10

62 12 0
                                    


Dudakları şaşkınlıkla aralandı, yanaklarından süzülen gözyaşlarıyla söylediği sözleri tamamen duyar duymaz her zamanki tatlı gülümsemesi soldu.

Mor küreler onun mavi olanlarına karışık duygularla bakıyordu. Ona söyledikten sonra paniğe kapıldığını görebiliyordu, görünüşe göre o da kendisi gibi bunu beklemiyordu.

"Pakin yapma." Diye mırıldandı, dudaklarına bir gülümseme yayılırken dizlerini büktü.

Elleriyle yüzünü avuçladı, yanaklarının ıslanmasına neden olan gözyaşlarını usulca sildi. Onun nasıl davrandığını görünce şaşkına döndü ve kürelerinin ona doğru kaymasına neden oldu.

"Nasıl? Adını unuttum." Diye yanıtladı elini tutarken ve yeniden ağlamaya başladı.

Onu göreceği için heyecanlanmıştı, huzur içinde onu bekliyordu ama sonra onu görünce. İşte o zaman onun adını unuttuğunu fark etti, her zaman yaptığı gibi bunu söylemeyi bile akıl edemiyordu.

"O halde benim adım Kurokawa İzana." Gözleriyle birlikte tatlı bir şekilde gülümsedi ve onu sakinleştirmek için onu tutmasına izin verdi.

"Kurokawa..." Adamın sanki kendi adını seslenmesinden gurur duyuyormuş gibi başını sallamasına neden olan ismi söyledi.

"Beynim bazı şeyleri unutmaya başlıyor." Diye mırıldandı, onun duymasına yetecek kadar. Ayağa kalkıp yanına oturmasını sağlayan ellerini bıraktı.

Bacaklarını çaprazlayafak bakışlarını bankın üzerine sırtını yaslamış olan kadına çevirdi. Bunu ona nasıl açıklayacağını derinlemesine düşündüğü söylenebilir bir şey.

Çünkü bu onun hastalığı hakkında ilk kez konuşması olacaktı. Kucağındayken yumruklarını sıkıp nefes alırken kendini sakinleştiriyor.

"Glionlastoma adı verilen hastalık agresif bir kanser. Tedavisi yok ama tedavi edilebilir." Devam ediyor, bu ağarmış saçlı adamın onu dikkatle dinlediğini biliyor, bina rağmen sadece ona bakıyor. "Doktorum sadece 12 ila 18 ay ömrümün kaldığını söyledi."

"Sana ne zaman söyledi?" Yüzü tamamen ona dönük, dirseğini bankın üzerine koyarak yanağını avcunun içine yaslayarak sordu.

"17 ay öncesinde..." Sesi kısıldı, içini çekip ona dönmeden önce derin bir nefes aldı.

"Bir şeyleri unutmaya başladım. Doğum günümü bilmiyorum, babamın adının ne olduğunu bilmiyorum. Kanser yavaş yavaş beynime her şeyi, hatta senin adını bile unutturuyor."

Kendini ona doğru çevirdi ve onu her zaman büyüleyen büyüleyici mor kürelerle karşılaştı.

"On gün sonunda beni öldürmek gibi bir planın olmasa bile, söz sözdür, anlaşma anlaşmadır. Ya ölütüm çünkü sahip olduğum tek zaman budur ya da kendimi öldürürüm." Dudaklarında küçük bir gülümseme belirdi. "On gün sonunda öleceğim."

"Ya yapmanı istemezsem?" Söyledikleriyle dudakları aralanmış, gözleri birbirlerine bakıyordu.

Bakışlarını başka tarafa çevirerek onlarla birlikte dışarıda olan diğer hastalara baktı. Kalbi hızla atıyor, karnının etrafında kelebekler uçuşuyordu. Adamın ruhuna bakışı omurgasına bir ürperti göndermişti.

"Ne? Zaten bana aşık mı oldun?" Konuyu değişitirmeye çalışarak kendi şakasına hafifçe kıkırdadı.

Mor kürelerin sahibi olan adam, kadının söyledikleri karşısında kaşlarını hafifçe çatarak başını eğdi. Hiçbir tepki vermediğinde ve bir şey söylemediğinde ona baktı. Söylediklerinden ne kadar habersiz olduğunu görünce ifadesi poker ifadesine dönüştü.

𝐏𝐀𝐑𝐓𝐘 𝐀𝐃𝐃𝐈𝐂𝐓 // ⍟𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐈𝐙𝐀𝐍𝐀⍟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin