9

67 11 0
                                    


2/20/06

Mor gözlerinin önünde güzel manzarayla çatının kenarında dimdik duruyordu. Sert rüzgâr, sanki rüzgâr onu da götürmek istiyormuşçasına saçlarının uçuşmasına neden oluyordu.

Kurokawa İzana gözlerini kapattı ve dudaklarında memnun bir gülümseme belirdi. Eğer mor gözleri açık olsaydı, eğlendiği açıkça görülecekti.

Başladılar... Sano Manjiro'nun çetesi Toman'ı yok etme planı başlayacak. Bu sadece başlangıç ama bu onun kanının abartılı bir şekilde pompalanmasına neden oluyor.

Küçük kardeşinin gözlerini hiçbir duygu olmadan görmek için sabırsızlanıyor ama boşluk ortada. Kardeşinin gözlerini boş çevir çünkü sen busun...

Bugün olduğun şey bu, değil mi Kurokawa? Geçtiğimiz günlerde hissettiğin duyguları nasıl açıklayacağını bile bilmiyorsun.

Geriye dönersek, dört cennetsel kral kesinlikle Toman'ın çete üyelerini, özellikle de kaptanlarını hedef alarak, cehenneme çevirmeye başladı.

Shibuya'daki Madarame Shion, Ran Haitani ve kardeşi Rindou Haitanu Shinjuku'da, Mochizuki Kanji ise Shibuya'nın istasyonunda.

Hinata Tachibana'nın on üç yaşındaki basiti Kisaki Tetta, her zaman heyecan verici ve zodlu bir şeyler arayan piyonu Hanma Shuji ile birlikte Shibuya'da.

Gözlerini açtı, bulutlar denilen yün gibi görünen mavi gökyüzü, görüşünü karşıladı. Beyaz saçlı adam ellerini ceplerine koydu, arkasını döndü ve yürümeye başladı.

Sano Shinchiro'nun onu her zaman getirdiği yere, sahil kenarına gitmeye karar verdi. Ama bunun yerine, zihninde aniden beliren Awoi Yurisa görüntüsü onu bir adım daha atmaktan alıkoydu.

Kaşları çatılmadan önce gözleri dün gece boynuna doladığı ve şu anda boynunda olan siyah atkıya takıldı. Daha erken gitmeye hazır olduklarında fark etmeden onu boynuna sardı.

Beklemekten nefret eden türden bir insan, özellikle de sabır kelimesinden hoşlanmadığı zamanlarda.

Her ne kadar bankta otururken sürekli onu bekleyen gece mavisi saçlı kadını düşündüğünde, onun gibi birisi nasıl bu kadar bekleyebilir diye düşünürdü.

Bu adam bir dakikadan fazla sürecek bir şeyi bile bekleyemiyordu. Ama hasta olduğu için çok sabırlı olduğunu düşündü, bu yüzden... Doğru, değil mi?

Sonunda bu binadan ayrılmadan önce bu düşüncelerden kurtulmak için başını salladı. Ve bırakın bu zihin bir süreliğine de olsa huzur bulsun, bu adam düşüncelerini nasıl durduracağını bilmiyordu, bu yüzden bunlar tarafından aşağılara doğru sürükleniyor ve ne kadar derin olduğu karşısında boğuluyor.

Karışık duygularını her zaman açıkça görüldüğü o mavi kürelerin sahibi kızın, aklını ve kendisini nasıl rahat ve huzurlu hissettirdiğini anlayamıyor.

Gardını düşürmesinin sebebi de bu... Peki farkına varmadan zaten gardını indirmiş miydi? Yoksa ona ulaşmaya çalışan insanları engellemek için etrafına ördüğü duvarı çoktan yıktı mı?

°°°

"Sen de mi denize koşuyorsun?" Sarı saçlı on beş yaşında erkek, elindeki taiyaki ile okyanusa bakarken oturuyordu.

"Evet, blob blob blob..." diye balıkların tepkisine kendi kendine cevap verdi.

O farkına varmadan, buraya gelmeyi planlayan beyaz saçlı adam da vardı. Ona doğru yürüdü ve oturduğu yere ulaşmak için dizini kaldırdı.

𝐏𝐀𝐑𝐓𝐘 𝐀𝐃𝐃𝐈𝐂𝐓 // ⍟𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐈𝐙𝐀𝐍𝐀⍟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin