Reggel egyedül ébredtem,a tegnap este eseményeire emlékezve és amikor ráébredtem
hogy mi is történt sírni kezdtem.Az este folyamán bekövetkezett az amitől a legjobban féltem.Elvesztettem egy olyan fiúval aki nemis mondta ki hogy szeret sőt még alig ismerem.Sőt utána még el is húzott haza.Nemtudom mivan ezzel a retkes Magyarországgal.Itt mindig csak a baj történik.Nagyon megalázva érzem magam mintha egy kurva lennék,bár kötődök hozzá.Egy idejig sírtam majd bejövő facetime hívás jött Cassietől.Vele is kurva régen beszéltem.Nemis értem miért hiszen olyan jó barátnőm.Gyorsan fel is vettem.
-nyuszi hát te miért sírsz?-nézett rám miközben fésülte a haját.
-hát..-mondtam.-Dani megbaszott aztán elment.-tört ki belőlem újra a sírás.
-hogy ez mekkora egy dög faszparaszt!!
Elmeséltem neki mindent amit még nem hallot aztán vele együtt készülődni kezdtem énis mert ma lesz a final show ahogy mondják ezt nálunk.Tökéletesnek kell lennem dehát ez nagyon nem sikerült úgyhogy ez a édes Cassie hajnali 5 kor miattam kitaxizott hozzám hogy tudjon is segíteni.-nem akarok menni!-feküdtem vissza az ágyamba.
-Elcsi idejöttem,rendbe raktam a házat mert ma jön haza a tesód és anyukád!-kelj fel mert 10 perc és jönnek értünk!-emelte fel a hangját.Végül beadtam a derekamat és szót fogadtam Cassienek,ő olyan aranyos lány.-Cass neked van valami faszid?-kérdeztem mikor még indulás előtt puszilgattam a kicicám Tigert.
-egy ideig befejeztük a beszélést Gyubennel de újra rámírt tegnap hajnalba.-sóhajtott nagyot.Tudom hogy zűrős nekik a Bencével hasonló mint az enyém de Cass magába tartja velem ellentétbe ha baj van.Bevallom mostanában nagyon elhanyagoltam szegényt és igazán megérdemli hogy törődjek vele.
-és miket beszéltek?-húztam a cipőm
-holnap elmegyek a koncertjére..amin te is fellépsz.-mosolygott.-mikor akartad elmondani?
-nemtudom szarnak érzem.-ültem le a földre.
-te eszednél vagy?-akadt ki.-1 millió megtekintés van rajta!!
-de mi legyen Danival?-néztem rá
-keresni fog.-mondta nyugodtan
-honnét tudod?
-megérzés.-kacsintott.Amúgy Cassnek tényleg kurva jó megérzései vannak a mi kis boszink.Előbb utóbb kiértünk a házból de úgy érzem újra olyan az egész mint régen kettőnk közt.
-ez a kibaszott busz merre van?-rugott bele egy kőbe Cass
-Fasztudja-motyogtam.
-"Akarok egy kurva nagy házat
Egyedül legyek, hogyha a vendégek százan"-kezdett táncolni a szőkeség
-"Akarok száz kurvát, de egyszemélyes ágyat
Mert nem nekem akarom, csak nem is másnak"-csatlakoztam
-"Akarok új láncot, nagy köveket a láncra
Olyan nagyokat, a nyakam folyton fázna
Akarok egy Rarit nekivezetni a fának
Meg egy glockot, bele teli tárat
Sose lőnék vele, nem lőnék másra
Kell sok pénz, nem számít az ára
Akarok sok milliót bele a párnámba
Hogy feligyák a könnyeim, ha egész este fájna"Fel se fogtuk hogy vagy 1 órája táncolhatunk és énekeltünk.Amire megérkezett az utcánkba a hatalmas fekete merci busz.Felszálltunk mire nagy sikolygás keletkezett.
-jójó lányok!-állt a busz ülések két sora közé mikrofonnal a kezében.
-ne felejtsétek kérlek ez a final show azaz az utolsó divatbemutatónk itt!Nagyon szépen kérek mindenkit instagramra vagy bármilyen social platformra még semmi olyat ne rakjon ki amiből bárki bármit is megtudhat szóval csöndet szeretnénk mindenkitől!A napirendünk abból fog állni,hogy most elmegyünk a ruhákhoz,amit délután viselni fogtok,utána tartunk egy gyors járás próbát,utána csendes pihenő hogy rá tudjatok pihenni a megméredtetésre.Ne felejtsétek el ma Abel Tesfaye lép fel művésznevén The Weeknd aki szintén nem jár Magyarország közelébe sem!Ez csak annak köszönhető hogy ekkora nevetek van már ilyen korban!Valakinek valami kérdése esetleg van?-nézett ránk miután leadta ezt a litániát.Válaszképp csak megráztuk a fejünket.-Kibaszott fáradt vagyok!-dőltem be az ágyba miután végeztünk a főprobával.
-énis.-ugrott rám Cass.Volt négy óránk kialudni magunkat ami nagyrészt sikerült is.Ma is szintén nagyon meleg van,nem tudom mivan itt de nagyon megszoktam a hűvösebb nyarat ami itt van.Ma a családom is eljön megnézni a tesómmal együtt,amiért nagyon izgatott vagyok.
Hangos kopogásra lettünk figyelmesek hisz én már egészen kinyitottam a szemem kis nyüszörgés után kinyitottam az ajtót hisz Cassie az ébredés határán se volt ahogy néztem.Amikor kinyitottam az ajtót csak egy hatalmas piros rózsacsokrot láttam az ajtó előtt.Volt benne egy kicsi kártya az volt benne Eliana.Bevittem az asztalra hogy jobban szemügyre tudjam venni a csokrot.Kinyitottam a nekem címkézett kártyát,"ma találkozunk godness" csak egy D betű volt a kártya szélére írva.Miafasz?Ez nagyon aranyos volt és egyátalán honnét tudja hogy melyik hotelbe vagyunk átmenetileg?Egyre jobban kezdem elfelejteni a tegnap este történteket és talán nem akkora faszparaszt mint gondoltam.
-Még két órám van.-motyogtam mikor a hatalmas francia ágyba sehogyse találtam a poziciót hogy pihenni tudjak így úgy döntöttem kimegyek egyet medencézni de írok előtte a csajoknak mizuvan velük.
(Csopi besz(messenger))
Elcs:csajok valaki ebren?
Madd:en ebren vagyok
Liz:eniss
Csenge:Ajsa,Cass,Nori,Lana?
Madd:nalam alszik Nori meg Lana
Elcsi:nalam Cass
Ajsus:nyomorekok alszok en meg!Csak felkeltettek a pittyegesek nacsumi(4❤️)
Elcs:Menjunk ki furdeni!
Madd:MARIS OLTOZOK!!!
Liz:VARJATOK AM MEG!
jaj igen jött pár "új csaj" mert ők magyarok és amúgy nagyon kedves csajok.Ajsaval kezdeném hisz ő az egyik legszimpatikusabb,félig magyar félig spanyol,inkább ilyen latinának mondanám a külseje alapján.Lana a másik kedvencem négyük közül,orosz csajszi full fehér bőre van és vörös haja de valahogy sose ég le azt hogy?Nagyon kedves és jól kijövünk.Oh igen és van még Csenge akinek fekete haja van de mégis fehér a bőre és kék a szeme.Ő nagyon cuki de visszahúzódó eléggé.Négyük közül nem annyira szimpatikus nekem a Nóri lehet cuk meg minden de ő az egyetlen különc,full látszik hogy magyar a csaj de ilyen elkényesztetett apuci lányakénnt viselkedik de lehet csak én látom rosszul és egy tök cuki csaj.
YOU ARE READING
Zajvihar
Adventure"-Teso képes vagyok érte mindent feladni!Ezt az egész ekhoes dolgot.Képes vagyok elmenni miatta,megváltozni,tanulni,letenni a füvet!-kiáltottam." Eliana egy hatalmas jövővel rendelkező model,már ilyen fiatalon milliók ismerik,bejött neki az élet.Hír...