20.Bölüm- YANIK BÖREK🤣

89 6 19
                                    

(Mert'in ağzından)

Gözlerimi açtım etrafa baktım Afra daha uyanmamıştı. Sessizce ev terliklerimi giydim odadan çıktım, yavaşça kapıyı örttüm. Balkona geçtim ve Enes'e bir mesaj attım;

Abicim ben balkondayım uyanıksan Eylül'ü uyandırmadan gel kızlara sürpriz yapıcaz.

(Enes)
Uyanığım abi tamam geliyorum.

Enes'de ses yapmadan odadan çıktı ve balkona geldi.

Enes- Ee abi plan ne?
Mert- Sana da Günaydın Enes'cim.
Enes- Günaydın abi günaydın. Ee anlat planı.
Mert- Kızlara börek açıcaz kahvaltı etme amacıyla.
Enes- Abi Allah aşkına biz nasıl börek açıcaz hayatında kaç defa açtın.
Mert- Denemekten zarar gelmez.
Enes- İyi hadi malzemeler var mı?

Buzdolabını açıp peyniri,sütü,yumurtayı çıkardım. Mutfak dolabından da yağ, un, ve tuzu aldım. Kaba malzemeleri döktükten sonra Enes'le sırasıyla yoğurup peyniri arasına doldurduk. Fırına verdikten sonra sandalyeye oturduk. Kızlar hala uyuyordu. Bizde içeri geçtik televizyon izliyorduk.

(2 saat sonra)

(Afra'nın ağzından)
Ayy saat çok geç olmuş benim 7,8 gibi kalkmam gerekiyordu saat 10 olmuş bu kadar geç kalkmayı nasıl becerdim acaba. Yatağa doğru baktım evet Mert çoktan kalkmıştı acaba tüm ev ayaktamıydı tek ben mi uyumuştum diye içim sıkılmıştı. Neyse panduflarımı giyip odadan çıktım. Leş gibi yanık kokusu duyuyordum. Kokuya doğru ilerledim fırından geliyordu. Hemen fırını kapadım. ENESSS, MERTT,EYLÜLLL!!!
Hemen koşarak Enes ve Mert mutfağa geldiler.
Enes- Allah kahretsin.
Mert- Lan biz bunu unuttuk.
Afra- Olayı anlatın hem Eylül nerde?
Enes- Eylül'ün bu sefer suçu yok o mışıl mışıl uyuyor.
Eylül- Ay noluyo ne bağrışıyonuz be uykumdan ettiniz.
Afra- Bende yeni uyandım ve yanık kokusuyla.
Eylül- Ne yanığı?

Fırını açtım bir bez yardımıyla aldım tepsiyi kömür gibi kapkara böreği tezgaha bıraktım.

Afra- Bende bilmiyorum Eylüşüm. Ee Mert anlat hadi.
Mert- Biz erkenden kalkıp size kahvaltı hazırlayıp sürpriz yapmak istemiştik. Börek olana kadar televizyon izliyorduk dizi çok heyecanlıydı bizde dalmışız fırını unutmuşuz aşkım yaa kızmadın dimi.

Eylül ve ben gülme krizine girmiştik, gülmekten karnım ağrımıştı.

Eylül- Ya şey gibi 2 gerizekalı börek yaparsa nolur adlı yarışma gibii değil mi??

Daha da çok gülme krizine girmiştik hatta bu sefer Enes ve Mert'te kahkaha atıyordu.

Afra- Ayy aşkım kıyamam ben size yaa vallahi çok güzel sürpriz oldu.
Enes- Ne ya beğenmediniz mi?
Mert- Çok da güzel oldu hadi bakalım tadına.

Kahkahaya boğulmuştuk.

Mert- Ama bak yoğurma işlemi falan gayet güzel gidiyordu keşke alarm falan kursaydık ama ilk deneyimdi yaa gülmeyin.

Derken oda gülmüştü.

Eylül- Enes'imm hadi koy tabağa da yiyelim. Hahahahahah
Enes- Tabi aşkım kesebilirseniz yiyelim.
Afra- Ayy tamam çok gülen çok ağlarmış fazlasıyla güldük susunda şu böreği atalım çöpe. Yenmez yani bu kedşye köpeğe de verilmez.
Eylül- Ayy bide zehirlenirler Allah'a muhafaza.
Mert- Gülün siz gülün geçin dalganızı bir gün öyle güzel bi börek yapıcamki şok olucaksınız. Ama tek yapcam hep Enes yüzünden oldu.
Enes- Lann suç atma ben demedim mi sana kaç kere yaptın ya beceremezsek diye.
Eylül- Ayy tamam siz geçin içeri biz ablamla menemen yaparız.

Enes ve Mert salona geçmişti ama hâla bu konu hakkında tartışıyorlardı. Bizde Eylül'le menemeni hazır ettik yanına da zaten zeytin, peynir, domates, salatalık falan koyduk.

Afra- Hadi gelinn sofra hazırr!!
Mert- Geliyoruz aşkım.
Enes- Geldik yenge, geldik.

Sofraya oturduk yemeklerimizi yedik.

Mert- Ee kızlar siz içeri geçin biz börekleri yaktığımız için ceza olarak şuraları halledelim.
Enes- Aynen Eylül al ablanı geçin siz biz halledelim.
Eylül- Tamam Enes'imm

Enes ve Mert bulaşıkları bulaşık makinasına dizdikten sonra yanımıza geldiler.

Eylül- Yaa off benim canım sıkılıyo eğlenmeli şeyler miyapsak.
Enes- Ne gibi aşkım
Eylül- Cafeye gitsek.
Afra- Yaa çok güzel olurdu aslında.
Mert- Ee hadi o zaman hazırlanın.







Adını Sen Koy💗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin