"Çok güzel!" Gece mavisi saçlı kadın, plajın yumuşak kumları üzerinde çıplak ayakla koşarken bağırdı.Kolları iki yana açık, rüzgârın soğuk esintisiyle karşılaştı, bu da saçlarının havaya uçmasına neden oldu. Ayakları denizle temas ettiğinde, havanın ne kadar soğuk olduğunun hissiyle gülümsemesi daha da genişledi.
Arkasında onunla yakından ilgilenen, onu daha fazla tanımak isteyen beyaz saçlı adam vardı. Elleri ceplerinde, mor büyüleyici küreler onu izliyordu.
Yıllar sonra nihayet kafesinden çıkma özgürlüğüne kavuşan bir çocuğa benziyordu. Plajın tuzlu soğuk suyunu hissetmek heyecan veriyordu ona.
"Kurokawa! Her zaman buraya mı gelirsin?" Ona döndü ve değerli gülümsemesiyle onu karşıladı.
"Plajdan hoşlanan birini tanıyorum." Sano Shinchiro'yla olan anılarının zihninde tekrarlanmasıyla yanıtladı.
Onu her zaman bu plaja sadece izlemek ve zamanın geçmesine izin vermek için nasıl getirdiğini hatırladı. Onu bu yüzden buraya getirdi, kendisine ne kadar benzediğini bilmek istiyordu.
"Gerçekten mi? O halde beni buraya getirmenden onur duydum." Mavi gözleri onun üzerindeyken mırıldandı.
Şu anda burada olan tek kişi onlardı, çünkü gökyüzünün nihayet karanlık tarafından fethedilmesi yalnızca bir saat sürecekti.
Ona sırtını döndü ve denizdeki işine devam etti. Bu da onun dudaklarından yumuşak bir kıkırdama çıkmadan önce dudaklarının birbirinden uzaklaşmasına neden oldu.
Denizle o kadar meşguldü ki bunu söyledi ve sonra "tamam işime döneyim" dedi. Her zamanki gibi elleri çete üniformasının ceplerinde dik duruyordu.
Deniz arkadaşlığının tadını çıkarırken yaptığı her hareketi mor küreler takip ediyordu. Yarın için beyni çalışmaya başlarken onu düzgün bir şekilde izliyordu.
Daha önce Sano Manjiro liderliğindeki Tokyo Manji çetesinden atılan Kisaki Tetta ile her şeyi planladılar. İnanamayarak dudaklarında bir gülümseme belirdi, Kisaki Tetta gibi gerçekten zeki biri nasıl atılabilir?
Bu yüzden onu Hanma Shuji ile birlikte Tenjiku'ya götürdü. Yarın ikisinin onları bekleyen Shibuya'ya gideceklerdi.
Kisaki'nin tutkusu, küçük kardeşini merkeze koymak, Sano Manjiro'yu zirveye çıkarmak ve Japonya'yı yönetmekti.
Bu yüzden... Kurokawa İzana, kardeşinin boşlukta boğulmasını sağlamak için işini yaparken, o onu kullanmasına izin verecekti. Bundan sonra onu bir kukla gibi kontrol edecekti, arkadaşa ihtiyacı yoktu. Arkadaşlar kardeşi için yıkımdan başka bir şey değildi.
Zaten öldüğü için Sano Shinchiro'ya dönüştürecekti.
"Kurokawa." Kadının sesiyle adı anıldığında gözlerini kırpıştırdı ve onu yeniden derin düşüncelerinden kurtardı.
"Hmm?" Mırıldandı ve mavi küreleriyle karşıladığı gözlerini ona kaydırdı.
"Yoruldum." Diye mırıldandı, yaptığı tek şey onu izlemek olduğu için bakışlarını ondan kaçırıyordu.
"Hâlâ on altı yaşındasın, ölmek için çok genç değil misin?" Bu soruyu sorduktan sonra tatlı gülümsemesini denedi ve başını ona doğru eğdi.
Onun bakış açısına göre, başından beri onun elinden ölmeyi gerçekten kabul etmişti. Yoksa gerçekten hastalığı yüzünden mi ölecek? Ama o sadece hafızasını kaybediyor peki o adam neden ondan onu öldürmesini istiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐀𝐑𝐓𝐘 𝐀𝐃𝐃𝐈𝐂𝐓 // ⍟𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐈𝐙𝐀𝐍𝐀⍟
Fanfiction☞︎︎︎ÇEVİRİ KİTABIDIR☜︎︎︎ Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar...❦︎