6

65 13 0
                                    


02/15/05

Kurokawa İzana gelmedi.

°°°

02/16/06

"Gelmedin." Diye mırıldandı, Yurisa kendisi gibi hastanenin dışındaki diğer hastaları izliyordu.

Hastanede boğuluyordu, zaten bu yüzden birçok hasta daha fazla temiz hava almak için dışarı çıkıyordu. Ve zaman hızla akıp gittiği için yaptıkları tek şey iyileşmek. İçeride kalmak, ilaç ve tedavi faturalarını ödemek, buna rağmen diğeri yine de öleceğini biliyordu.

"Evet, bugün hâlâ gidebiliriz." Dudaklarında bir gülümseme varken mor küreleri onun üzerindeydi.

Doğru, Kurokawa İzana dün geceye kadar onu beklerken gelmemişti. Bekledi ama sonunda zamanı dolduğunda bu kadarını beklemiyordu ve dinlenmek için hastaneye girdi.

Ama onun haberi olmadan geldi, ağarmış saçlı adam tam içeri girecekken geldi.

"Bunu gerçekten bana söylemeliydin! Dün seni bekledim!" Diye bağırdı ve yüzündeki kaşlarını çatarak bakışlarını ona çevirdi.

"Şaka yapıyorum, hadi gidelim!" Adam sadece ona baktığında hemen ayağa kalktı ve yüzüne başarılı bir gülümseme yerleşti.

Yine de ayaklarını yere vurmak istedi çünkü onun ona bakan mor gözlerinin ne kadar boş olduğunu görünce direkt titriyordu.

"O halde gidelim." Dışarıda kendisini takip etmesi için ona sırtını dönmeden önce her zamanki gülümsemesini yapmaya çalıştı.

İkisi onun bisikletinin olduğu yöne doğru yürüyorlardı. Tenjiku'nun bronz tenli liderini takip ederek kollarını mutlu bir şekilde sallıyordu.

"İşte kask, tak onu." Başı aniden kaskın üzerine çarpınca acı içinde inledi.

Kaşları çatık ve kafası karışık olan beyaz saçlı adam başını ona doğru çevirdi. Alnını nasıl sıkı bir şekilde tuttuğunu ve ayağını yere vurduğunu görünce dudakları aralandı.

"Sen aptal mısın?" Tamamen ona bakmadan önce gülümsedi, bisiklete binerken bile kask takmamasına rağmen onun için getirdiği kaskı tutuyordu.

"Biliyorum, öyleyim. Sormana gerek yok." Kaşlarını çatarak kaskı aldı ve taktı.

"Nerede oturmak istersin? Önümde mi, arkamda mı?" Bisikletinin üzerinde başını çevirerek sordu, onun fikrini önemsemesi bile ne güzel.

"Arka?" Kurokawa İzana'nın beline tutunmayı düşündüğünde kaskatı kesilirken sordu.

"Devam et." Dedi daha çok bir emir gibi, otoriter olmak onun doğasında var.

Başını salladı ve söylediklerini takip etti, o da ona destek olurken bisikletine bindi. Ağarmış saçlı adam biner binmez gözleri şaşkınlıkla açıldı ve kollarının arasında sıkışıp kalan vücudu kendi kendine dondu.

"Gidona tutun." Diye mırıldandı, bu da onun gücünü vücudundan uzaklaştırdı.

Kalbinde o kadar çok karışık duyguyla titreyen elleri gidona uzandı, adamın elleri de onunkileri tuttu.

𝐏𝐀𝐑𝐓𝐘 𝐀𝐃𝐃𝐈𝐂𝐓 // ⍟𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐈𝐙𝐀𝐍𝐀⍟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin