Aşk denilen kelimenin anlamı nedir? İnsanlar için ne anlama geliyor? Bu Dünya'da yaşayan herkese? Birine aşık olduğunu nasıl söylersin?Türü romantizm olan bir kitabı okuduğunuzda bunun ne anlama geldiğini gerçekten söyleyebilir misiniz? Bu da iki kahramanın, kadın ve erkek başrolün birbirlerine aşık olacağı anlamına geliyor.
Başlangıçtan önsöze, birbirleriyle nasıl tanışacaklarından sonsöze, finale ve birbirlerkni sevecekleri yere kadar hikayenin sonuna kadar olan yolculukları...
Bunların hepsinin hikayesi beynimizde ve kalbimizde kalacak, şahit olacağız, okuyacağız. Özellikle hikayenin kendisine sadece romanda değil gerçek hayatta karşılaştırılabildiğinde.
Hikâyede zorluklar varsa elbette gerçek hayatta da var. Hikâyelerin bir kısmı gerçek hikâyelerden veya yazarın gerçek hayattaki tecrübesiyle şahit olduğu gerçeklerden yapılmıştır.
Son olarak, her aşk hikâyesi iki baş karakter için mutlu sonla bitmeyecektir. İkisinin yollarını ayıracak zorlu bir karşılaşma yaşanabilir.
Üçüncü bir kişi ortaya çıkabilir, diğer karakter bir diğerine karşı duygularını kaybeder ve ayrılma isteğine neden olabilir. Birbirlerine aşık olmak için pek çok neden varsa, ikisinin yollarını ayırması için de pek çok neden vardır.
Kurokawa İzana'nın öldürmesi emredilen kişinin Awoi Yurisa'nın bu hikâyesinde, bu hikâyenin sonu hakkında ne düşünüyorsunuz? (bi sikim dusunecek psikolojim kalmadi)
Heyecan verici değil mi? Ya Kurokawa İzana'nın onu öldürmeye niyeti yoksa? Bu sebep onun sırf sözünü yerine getirmek yerine getirmek için canına kıyması için yeterli mi?
Onu durdurmaya yetecek mi? Yoksa onu durdurmaya yetemeyecek mi?
Binanın kenarında duruyor, mor kürelerinin tam önünde, nefes kesen manzaraya bakıyor. Rüzgârın basıncı tenine etki ediyor, ağarmış beyaz saçları demleniyor.
Güneş orada, tıpkı çete üniforması giyen bu bronz tenli adamın ne kadar güçlü ve tehlikeli olduğunu haykırması gibi gururuyla yükseliyor.
Kral... Adı Kurokawa İzana. (kalbimin fatih sultan mehmedi)
O çok değerli, değil mi? Ama Dünya ona karşıydı, bu yüzdwn derinlere düştü ve boşlukta boğuldu. O bile kendini boğulmaktan kurtaramıyor.
Ama hastanede kafese kapatılan, yanındayken her zaman özgürlüğe kavuşan bir çocuk gibi olan kadın, kurtarmak için elini uzatıyor.
Boş mor gözlerinin duygulu olması, sahte ifadesi, özellikle de tatlı gülümsemeleri o farkına varmadan gerçekleşmişti. Onun yanındayken huzur ve dinlenme denilen kelimeleri hissediyordu.
Birbirlerinin varlığını hissedebildiklerk anda ikisinin de hissettiği boğulma duygusu yok oluyordu.
Bu 18 yaşındaki beyaz saçlı adam gardını indirdi mi? Haberi olmadan... Yoksa onu hazırlıksız mı yakaladı?
"İzana!" Sadık hizmetkârı adını seslendi, Kakucho Hitto sonunda içeri girdi. "Buna katılmıyorum!"
"Neden onlarla işbirliği yapıyorsun!?" İfadesinde açıkça görülen inanamamazlık ve anlaşamamazlıkla, Tetta Kısaki ve Shuji Hanma'nın onlarla birlikte olduğunu ekledi.
Nihayet bugün bunu öğrendi, hiçbir fikri yoktu ve kralı onları alması konusunda aynı fikirde olmayacağını biliyordu.
"Sessizlik Kakucho." Diye mırıldandı kralı sakince. "Bu Toman'ı yenmenin tek yolu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐀𝐑𝐓𝐘 𝐀𝐃𝐃𝐈𝐂𝐓 // ⍟𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐈𝐙𝐀𝐍𝐀⍟
Fanfiction☞︎︎︎ÇEVİRİ KİTABIDIR☜︎︎︎ Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar...❦︎