Reggel 6 kor szolt az ébresztőm.A hatalmas ablakaimon beszűrődött a napfény.Nem akartam a tegnapra gondolni,szarul érzem magam az miatt hogy Andrisnak csak egy barát vagyok dehát ez van.Ma egy nagyon fontos hét kezdődik el,ezek meghatározzák az egész életem hisz ez lesz a munkám ha nem baszok el semmit még ennyi idősen.
3.ébresztőm szólhatott meg mire kikeltem az ágyból és már reggel fél 7 kor hívtak,apa volt az.Meglepődtem mert nem sokszor hív de mindig apa pici lánya voltam.
-jóreggelt apa-mondtam álmosan mire kihangosítottam és magam mellé tettem a telefont amíg beágyaztam.
-neked is jóreggelt kincsem!-kapcsolta be a facetimeot.A repülő gépén volt anyával.
-apaa hova mentek?-kérdeztem kíváncsian.
-hozzád édesem,egész éjjel repültünk hogy elérjünk hozzád megnézni téged.
-úristen apa végre látlak téged.-ordítoztam.Nagyon örültem apukámnak de mégnagyobb nyomás jött rám ezáltal hogy a szüleim is megnéznek.Letettem ezek után a hívást apuval,el kell készülnöm.
Megcsináltam szokásosan a reggeli rutinom,és felöltöztem egy egyszerű melegítőbe és mentem reggelizni,a mai napon kimaradt a reggeli edzés.Estére át lett rakva mivel nagyon sok a teendő mára.Beértem a reggeliző helységünkbe,mivel külön a modelleknek ki lett jelölve egy hely,hogy nyugodtan ehessenek és ne dúgjàk a fejükbe a kamerákat.Maddyvel beszélgettem reggeli alatt mivel elég korai voltam.Kávéztunk meg reggeliztünk miközbe mesélte van neki egy csávó akivel találkozgat.Fasza mindenkinek összejött minden.
-Amúgy láttad milyen képeket rak ki Sarah?-kérdezte miközbe falta a kakaóscsigáját
-neem én kikövettem.-válaszoltam.
szó nélkül kezembe adta a telefonját ahol az említett lány insta profilja volt.Átfestette a haját feketére és teljesen kifordult magából szerintem,Feltöltette a száját,kurvás ruhák erős smink.Nemtudom én annak a híve vagyok nem kell mindent megmutatni hogy felfigyeljenek rád.Bár ő ezért a Csani gyerekért nagyon odavan,gondolom belement párszor.Fr. ezzel nincs baj lehet én vagyok régimódi,hogy ülök a seggemen és várom az igazit.
-Bocsi a késésért.-nyílott ki az ajtó majd megláttam Cassiet pizsiben beesni.
-Cass te veled mi történt?-állt fel maddy hogy megölelje miközbe nevetett a szerencsétlenkedésén.
-Vágjátok 2 órát aludtam.-nyöszörgött.
-Faszi ugye?-mondtam nevetve.
-aha.-feküdt el az asztalon.
-babám mesélj azonnal!-ordibált maddy
-Na gyorsba elmondom,magyar előadó,nagyon helyes meg illedelmes.-mondta majd elővette a telefonját hogy megmutassa a csávót.
-Várj ezzel beszéltél a reptéren nem?-lepődtem meg.
-Igeen az Andrisnak nagy spanja.-mondta miközben ette a reggelijét.Reggeli után felmentem a szobámba és az ágyon hevert a ruhám amit fel kellet vennem,nagyon sok fotós van a hotel előtt fix csinálnak jó sok képet.Egy szürke mini ruhát kaptam,szatén kicsi mell kivágással.Hozzá kaptam egy ezüst csillogós magassarkút és indulásra kész voltam miután megcsináltam egy alap natúr sminket.Hajam kiengedtem és indulás előtt csináltam még egy tükrös képet majd kiraktam mivel szerintem fasza lett.Elindultam a halba mivel ott gyülekeztünk,miután mindenki odaért kiindultunk az autókhoz sorrendben.A hotel előtt egy rakás fotós +fan állt uramisten.Először a felnőttek mentek ki majd a vége felé megindult Cassie előttem.Nagyon sok ember kiabálta a nevem ami nagyon jól esett,pár aláírást is adtam.Az említett csajszi megállt előttem,majdnem a lábára léptem amikor a kordonon kívűl megláttam Bencét és Andrist.Hatalmas rózsacsokrot kapott a leányzó előttem,nagyon romcsi volt csak betereltek minket a kocsiba mert megálltunk 5 percig.Andrissal egymást néztük,bár alaposan végigmért.
Délután 2 óra körül lehet,a sminkem csinálják az első ruhámhoz,ami egy fehér csillogós mini ruha lesz,a második egy rózsaszín amibe úgy nézek ki mint egy menyasszony,a harmadik meg egy nagyon bő bornadrág hozzá egy melltartó és zakó.Aztán ennyi.Szokásos volt,kimentünk a kifutóra,ügyeltem arra hogy el ne essek ilyen tűsarkú csizmákba.Régen nagyon szerettem ezt csinálni,mostmár nem olyan a lelkesedés de persze ezt imádom hogy kimegyek és mindenki engem néz és sikítanak ha meglátnak de nagyon sok áldozattal jár,mivan ha elesnék?Meddig lenne az az interneten?És ha meghíznék?Lehet nagyon sok ember nem tart engem alkalmasnak a model szakmára.Próbálok minden beleadni.Egyszercsak anyát és apát vettem észre az első sorból akik sikítanak és videóznak,de nem szabad feléjük forduli nehogy elbasszam.Anyával olyan jó volt a kapcsolatunk talán az én hibám,majd megpróbálok vele beszélni.
YOU ARE READING
Zajvihar
Adventure"-Teso képes vagyok érte mindent feladni!Ezt az egész ekhoes dolgot.Képes vagyok elmenni miatta,megváltozni,tanulni,letenni a füvet!-kiáltottam." Eliana egy hatalmas jövővel rendelkező model,már ilyen fiatalon milliók ismerik,bejött neki az élet.Hír...