17.

110 10 4
                                    

-mi a fasz?!-torpant meg a rasztás mikor belépett a tágas nappaliba
-megmondtam eljövök hozzá ha nem adsz pénzt!-állt fel Lilla feldúltan majd a papírokért nyúlt.
-Ez nem az én gyerekem!-kiabált Andris míg közeledett.
-de a tiéd!-nyomta a kezébe a papírokat.
-Lilla ez kamu!-nevetett idegességébe
-Bazdmeg most lettem terhes!-kiabált
-egy mocskos kurva vagy mindenkivel össze fekszel csak a pénzemre hajtassz!-ordított.
Én csendes megfigyelője voltam a történteknek ahogy Andris és Lilla veszekednek és kiabálnak a nappaliban.Nem tudtam mit mondani,és nem is akartam.Lilla papírjai igazat adnak a lány szavainak és hihető a story ahogy bele gondolok.Már Andris akkor is fura volt mikor a szüleimnek mutattam be.Tehát itt az ok miért volt ilyen frusztrált az elmúlt hónapokba.Megdugta az exét egész végig.Baszki mekkora hülye vagyok.

-fejezd be bazdmeg mert mindjárt téged ütlek meg!-ordított a rasztás mikor a falról darabok estek le mivel beleütött abba.
-nem Andris nem ütsz meg senkit!-álltam elé.
-bébi nem hihetsz neki!-kiültek a könnyek az arcára.Sose csalnálak meg!
-mekkora paraszt vagy!-szólalt meg mögőlünk Lilla.A hátam mögött hirtelen elindult egy hangüzenet Andris hangjával.
"Ahh baszki amúgy olyan geci jó volt a ma este bébi,remélem még átjössz mondjuk holnap is átjöhetnél bár ahh inkább nekem kéne mert Eliana ott lesz nálam aztán azt mondom majd Szalaival új albumot veszünk fel.Amm és veled miujááág?"-fejeződött be a hangüzenet.Andris csak lehajtotta a fejét,tehát igaz.

-soha többé nem akarlak látni!-köptem a szavakat majd sarkon fordultam.Vagyhát probáltam.Ezt az egyetlen mondatot sikerült kifacsarnom magamból.Andrissal a kibaszott közös házunk terveztük.Ő volt az egyetlen ember akivel nem bántam meg hogy lefeküdtem,pedig nálam ez nagy szó.Kurvára gyerekeket akartam neki szülni pár év múlva.Ő volt az egyetlen pozitív ember az életembe.Miatta tiszta voltam hetekig,egyátalán már nem szedtem a gyógyszereim mert jól voltam.És ezt érdemeltem hogy az exe terhes legyen tőle?

Andris egészen a taxi megállóig követett.Nem tudtam egy könnycseppet se kifacsarni magamból.Egy szót se semmi.Csak csöndben kopogtak a cipőim.Andrist se hallottam tisztán csak mikor útközben megálltam rágyújtani.
-figyelsz rám?-jött az arcomba ami miatt rá kellet kényszeresen néznem.Szemei vörösek voltak,sírt.Olyan volt mint egy nyolc éves kisfiú akinek elvették a kedvenc játékát.
-csak várj egy percet és hallgass végig.-potyogtak újra a könnyei.Válaszképp csak ránéztem hogy mondja.
-Kérlek Eliana sőt nem is kérlek könyörgök neked!Te voltál az első és a lány az életembe akit igazán tudtam szeretni.(Ez is egy kamu mert Loren volt az első amúgy.)Te vagy a mindenem és tudom elbasztam tudom jól.Azt is megértem ha nem maradsz velem de nélküled egy senki vagyok.-válaszképp csak zokogni kezdtem.
-nem szeretsz engem.-dadogtam,majd sarkon fordultam egyenesen a taxiba.Elindultunk a házunk felé majd megfogtam két táskám és már indultam is a reptérhez.
-mi történt ha megszabad kérdezni kishölgy?-nézett a visszapillantóból rám a középkori taxis férfi.
-terhes lett tőle az exe.-szipogtam.
-mekkora egy buzi.ez az a híres rasztás bolond gyerek?A lányom oda van érte.-csóválta a fejét.
-mondja meg neki egy hülye geci.

Az óra délután 5 órát ütott mikor a reptéren leültem a várakozóba mivel a gépem sajnos masfél órát késik.Fejem neki döntottem az ablaknak ahol láttam hogy a gépek fel és le szállnak.

A,
-jó volt ez neked bazdmeg?-jó volt?-ordítva rontottam be a házamba ahol ez a mocskos kurva ült.
-örülj neki eltakarítottam.-igazgatta a haját.
-mi a faszomaz képzelsz?-kiabáltam az arcába.
-5milla kpba és elvetetem.-mondta lazán.
-nekem ez nem ér ennyit.-dőltem neki a falnak.
-jó lenne ha kikerülne rólad minden szar?Szívesen mesélek rólad mindenkinek,a sok illegális cuccodról,a fegyvereidről de szívesen kiadom az egész storyt és a kiadatlan cuccaidat is.-mondta boldogan
-szörnyeteg!-sziszegtem
- 3 milla.ez a végső.-tette keresztbe a kezét.Megindultam a háló szobámba majd az éjjeli szekrényemből kiszedtem a megfelelő mennyiséget és átszámoltam majd összegumiztam.Mikor ezzel végeztem vissza mentem hozzá.
-itt a pénzed te mocskos kurva!-dobtam oda hozzá a köteg pénzt.-mostmár takarodj kifele és sose halljak többet rólad!-mutattam az ajtó felé majd másodperceken belül màr nyoma se volt.
Tudom hogy faszságot csináltam ezért nem fogok utána menni.Tudom hogy elmegy minél messzebb innét hogy ne lásson soha többet.Tudom.És lehet ez a legjobb döntés.Egy szörnyeteg vagyok megint mi a faszt csinàltam.Ott kupurodtam az ajtónak neki dőlve,kisírt szemekkel mint egy kisgyerek.Kurva szép ezis tőlem.Egy embert gondoltam felhívok most mert geci nagy szarba vagyok.

-Marci?-szóltam bele a telefonba
-mizu tesi?-szólalt meg fáradt hangon
-teso kérlek át tudsz jönni?-szipogtam
-Andris mi történt?
-semmi,csak egy balfasz vagyok.-sírtam el magam
-Andris sose hallottalak sírni ki halt meg?
-hosszú csak gyere át és hozz csárt.
-fél óra és vagyok.-ezzel meg is szakadt a hívás.
Megfogtam minden létező tabit meg ciginek valót ami nálam volt és a nappali asztalomra basztam.Szótlanul tekertem a füves cigiket közbe elő vettem a maradék vodkát ami volt és azt iszogattam.Már dobhattam egy két lasztit mire megjött Kubak aki még hozott minden jót.
-tesoo!-öleltem meg
-Andris mi a fasz van veled?-nézett rám furán.
-teso szétvagyok.-mosolyogtam.
-ki a fasz halt meg?-jött be a nappaliba hogy letegye a karton vodkát meg a többi cuccot.
-elment.
-Andris mi a faszt csináltál?-jött hozzám közelebb.-ugye nem tudta meg?
-de megtudta geci.Ide jött a kurva.
-a kurva életbe!-ült le a kanapéra

E,
-Kedves utasaink!Szeretném bejelenteni hogy sikeres leszállást hajtottunk végre Londonban.Akik átszállással fizettek nekik 1 óra múlva indul a gépük Los Angelesbe.Köszönjük a megértésüket.
Végre istenem elhagytam ezt a retkes Magyarországot.Az út nagy részét telibe elsírtam,a másik részét pedig végig aludtam.Szerencsémre repülőbe volt a telóm így senki se tudott keresni.Őszintén még anyuék se tudják hogy haza megyek de nagy valószínűséggel fel se fog nekik tűnni.A legutóbbi időben alig kérdeztek rólam.Bár nem csodálom,mostanába én se tudom mi történik velem,úgy érzem már nem is önmagam vagyok
Andrissal teljesen szétbasztuk egymás idegeit.Sajnálom azért hogy így kellet elvállnunk.De jól elbaszta.Ezt be kellet látni így kurvára nem ment jól,ha ezt eltitkolta kitudja még mit titkolhatott el előlem.Konkrét hülyére vett és én állat itt akartam maradni.Amúgy is a kapcsolatunk végén már alig volt itthon és csak veszekedtünk utána meg békülésből lefeküdtünk.


Fél év eltelt mióta eljöttem Magyarországról,most jelenleg La-ba élek a szüleimmel de sosincsenek itthon,ahogy Kendall se.De mi Tigerrel elvagyunk meg két utcára lakik Cass szóval elvagyunk mi,jóvilág van.Az incidens óta nem beszéltem Andrissal se Lillával.Andris pár hónapig majdnem minden nap keresett ahogy Marci is az elején bár vele a mai napig dumálunk majdnem minden nap.Talán be is jön,nemtudom.Gyuben az akivel minden nap beszélünk mi ilyen long distance friendship-be vagyunk.Ki is adtunk két dalt így szerencse Valter és Szalai is nagy segítségemre vannak ebben.Kikerült a "ne nézz" és a "idegenek" című számom és most egy albumon dolgozok amit március elején tervezek kiadni.A 18.szülinapom is sikerült megünnepelnem békében.Pár Magyar tag is eljött  ide és hatalmas buli volt.Ja igen a fotózások meg a showk.Nagyon sok volt belőlük újév fele amúgy de februárra szerencsére ezeknek a száma jól lecsökken így nyugodtan tudok tanulni.Nagyon boldog vagyok most jelenleg hogy egy ilyen csodás környezet,és hatalmas baráti társaság vesz körbe ha már anyuék alig vannak itt.Szeretem az életem talán most meg is találtam miért érdemes élnem.Fiúk terén általános,volt pár futó kalandom de semmi komoly hiszen erre nincs időm se lelki állapotom.Néha szoktam Andrisra gondolni hisz őt senki se pótolta nálam,néha szoktam gondolni rá hogy mit csinál bár most adott ki ő is pár számot például a kopott szavakat ami már szintén másik nőről szól szóval már lehet van neki több baby mamája is.Túlságosan félek ha rákérdeznék olyan választ kapnék Gyubentől ami megint megtörne.Hisz igen még mindig nem vagyok túl rajta ami fura.Bár annyira mégse hisz én nagyon kötődtem hozzá.Most is éppen amúgy a szobámba ülök,Gyubennel hívásozok mert pont el tudtuk kapni az időt.

-Na de El arra gondoltam.-igazíttotta a rasztáit.
-na mond.-figyeltem a kamerába.
-ugye február végén lesz Valter szülinapja és lesz neki egy geci mega bulija és meghívott téged is.-darálta el.
-és ezt tényleg most tudtad meg?-húztam fel a szemöldököm.
-nem igazából már egy hónapja tudom csak fostam hogy nem jössz el.-dünnyögött.
-jó még ezt meggondolom.
-figyu de gecire várja mindenki hogy gyere teljesen valterék is bevannak zsongva hogy mennyire hiányzol nekik meg az album miatt is jobb lenne ha pár hétre lejönnél hozzánk.-sorolta az érveket.
-ennyire akarod hogy menjek?-nevettem el magam.-válaszképp csak bologatást kaptam.
-jó akkor lenézek pár hétre.-adtam be a derekam.-de bármi balhé az első géppel jövök haza.-tettem fel a mutató ujjam.
-értettem viszont,Elcsi.-nézett rám a boci szemeivel.
-tudom én mit akarsz.-nevettem.
-Hozd el légyszi Cassiet.-pislogot nagyokat.
-nyugi elhozom neked.-kuncogtam.Ennyire bejön?
-ahh istennő.Egész pesten sőt az országba nincs ilyen nő mint ez.-terült el az ágyon.
-jaj te.-nevettem.De abba a pillantba elhomályosult a képernyőm és hívás jött Cassitől amit fel is vettem miután Gyubent letettem.
-na mizu nyusz.-szóltam bele a telefonba.
-baj van.-köszörülte meg a torkát.

(1480 words)
Kinek hogy tetszik?na puszi

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ZajviharWhere stories live. Discover now