Missed (+)

168 8 7
                                    

Április 29-e: egy forró éjszakán

Jungkook nyakát átölelve élveztem ahogyan a nyakamat szívta, ahogyan a csípőmet markolta és azokat a cuppogós hangokat, amit kiadott közben.
Az alhasam folyamatosan görcsölt és éreztem, hogy elkezdtek gondok akadni ott lent.

A fekete hajú füle mellett eresztettem ki az összes vággyal teli hangomat és azt akartam, hogy a mai este felejthetetlen legyen.

-Na de miért engeded meg ezt, ha nem is vagyok annyira jó pasi és még SoHjoont gyászolod? - vált el tőlem vigyorogva.

-Egy... - kezdtem bele zihálva. - Nem fogok gyászolni egy olyan ember miatt, aki mérgező teával itatott engem ki tudja mióta. Kettő... Csak azért mondtam, hogy nem vagy jó pasi, mert nem akartam annál is kínosabb helyzetbe kerülni. - emeltem fel a mutató ujjamat.

-Megértem. Viszont szerintem ez még túl korai lenne köztünk. Maradjunk csak a barátság viszonynál. - húzta el a száját.

-Maradhatunk annál, de előtte még feküdjünk le, kérlek. - nyöszörögtem szenvedve.

-Hogy mi? - kuncogott. - Azzal egy nagyon nagy határt átlépnénk, ugye tudod? Nem ezért kezdeményeztem.

-Hát akkor miért? Ha már sikerült felizgatnod, akkor már intézd is el nekem légyszíves. - akadtam ki.

-Mit szeretnél, mit tegyek? - sóhajtott fel.

-Feküdj le velem. - suttogtam.

-Ezen kívül?

-Más nem érvényes. - vigyorogtam.

-Jimin, ez még túl korai. - rázta meg a fejét.

-Nem az. Csak egyszeri alkalom lenne. - vontam vállat.

-Hát hogyne.

-Jungkook, kérlek... Felnőtt férfiak vagyunk és mind a ketten vágyunk a másik testére. A szexuális életedet nem tudod se te, se én befolyásolni.

-Én az erkölcsi dolgokat is nézem. Nem csak a testi dolgokat. - válaszolta.

-Istenem Jungkook... Annyira szadista vagy te is. Mi a jó abban, ha csak nézed, ahogy megeszik engem a vágy? - ütöttem meg gyengén a vállát.

-Semmi. Csak még túl fiatal vagy. - jelentette ki.

-Miért? Te hány éves vagy? - ráncoltam össze a szemöldökömet.

-11 évvel idősebb. - húzta halvány mosolyra a csillogó száját, mire én hevesen az ajkaira tapadtam és szorosan átöleltem őt.

Jungkook sem tétlenkedett, hanem egyből viszonozta is, majd egy egyszerű mozdulattal az ölébe kapott engem, és felcipelt a szobámba, ahol lehajított az ágyra és fölém magasodott úgy folytatta a csókolózást.

Mit ne mondjak, rohadtul élveztem és annyira finomak és puhák voltak Kook ajkai, hogy egyszerűen... Ah... Tökéletes.

-Honnan szeretnéd? - kezdett el vetkőztetni engem a sötét szobában.

-Elölről. - motyogtam, miközben őt is megszabadítottama ruháitól eléggé sietős mozdulatokkal.

Ám, mikor nagyjából sikerült kivennem a számomra fontos testrészét a lábai közt, azért egy kissé megijedtem, hisz SoHjoon ennél sokkal kisebbel rendelkezett, de egyben izgatott is a dolog.

Az előjáték egyik felét már lent elintéztük, ezért Kook egyből elkezdte a tágítást.

-Azta... Jó hosszúak az ujjaid. - nevettem el magamat, mikor megéreztem hogy milyen mélyen belém hatolt az ujjaival.

-Te pedig eszméletlen gyönyörű vagy. - csókolgatta a testemet, mire én a hajába túrtam és sóhajtoztam.

-Nem kell annyira sokat ujjaznod, inkább térjünk a lényegre. - javasoltam neki, aztán ő abba is hagyta az eddig tetteit.

-Se síkosítóm, se óvszerem nincs. - húzta el a száját.

-A síkosító az ott van a legfelső fiókban és ott találsz gumit is . - mutattam az éjjeli szekrényre.

Jungkook gyorsan ki is szedte onnan őket, majd a biztonság kedvéért kent rám egy nagy adagot, habár az ujjai az ő előváladákával is csúsztak és felgörgette magára az óvszert is.

Vett egy nagy levegőt, majd lassan elkezdett belém ereszkedni, mire nekem fokozatosan jött meg a hangom. Mikor már teljesen bennem volt, egy hatalmasat nyögöt, ami egyszerűen annyira szexi volt, hogy leizzadtam.

-Baszki... Kookh... - reagáltam le az előbb kiadott hangját.

-Annyira rég éreztem már ezt... - remegett meg a hangja, majd lassú mozdulatokkal kezdte el mozgatni a cipőjét.

Lassú volt, szenvedélyes és mély is. Neki tényleg hosszabb micsodája volt, amit meg is éreztem, mert fájni kezdett, de élveztem.

A párnát markolva néztem félig lehunyt szemekkel Jungkook extázisba esett arcát és muszáj volt újra rájönnöm, hogy nagyon jó döntés volt vele lefeküdnöm vele, mert ő egy konkrét álom.

Lassan mozgott még mindig de minden másodpercét kiélveztük. A testem minden pillanatban bizsergett és folyamatosan izzadtam.
Nagyra értékeltem, hogy nem támadott le engem egyből a durva együttléttel, habár lehet hogy nem is szereti durván. Pedig kinézetem volna belőle. Mondjuk én sem rajongtam érte.

Jungkook is eléggé hangos volt, mert minden egyes lökésnél nyögött egy nagyot. Tényleg nagyon ki lehetett már ilyen téren, hiszen már az elején úgy viselkedett, mintha most lenne az első együttléte.
Mikor már elkezdett egy kicsit gyorsítani, lehajolt hozzám és egy rövidke csókot kezdeményezett.

-Annyira jóh... Annyira szűk vagy, istenem. - borult alkarjaira a fekete hajú.

-Áh... Kook~... Ez egy kicsit már fáj. - markoltam meg a bicepszét.

-Bocsánat... - suttogta.

-S..Semmi baj. - pusziltam meg az arcát.

-Így jobb? -lassított egy kicsit, majd az alhasamat kezdte el simogatni egyik kezével.

-Igen. - mosolyogtam el aranyosságán.

Ezután halk nyögések közepette forrtunk újra össze egy csókban és a lábaimat Kook dereka köré fontam.
Hevesen dobogott mind a kettőnk szíve és izzadtunk de nem hagytuk abba.
Jungkook nagyon figyelmes volt és rettentő jól csinálta. Bátran ki merem jelenteni hogy még sohasem élveztem az együttlétet ennyire.

Pár perc után el is mentünk mind a ketten, miközben görcsösen szorítottuk a paplant.
Ki is csordult a könnyem, de nem sírtam. Ez csak egy természetes reakció volt arra a mérhetetlen gyönyör érzésre és arra, hogy láttam Kookon hogy örömet okoztam neki.

A párnám alatt lévő zsepibe gyorsan letöröltem magamat, miközben a fekete hajú a használt gumit dobta ki, aztán visszamászott mellém, még mindig zihálva és betakart minket a paplannal.

-Tudom, hogy tetszik neked a korom... - fordult felém mosolyogva.

-Eltaláltad. - simítottam az arcára, majd nyomtam rá egy gyengéd csókot is.

-Tudod... Most így belegondolva tényleg jó ötlet volt ez. Nagyon élveztem. És köszönöm.

-Én köszönöm. Köszönöm hogy elfelejtetted velem legalább egy kis időre is a sok rossz emléket. Ez már hiányzott. - bújtam oda hozzá.

-Jó érzés, hogy van mellettem valaki. - suttogta.

-Jó érzés, hogy nem egy eltitkolt pszichopatával fekszek egy ágyban. - válaszoltam, mire ő csak kuncogott egyet, majd mind a ketten álomba merültünk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐠𝐨 𝐨𝐮𝐭 ~ 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌⚣Where stories live. Discover now