# UYUMSUZ -1 #

548 45 25
                                    

Kulaklığımdan gelen müziğin rahatlatıcı sesi ile ayaklarımı yere sürte sürte yürüyordum. Annem bunu yaptığımı görse sürekli bana kızardı herhâlde. Okulların açılmasına iki hafta var. Ve ben erkenden dershaneye başladım . Dershanedeki yoğun derslerden kurtulmanın mutluluğuyla kendime ödül verip , biraz dolaşmaya karar verdim. Ailemi anlayamıyorum daha kocaman iki yılım olmasına rağmen beni daha sıkı çalışmam için dershaneye gönderiyorlar. Belki de onlarla daha az ilişki kurmak içindir . Evet aile problemi olan bir kızım. Bu canımı çok sıksa da buna katlanmaya çalışıyorum.

. Rengarenk evlerin olduğu dar sokağın sonundan sağa döndüm. Ve orada küçük bir kız çocuğu gördüm. Köşeye sinmiş sessizce ağlıyordu. Yanına yaklaşıp ;

-" Neyin var bakayım senin ablacım ? " diye sordum.

Cevap vermek yerine sadece kafasını birkaç saniyeliğine kaldırdı . Sarışın , yeşil gözlü ,yuvarlak yüzlü çok tatlı bir kızdı . Canının bişeylere sıkıldığı çok belliydi ama benden çekiniyordu. Onu rahatlatmak için ona bilekliklerimi gosterdim ve ;

- "Bak ne kadar güzeller değil mi ? " diye sordum.

Bu kez başını evet der gibi sallayınca devam ettim .

- "İstersen birini sana verebilirim " dediğimde ışıl ışıl parlayan gözlerini yüzüme çevirdi.

- " Ger.. Gerçekten mi ?" diye sordu.

- " Evet hadi bir tanesini seç " dedim . Kolumu onun önüne doğru uzattım. Kolumdaki mavi ,mor, yeşil ve kırmızı renkteki ince ipleri olan bilekliklerin üzerinde küçük ellerini gezdirdi. Ve kırmızı olanı bana gösterdi . Hala benden çekiniyordu. Hemen çıkarıp onun bileğine taktım . Biraz büyük gelmişti ama pekte umrunda değildi .

- " Teşekkür ederim" dediginde .

- " Önemli değil canım" diyerek karşılık verdim. Ona elimi uzattım

-"Bu arada ben Derin " dedim. Elimi tutması uzun sürmedi .

-"Ben de Melek " dedi .

-"Tanıştığımıza memnun oldum melek . Şimdi neden ağladığını bana anlatacak mısın ?" dedim. Karşımızda duran ondan en az dört yaş büyük olan bir çocuğu işaret parmağı ile göstererek;

-" O çikolatamı aldı ve yedi " dedi ağlayarak.

-" Üzülme ben sana çikolata veririm " dedim çabucak. Çantamın içindeki birkaç abur cuburu almak için elimi içine soktum. Birkaç abur cuburu alarak ona uzattım . Sevinçten havaya uçacak gibiydi .

-"Teşekkür ederim. Teşekkür ederim " diyerek boynuma atıldı . Hemen ona karşılık verdim. Hayatımda en çok görmek istedigim anlardan birini yaşıyordum şu anda. Bir çocuk bana öyle bakınca içim gidiyor resmen . Onları mutlu görmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum.

-"Hadi seni evine götüreyim" dedigimde ayağa kalkarak elimi tuttu ve beni çekiştirmeye başladı. O önde ben arkada bir süre yürüdük. Giderken evini tarif etmeyi de ihmal etmiyordu. Evinim bu sokak üzerinde olduğuna eminim . Çünkü yürüdüğümüz sokak çok uzun bir sokaktı. Sokağın sonuna doğru yaklaştığımızda otuzlu yaşlarda bir kadın telaşla bize doğru geldi.

-" Kızım nerelerdeydin her yerde seni aradım " dedi melege. Ve hemen sarıldılar .

Gördüğüm görüntü karşısında afalladım. Benim annem bana hiç bu kadar yakın olmamıştı. Hiç bir zaman anne kız olamamıştık biz . Ben hep köşede kalmıştım . Sanki o aileden değilmişim gibi tepki görüyordum hep . Meleğin sesiyle kendime geldim.

UYUMSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin