2/11/06"İzana, bunu yapabilirim." Siyah saçlı adam, liderinin gözlerine bakarak konuştu.
Mor gözlü, beyaz saçlı olan adam siyah saçlı olana geçti. Elleri çete üniformasının cebinde, daha önce konuştukları adamın binasından yeni çıkmışlardı.
"Bunun üstesinden gelebilirim Kakucho. Tokyo Manji çetesine karşı kavgamız yaklaşıyor." Cevap verdi ve evet, siyah saçlı adam onun piyonu Hitto Kakucho'dan başkası değildi.
Daha çok hizmetçisine benziyordu çünkü Kurokawa İzana bir kral olarak böyle düşünüyordu. Çete üniformasıyla manken gibi yürümeye başladı.
Birini öldürmekle görevlendirildi ve Tenjiku'nun lideri olarak, bunun bir suç örgütü olduğunu kendilerine itiraf ettiler. Birini öldürmek onun için kolay, değil mi? Bu işi para ve güçle yapmayı kabul etti.
Teri bile düşüp birini öldürmeyecek. Mesela onları boğmak mı? Onları bıçaklamak mı? Onları pusuya düşür ve hemen öldükten sonra denize at çünkü cesetler orada gömülmekten çabuk erir.
"Plan yapalım." Kakucho'nun kralına olabildiğince çabuk yanıt vermesini sağlayarak emir verdi.
Gördüğünüz gibi mor gözlü adamın kardeşine kin beslediğini hepimiz biliyoruz. O yüzden bunu yapıyor. İzana'yı suçlayamazsın, annesi onu oraya gönderdiği için yetimhanede büyümüş.
Ve onu tek ziyaret eden kişi, kendisini abisi olarak tanıtan Sano Shinchiro'dan başkası değil. Aile sevgisine hevesli olan Sano Shinchiro, ona kendi ailesi tarafından sevildiğini hissettiren tek kişiydi.
Ancak çok geçmeden Shinchiro, Sano Manjiro'yu küçük kardeşiyle tanıştırdı. İzana'yı kızdıran da buydu ve kıskançlık onu ele geçirdi.
Manjiro'da İzana'da olmayan ne var? İzana dövüşmede çok iyi, her şeyiyle ve Shinchiro zaten İzana'ya sahip olmasına rağmen neden sürekli Manjiro'yu arıyor?
Bu yüzden İzana, Manjiro kendini kaybedip boşlukta boğulana kadar kendisini boş hissettirmeyi planlıyor. Abileri çoktan öldüğü için küçük kardeşini Shinchiro'ya çevirecek.
Kazutora Hanemiya öldürüldü.
İzana ve Kakucho her şeyi Black Dragon'un on birinci doğum günü olan 22şubat günü planladılar. (22 ŞUBAT DOĞUM GÜNÜM AQQQ) Sano Shinchiro'nun kurduğu ve yönettiği çete.
Binanın çatısında duruyordu, mor gözleri ileriye bakıyordu. Soğuk hava esintisi ona dokunuyor, bu güzel adamın saçlarını güzelce uçuşturuyordu.
Kavgaya hazırlanmak ve plan yapmaktan başka bir şey yapması gerektiğini düşünerek içini çekti.
Bu şey önemli mi? Ama evet, kendisine görev verilen kişiyi öldürmesi gerekiyor. Arkasını döndü ve yöneticilerini gördü, rahat bir şekilde oturan Haitani kardeşler oradaydı. Birkaç metre ötede arkasında duran Kakucho, Black Dragon'un eski lideri Madarame Shion ve son olarak da Mochizuku Kanji.
Beyaz saçlı adam hiçbir şey söylemeden orayı terk etti. Kakucho, anlaşmanın engelden başka bir şey olmadığını düşünerek sırtının gözden kayboluşunu izliyordu.
Ama aynı zamanda kralını da kurtarmak istiyordu ve günlerdir aklından geçen de buydu.
Kralının öldürmesi için görevlendirilen kişinin bir hanımefendi olduğunu duyduğunu da ekleyin.
İzana kıyafetlerini değiştirdi, beyaz bir ceket, siyah kot pantolon ve siyah çizmeler giydi. Her zaman yaptığı gibi elleri cebinde yürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐀𝐑𝐓𝐘 𝐀𝐃𝐃𝐈𝐂𝐓 // ⍟𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐈𝐙𝐀𝐍𝐀⍟
Fanfiction☞︎︎︎ÇEVİRİ KİTABIDIR☜︎︎︎ Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar...❦︎