Köszöntünk titeket modellek!Neharagudjatok a csúszásért.Tehát most át kell beszélnünk a 2023 mas fashion weeket.
Barbi elmondta egyesével kin melyik ruhák lesznek és mit kell csinálni,hogy kell járnunk,milyen zene lesz.Mindegyik napon szereplek szerencsére minimum 2x a kifutón,és elég extra ruhákat kaptam.1órás volt ez a megbeszélés mert 20 an vagyunk modellek szóval jó rövid volt.3napja nem hallotam semmit se Andrisrol csak hívogatott meg írogatott,de meg se néztem nincs rá energiám,holnap megkezdődik a hét és őszintén szólva nagyon izgulok.Cassievel épp Travis Scottra ugráltunk az ágyon és énekeltünk.Cassie lett a legjobb barátnőm úgy érzem.Sarah drámaian kilépett miután kiderült nem kap 1ruhát se a héten mivel minden nap késett,ocsmányul viselkedett ami fel került a netre,gondolom a Csani gyerek miatt ,a cuccait elvitte a hotelből.Így egyedül vagyok a szobámba de nem zavar eskü.Kiderült hogy Sarah olyanokat hazudotott a lányoknak hogy miattam kellet neki elmenni amikor késtünk az edzésről meg ilyenek meg hogy mennyire egy elkényesztetett picsa vagyok meg hogy ő utál engem.Nem hat meg,egy emberrel kevesebb.Anyukám mindig azt mondta nekem aki fájdalmat okozott vagy átbaszott el kell dobni az életedből érzelem nélkül.Ez lett Andrissal is.Csak a fájdalmat okozná nekem.
Csörgést hallotam mellőlem.A képernyőmön az emlegetett szamár neve jelent meg.
-Vedd fel mit akar-mondta Cassie a telefonjából bámulva.
-De ha felveszem mit mondok?Bocsi hogy ignoráltalak csak kurvára szeretlek neked pedig barátnőd van?-amíg papoltam Cassie kivette a kezemből a telót és felvette majd odadobta nekem.
-kurva anyád Cassie.-szitkozódtam
-Szia Eliana.-szólt bele Andris
-Szia Andris.-válaszoltam flegmán
-kérlek hallgass meg.
-mond.
-Lilla nem az akinek gondolod de ez nem telefon téma
-Andris lebuktál.Lillát pontosan tudom kiaz de nem akarok picsásul viselkedni de barátok vagyunk?
-figyelj Eliana ez nem egyszerű.Kérlek találkozzunk.-hallottam rajta hogy szipog,de tudtam bevan mindenezve
-mikor és hol?-kérdeztem flegmán
-most van 18 óra akkor fél óra és ott vagyok érted
-talán látsz.ezzel leraktamNem fogok hazudni azt a fél órát készülődéssel töltöttem.Cassievel tegnap vettünk pár cargó és ejtőernyősnadrágot.
egy fekete ujjatlant választottam ami a mellemnél kivan vágva picit egy fekete cargóval és egy fekete jordan 4 et a fekete köves prada kistáskámmal.A sminkem egyszerű volt,tus és egy kis rúzs.a hajamat kiengedtem.Amikor az erkélyből Andris kocsiát pillantottam meg,akkor indultam le.
Haragudtam rá,mert ha barátnak tart,mondja azt de már elkezdtem fantáziálni másrol.Mire feleszméltem már lennt voltam a hotel elött,láttam azt az ismerős mercit,de nem szállt ki Andris csak villogtatott hogy üljek be.-Szia Eliana.-szólalt meg miután beültem.
-Szia Andris.-válaszoltam egyhangúan.Nem néztem rá,nem mertem.Lehet kicsit túlreagáltam.
-Elmegyünk hozzám?-nézett rám.Láttam hogy aggódik és fél.
-Nekem jó.-felé fordultam és láttam a gyönyörű zöld szemeit.
-jó.-majd már indultunk is.
Az út csöndbe telt,kifele néztem az ablakon, néha néha rá pillantottam de az utat nézte nagyon.
-Lilla jól van?-kérdeztem mikor megálltuk rgy piros lámpánál.
-Leszarom hogy van.-rámnézett.Tudtam hogy hazudik,láttam a szemébe.
-mi történt?-kérdeztem miközben játszottam a hülyét.
-Lillával sose voltam együtt Eliana csak össze jártunk dugni.-vágott rá.De mostmár azt se.
-Ja hogy nálad így működik,valakivel összejársz dugni,ki tudja hány lánnyal.-fájt esküszöm ezt hallani amit mondott.Lehet ki kéne szállnom a kocsiból
-Eliana fejezd be!-kiabált.Megijedtem ettől,sose láttam még ilyennek.
-Tegyél ki a következő fordulónál.-mondtam teljesen nyugodtan.Nagyon megijedtem és sose bírtam ha kiabálnak velem és konkrét üvöltött.
-Nem foglak kitenni ne szopass.-kibaszott ideges volt.
-Azt mondtam ki fogsz tenni bazdmeg.-ordítottam már én is
-kurvára nem foglak kitenni érted.-álltunk meg még egy pirosnál
-aha ezt nézd.mondtam majd kiszálltam és elkezdtem vissza sétálni.Sajnos nem bírtam tovább tartani a sírást.Nem néztem merre volt Andris,sőt kurvára nem érdekelt mi volt körülöttem.Sötét volt,nem tudtam hol vagyok szóval leültem egy random bolt elé és rágyújtottam egy cigire.Ebbe a pár napba kezdtem el.Azért sírtam mert volt egy ember akit pár napja ismertem meg de a világomat jelentette.Tökmindegy barátként vagy nem barátként.Körülbelül 1 órája sírhattam közbe elszívtam fél doboz cigit és a földet néztem.Gondolkoztam.
-Kérlek Nina.-hallottam egy hangot előlem.Felnéztem és megpillantottam a rasztást.
-Mit akarsz?-kérdeztem szipogva.Válaszul csak leguggolt hozzám és megölelt.Addig ölelt amíg meg nem nyugodtam teljesen.
-menjünk hozzám jó?Csinálok vacsit utána meg haza viszlek.-mondta miközben a szemembe nézett
-jó.egyeztem bele.Beszálltam a kocsijába és egész uton meg sem szólaltam.De volt egy dolog a fejembe amit meg akartam kérdezni.
-Andris.-mondtam félénken
-Hm?
-Sarahról tudsz valamit?
-Ja Csaninál lakik elmesélte hogy kibaszták tőletek de amúgy nagy kurva lett.-nevetett
-mert?-kérdeztem kiváncsian
-hát proli kurva lett majd meglátod.-mondta egyhangúan.
Odaértünk a házához.Egy újépítésű emeletes ház volt.Elég nagy,4 emelete volt.Beléptünk egy portás köszöntott nekünk,Andris a 4. Emeleten laktott így lifteztünk.
-Szép helyen laksz.-mondtam neki
-köszi de el akarok majd költözni mert a szomszédok miatt csináltatnom kellet a studióba hangszigetelt falakat.-meglepődtem őszintén szólva.Bementünk a házába.Hatalmas tér tárult elénk.Új volt minden,a szürke és a fa szín dominált meg a fekete.
-hát üdv itthon.-mondta
-szép házad van.állapítottam meg miközbe körbe jártam a házat ami eltartott egy darabig.Andris szobájába érve láttam egy szekrényt amin képek voltak.Leültem és nézegetni kezdtem.A képek régiebbek voltak.Voltak kiskori meg "tini" képek is. A barátaival volt.És volt az anyukájával is egy kép.Nagyon aranyosak voltak.A testvéreivel is volt.De volt egy nagyon szép lánnyal is egy képe.
-Ő volt az első barátnőm,Loren.-szólalt meg az ajtó felöl egy hang.A félfának dölve beszélt majd oda ült mellém.
-Vele találtam ki a művész nevem.-mondta,láttam rajta hogy szomorú
-Nagyon szép lány.motyogtam,tudtam hogy én sose leszek ilyen szép mint ő
-Egy kurva volt.-mondta mérgesen és kivette a képet a kezemből és ketté tépte.
-mi történt vele?-kérdeztem
-megcsalt vagy négyszer,az egész szívemet kitettem neki és elment azzal a fasszal.-szorította ökölbe a kezét,majd szipogni kezdett.
-haho andris mi a baj?-kérdeztem aggódva
-a faszija szarul vezetett és egyszer túl gyorsan mentek,és autó balesetbe meghalt.-jöttek ki a könnyei,megviselte őt láttam rajta.Megöleltem,és csendben voltam.Úgy éreztem ebben a helyzetben ez a legjobb amit tehettem.Andis lassan megnyugodt majd elment főzni.
-Figyelj Eliana!-kezdett bele majd felém fordult.Én a konyha pulton ülve néztem őt
-igen?-kérdeztem
-Nagyon fontos vagy nekem érted?Nem tudom mi lenne velem nélküled.Nagyon hiányoztál ebbe a pár napba.Köszönöm hogy ilyen jó barát vagy.-majd megölelt.
Meglepett ez a kijelentés,bár kurvára fájt de lehet jobb is ha elfolytom az érzéseimet.
-köszönöm Andris te is nagyon fontos vagy nekem.-legszívesebben úgy sírtam volna,ordítottam volna hogy mindenki meghallja a fájdalmam de nem lehet.
A vacsi nagyon finom volt amúgy,Andris kitett magáért.Köszönöm ezt a az estét.Majd kiszálltam a merciből.Felmentem a szobámba és beleültem a forró kádba.Lehet tényleg jobb barátkénnt,lehet bele se gondolt ebbe a szerelmes dologba,sima haver vagyok.Bele kell törődnöm,most ez a legfontosabb. Lehet nem szép dolog de a fürdőbe kinyitottam az ablakot és rágyújtottam egy cigire.Sokat segített ebben a pár napban.Holnap lesz az első nap,össze kell magam szednem.
1órát ülhettem a kádba,utána felöltöztem a pizsomámba és elvégeztem a kis esti rutinom többi részét majd bedőltem az ágyba.
Ha tetszett vote meg minden,osszatok legysz😘
(1200 words)
YOU ARE READING
Zajvihar
Adventure"-Teso képes vagyok érte mindent feladni!Ezt az egész ekhoes dolgot.Képes vagyok elmenni miatta,megváltozni,tanulni,letenni a füvet!-kiáltottam." Eliana egy hatalmas jövővel rendelkező model,már ilyen fiatalon milliók ismerik,bejött neki az élet.Hír...