2

149 12 0
                                    


2/12/06

"Kakucho, bunu sana bırakıyorum." Beyaz saçlı adam onun yanından geçerken mırıldandı ve ceketini giydi.

"Evet." diye yanıtladı kralın hizmetkarı, kralın evinden çıkarken onu takip ederek.

"Patronumuzun yapacak bir işi var gibi görünüyor, değil mi?" Dedi Rindou.

"Zaten ortadayken neden soruyorsun?" Elbette ki suç ortağı, kardeşi Haitani her zaman yanında olacaktır.

"Sohbet etmeyi bırakın ve Muto'nun Kakucho Hajime'yi nasıl kaçıracağı hakkında konuşalım." Kakucho her zamanki ciddi davranışıyla onlara döndü. Listelerinden sonra bu adamın sadece on üç yaşında olduğunu kim düşünebilirdi?

On altı yaşında bir kadın, yatağında oturuyor, dün tanıştığı adamı görmenin heyecanıyla kalbi atıyordu. Gözleri her parmağıyla birlikte oynanan eline düştü.

Kurokawa İzana'nın onların yerine meşhur olan bir çeteye liderlik ettiğini biliyordu. Bu, onu öldürecek adamın tehlikeli olduğunu da bildiği anlamına geliyordu.

Ama sonra ne olmuş? İzana'yla anlaşma yapan adamı tanıyordu. İstediği tek şey Kurokawa'nın kendisine aşık olmasını sağlamaktı.

Bu ona verilecek bir şanstı, daha önce sadece altı ila sekiz yıllık ömrünün kaldığını söyledikleri için bu şansı yakalayacaktı.

Nefes aldı, ayağa kalktı ve duş almak için doğrudan banyoya yöneldi.

°°°

Hastaneye giderken İzana derin düşüncelere dalmıştı. Tabii ki mesele onun değil, kendi çetesi ile küçük kıymetli kardeşinin çetesi arasındaki kavga öncesi yaptıkları plandı.

Belki onları pusuya düşürmekti? Bu da onlara savaş ilan etmeleri anlamıma gelirdi. Kardeşi onu tanıyormuş gibi görünüyor, değil mi? Çünkü Sano Manjiro biliyorsa, tıpkı Sano Shinchiro'nun onu bulduğu gibi mutlaka onu arar.

Ve bu şey... Bu asla gerçekleşemeyecek çünkü o zaten Emma'yla birlikte halinden memnun ve mutluydu.

Bu... Şu anda on gün sonra öldüreceği kadınla buluşmak için hastaneye sadece para için yürütemeyeceği anlamına geliyordu.

"Kurokawa!" Düşünceleri onun sesiyle kesildi, mor gözleri, ona el sallayan kadını bir an olsun görebilmek için ileri doğru kaydı.

Yüzünde geniş bir gülümseme yazılı ve onunla birlikte kısılmış mavi gözleri de vardı. Kim katiline böyle gülümser ki? Oydu.

İzana, kendine özgü tatlı, sahte gülümsemesiyle dudaklarını süzüldü. Ona el dalladı ve yürüdü. Onun yüzünü görme hissi, onu zaten öldürürken ifade edeceği ifadeyi görmek istemesine neden oluyordu.

"Bir saatten beri burada mı bekliyordun?" Yanına oturur oturmaz, gözleri önlerinde koşup oynayan çocuklara bakarken sordu.

"Evet, içerisi çok sıkıcı." Gülümsedi ve sırtını banka yasladı.

Gözleri sanki morluk arıyormuş gibi yüzünü taradı. İzana'nın gözlerini yana kaydırmasını sağlayarak ona bakışını fark etmesini sağladı.

Gözleri şaşkınlıkla büyüdı ve hemen ileriye doğru baktı. Yüzüne kan sıçradı, kaçamak bir bakış atarken ona bakmak ne kadar aptalcaydı.

𝐏𝐀𝐑𝐓𝐘 𝐀𝐃𝐃𝐈𝐂𝐓 // ⍟𝐊𝐔𝐑𝐎𝐊𝐀𝐖𝐀 𝐈𝐙𝐀𝐍𝐀⍟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin