Szar a szar után
A,
-Andris el fog vérezni!Andris!-kiabáltak körülöttem de mit sem foglalkozva a többiekkel.Már csupa vér volt a kezem és a polóm is.Egyszer csak azt éreztem valaki a derekamon fogva elrántott attól a rohadéktól.Vissza néztem és a rendőrök voltak azok.Két hatalmas faszi volt,szolgálati ruhába.
-Tircs András?-kérdezte az egyik faszi.
-igen.-válaszoltam
-sajnálattal közlöm be kell vinnünk magát és a fiatal embert.-nézett rá.-de ahogy látom a sűrgősségire kell őt vinni először.Danit látva még magamtól is elszörnyülködtem.Tiszta vét volt az egész wc,ott feküdt szétvert fejjel és az oldalán a vágással,felszakadt az arca,a szája,az orra eltört,szerintem a kezei is.Körbe néztem és sok mindenki megtalálható volt abba a kis mellékhelységbe.Kubak,GG,Tiffany,Gyuben és Kolgi is ott voltak,ahogy néztem sokkos állapontba voltak.De nem láttam az egyetlent aki számít nekem.E,
Andris betörte a wct és izomból elkezdte ütni a Danit és még oldalba is szúrta majd mégtöbbet verte.Azt hittük meg fogja ölni,de valami random tag hívta a rendőröket,és leszedték Andrist Daniról és közölték vele be fogják vinni.Én még mindig ott kuporodtam a wc sarkába mit sem törődve senkivel.Végig hallgatom ahogy jön a mentő és a rendőr és elviszik Andrist és Danit.Csak néztem magam elé,gondolkoztam azonban azt se tudtam min.Megszűnt körülöttem a világ.Elhomályosodott minden,a hangok a fények,minden.
-Eliana!Eliana!-tisztult ki a kép.Marci volt az,letérdelt elém és úgy vizsgálta az arcom.
-hm?-értetlenkedtem.
-beviszik őket.-fogta meg a vállam
-Andrist miért?-értetlenkedtem.
-erőszak miatt,neked tanu vallomást kell tenned,de most gyere kimegyünk.-mondta majd felvett az ölébe és mennyasszony pózba kivitt egy takaróval bebugyolálva.Ez volt az utolsó emlékem.-túl kövér vagy!-hallotam magam mögött anyám hangját mikor a tükörbe néztem magam.Lehettem vagy 12 éves.
-mi anya?-fordultam felé
-még mindig kövér és alacsony vagy!-szedd a gyógyszert be!-nyomta a kezembe.
-anya nem akarom!
-vagy beveszed vagy én szúrom beléd!-ordított.
-gyűlöllek!-sírtam majd megcsináltam amit mond.Egy kis szobába ébredtem.Fehér falak,nyugodt környezet.Egy ez korház baszki.Mikor sikerült realizálnom gyorsan kinyitottam a szemem és felültem.
-miért vagyok korházban?-kérdeztem feldúltan a nővértől akit először megpillantottam a szobámba.
-nyugodjon meg hívok egy orvost.-mondta kedvesen majd sarkon fordult.Hol a faszba vagyok?Egyátalán miért?Mi történt?És ami a legfontosabb hol Andris?Le kell innét lépnem.Mikor ki akartam szálni az ágyból megláttam tele vagyok kötve infúziókkal.Mi a fasz?Mire realizáltam egy szőke 30+ os faszi állt köpenyben az ápoló mellet aki lelépett.
-Dr. Kovács Róbert.-nyújtotta a kezét amit el is fogadtam.
-Mi ez az egész?-tettem fel neki a kérdést
-sokkot kapott,elájult így behoztuk a korházba megfigyelésre.Viszont van egy kis elbeszélgetni valónk.-nézett az ápolóra ezzel jelezve hogy menjen ki,amit meg is tett.Szúrós szemekkel néztem végig ahogy a csaj kimegy,becsukja az ajtót az orvos pedig leül a melletem lévő székbe.
-figyeljen rám Eliana.-nézett rám
-mondja már dolgom van!-beszéltem
-drogot találtunk a szervezetébe,nem is keveset.Kimutathatjuk maga drog függő.Ez igaz?-húzta fel a szemöldökét.
-nem tudom miről beszél!-tettem keresztbe a kezeim.Megtanította velem Andris ha ezt az egyet kérdezik rőlünk játszuk a hülyét.Bármi áron.Csak a hülyét.
-ne nézzen hülyének!-állt fel zavartan az orvos.-Tircs András vitte bele ugye?-kérdezte idegesen
-mi a faszt kérdez maga a barátomról?-csattantam fel.
-Barátja?-motyogott.-Letartóztatták kihallgatáson van.Sok a vád ellene jobb ha nem keveredik bele.
-nem érdekel hol van most?
-A rendőrségen,de hamarosan jönnek a rendőrök magát kihallgatni.-Tegye magát rendbe.-ez volt az utolsó mondata mielőtt becsukta az ajtót.
Nekem se kellet több,minden cuccom ott volt a korházi ágy mellet,gyorsan felkaptam őket,lekaptam magamról minden infúziót és szaladtam ki ebből a rémálomból.Szerencsémre csak egy ápoló vett észre asszem azt se tudja ki vagyok.Két emeletet le kellet futnom mire sikerült a kijárathoz érnem.Nagyon sok taxi volt így beültem az elsőbe.
-a rendőrségre!-lihegtem el a csávónak a címet majd suhantunk is.Hamar meg érkeztünk őszintén nem tudtam hol van ez a hely.
-várjunk maga nem Nagy Eliana?-nézett hátra csodálkozva a sofőr.
-nem mindegy?-bunkóztam
-akkor magának ingyen van!-csapta össze a tenyereit.
-kösz.-rohantam ki a kocsiból.Kis fehér épület tárúlt elém,semmi nagy cucc nem volt.Bementem az ajtón majd a recepcióhoz léptem.
-Tircs Andrással akarok találkozni!-mondtam határozottan egy flegma fiatal csajszinak.
-ja az ekhoe gyerek őrizetbe van,nem lehet vele találkozni.
-na szivem,most kihozod ide nekem vagy nagyon nagyon csúnya vége lesz.-közeledtem hozzá
-ja mert mégis ki vagy te?-nevetett.Válaszképp csak elé basztam a személyim.Csodálkozott arcot pillantottam meg előttem pár másodperc múlva.
-1 szavamba kerül és kirúgnak,szóval ne keménykedj nekem!-suttogtam a csajnak aki egyből intézkedett.
-egyes terem 2.folyosó.-tette le elém a kártyát a csaj.Egyből felvettem majd indulni kezdtem.Felhúztam a csukjám nehogy fel ismerjek.Két folyosón sétáltam végig,szerencse mindegyik üres volt.Hamar meg is találtam az ajtót mire kihallgatóterem volt írva.Kopogás nélkül beléptem.Egy kis teremt láttam mikor beléptem.Egy kicsi asztallal,két kicsi székkel,egy hatalmas őrt és végül a szerelmem aki bilincsbe vert kezekkel ült az egyik széken.Engem nézett.Nekem se kellet több oda rohantam hozzá.Ő felállt és megölelt ahogy csak tudott,nekem se kellt több egyből megcsókoltam.Levegő hiányába elváltunk egymástól.
-Andris!-kukucskáltam fel rá.
-jaj Eliana!-húzkodott ki az ölelésemből,majd az őrre nézett.
-mi ez?-néztem furán.
-jöjjön velünk hölgyem!-indult meg felém a kigyúrt rendőr
-Nem!Nem! És nem!-kiabáltam.-most kiviszem őt,bármibe is fog kerülni!-kiabáltam a rendőrökkel.
-sajnos ezt nem tehetjük.-csoválta a fejét.
-tudja mit?-kérdeztem idegesen vissza majd a táskámba nyúltam és öt nagy köteg pénzt le basztam az asztalra.
-ez itt 10 milla kp.-ba!Most elengedni vagy még ki is rúgatom innét!-őrjöngtem.
A rendőr elcsendesedett,ránk nézett majd a pénzre.Szépen levette Andrisról a bilincset majd elsöpörte a pénzt a zsebébe.Mikor végzett felém lépett.
-öröm magával üzletelni hölgyem!-puszilta meg a kezem amit nevetve reagáltam.
Nevetve távoztunk az ajtón.
YOU ARE READING
Zajvihar
Adventure"-Teso képes vagyok érte mindent feladni!Ezt az egész ekhoes dolgot.Képes vagyok elmenni miatta,megváltozni,tanulni,letenni a füvet!-kiáltottam." Eliana egy hatalmas jövővel rendelkező model,már ilyen fiatalon milliók ismerik,bejött neki az élet.Hír...