jött meg üzi se.Már a hotel elött álltunk Andrissal,nem akartam elengedni,de muszáj lesz.
-köszönöm ezt az estét remélem még beszélünk meg ilyenek.-húzodtam el az öleléséből.
-az még szép Nina.-kacsintott rám.Úristen mi ez a Nina dolog?Eskü rákeresek xd.
A másik taxi is megjelent a hotel elött,barátnőmet kisegítette a Csani majd lesmárolta(fuj),barátnőm sokat ihatott mert a lábán nem nagyon tudott megállni.Felmentünk,letusoltunk meg ilyenek.Már feküdtem be az ágyamba de elötte még megnéztem írt e Andris.Hát nem csalódtam..Sziasztook hat itt is lenne a 2.resz,jo hir,folytatom a konyveet es probalok gyakrabban reszeket gyartani nektek.Na addig pusza😘
YOU ARE READING
Zajvihar
Adventure"-Teso képes vagyok érte mindent feladni!Ezt az egész ekhoes dolgot.Képes vagyok elmenni miatta,megváltozni,tanulni,letenni a füvet!-kiáltottam." Eliana egy hatalmas jövővel rendelkező model,már ilyen fiatalon milliók ismerik,bejött neki az élet.Hír...