13.

260 16 3
                                    

                          "Mindenem vagy!"

Kiléptem a színpadra,és hatalmas tapsvihar
kerekedett.
-sziasztok Eliana vagyok!-szóltam bele a mikrofonba mikor Andris mellé érkeztem.
-szerintem kezdjük a tengerrel mert az lassúbb!-tudtam hogy a tenger melyik részét kell elénekelnem.

-"Kék szemed csillog rám
Megtaláltam a kezedet
Megláttalak akkor és elvesztettem az eszemet
Fénylő ruhád csillog rám a kocsi ablakán
Megterítettem neked a szívem asztalán"-énekelte

"Azt mondták az idő tenger, nekem nagyon mély a víz
Azt mondtad, hogy keresel de még így is csak néha hívsz
Egy millió szempár között is látom a tiédet
Soha nem volt sok mindenem de minden a tiéd lett"-válaszoltam.

Miközben énekeltünk a nézők bekapcsolták a telójukon a vakujukat és ide oda mozgatni kezdték.Mikor befejeztük a számot Andris megszólalt.
-látod Nina neked is így csillognak a szemeid!-mosolygott majd a közönség felé biccentett.
-szerintem adjuk elő az én számom!-jelentettem ki.Andistól csak fura pillantásokat kaptam.
-Na akkor mehet a hurrikán?-kiabáltam a közönség felé.-amire ez egy egyértelmű igen volt a sikolyok hallatán.Bassza meg a Dani ha ekkora fasz velem akkor minek vele adjam elő?Kb két sort ha énekel benne szóval elénekelem Andrissal.

-"Egyedül sétálni a neonfényben,
Elveszett a városban egy magányos éjszakán.
A szív nehéznek érzi magát, mint egy teher, amit el kell viselni,
Vigaszt keres, de soha nincs.
Füst tölti be a levegőt, ahogy szól a zene"-énekeltem

-"Elveszve a ritmusban, ködben.
Ebben a betondzsungelben csak egy kóbor vagyok,
Elmúló illúziók hajszolása.
Ma este az árnyékban táncolunk,
Elveszett lelkek, akik azt keresik, amit mi nem tudunk követni.
Az éjféli óra visszhangjában,
A vágyban és a hatalomban találjuk magunkat."-Énekelt

-köszönöm Szeged!Szeretlek titeket!-kiabáltam feléjük majd leléptem a színpadról,nem később követett engem Andris.Izzadtan dőltem le a kanapéra egy víz kíséretében.Egyből a barártnőm Cass oda rohant hozzám.
-csajszi ez elképesztő volt!-rohant hozzám.
-köszii.-lihegtem.Mikor már sikerült kifújnom magam felálltam a kanapéról és elkezdtem beszélgetni Marcival.Majd hirtelen megláttam közeledni Danit felém mikor elment tőlem Marci mert Dani előtt még ment René.
-te mi a büdös kurva faszomat képzelsz?-ordított.
-engem hagyjál bekén!-ott akartam hagyni de megfogta a csuklóm kurva erősen és vissza rántott amitől majdnem a földön voltam.
-nem mész sehova!-kiabált még mindig.Őszintén szólva a Danit mindig egy nyugodt kiegyensúlyozott figyelmes fiúnak ismertem meg,mintha nem is ő állt volna előttem.Tiszta agresszív volt,féltem tőle.
-engedj el Dani!-próbáltam kímászni a szorításából
-nem engedlek el te kurva!-láttam hogy a keze megemelkedik hogy lebasszon nekem egyet.Nagyon megijedtem,már húzódtam el mire az a pofon még se csattant.Mögém állt valaki aki megfogta Dani kezét.Andris volt az.
-mégegyszer még a fejedbe is megfordul hogy kezet emelj rá vagy hozzá érj,össze töröm az összes csontod és még a szart is kiverem belőled!-lökte el a Danit,majd ő hamarosan elment mivel René végzett és ő zár.
-jól vagy?-nézett rám aggodóan.
-nagyon fáj a kezem.-szültem ki magamból a választ,mivel nagyon megijedtem hogy Dani meg fog verni.
-istenem.-néz a tiszta lila foltos kezemre.-gyere elmegyünk a mosdóba és teszünk rá hideg borogatást.-fogta meg a kezem majd vezetni kezdett.
-figyelj Andris mikor mutatod meg a videót?-néztem fel rá
-konci után megyünk Gyubenhez,megbeszéltem vele.
-okés,és sajnálom.-mondtam
-de mit Elcsi?-nézett rám értetlenül a mosdó ajtó elött.
-sajnálom hogy ilyen köcsög voltam veled,és.-sóhajtottam.-mindenbe igazad volt.-néztem rá mire az arcára széles vigyor ült.
-hmm talán elfogadom a bocsánat kérést de van egy pici tenni való.-vigyorgott
-és mi lenne az?-néztem rá kérdően mire csípőre tettem a kezem.
-Adnod kell egy puszit.-vigyorgott.
-szájra?-néztem rá fàjdalmasan.
-uhumm
-felejtsd el!-jelentettem ki majd bementem a mosdóba legnagyobb szerencsémre követett a rasztás.
-ne hidd el hogy meg fogod úszni!-tette a hideg víz alá a kezem amite csak felszisszentem.
-álmodj csak!-dúgtam ki a nyelvem mire csak nevettünk.Egy idő után elmúlt a fájás így Andris kiszedte a csap alól a kezemet és megtörölte törlővel.
-köszönöm.-mosolyogtam
-semmiség.-mosolygott.Mikor kimentünk a mosdóból semmi se történt nagyon,én lehuppantam a kanapéra és telefonozni kezdtem.Egy idő után Gabika újabb lasztit ajánlott fel de nem fogadtam el ami szerintem ez egy okos döntés volt tőlem.Miután Dani lejött a színpadról tovább ment a buli.Mi a vip felé mentünk Cassievel és inni kezdtünk.Nem akartam tulzásba vinni de talán mégis sikerült.

ZajviharWhere stories live. Discover now