Mert'le beraber akşam yemeğini hazırlamaya başlamıştık bizim çfite kumrular her zamanki gibi sevgi sözcükleriyle salonda oturup film seyrediyolardı.
Mert- Salata da olduğuna göre yemekler hazır.
Afra- Eline sağlık aşkım.
Mert- Eline sağlık bebeğiimm.Masaya çatal, kaşık, bardak ve tabaklara yemekleri doldurup masanın üzerine dizdik.
Afra- Çifte kumrular masa hazır hadi kapatın filmi
Ne o kadar Enes'i haksız bulsam da, Eylül'ün affetmesini hoş bulmasamda Eylül böyle mutlu olduğu için sesimi çıkartmadan onlara destek olucaktım, Eylül için..
Enes- Tamam yengem geliyoruz.
Eylül- İyi aşkım donduralım sonra yine devam ederiz.
Mert- İzlersiniz sonra baldız izlersiniz hadi gelin size miss gibi yemekler yaptık.
Eylül- yapmışsınızdır tabi eniştecim gelelim.Enes bilgisayardan açmış olduğu filmi dondurdu ve Eylül ile beraber sofraya geldiler.
Enes- Sabah kahvaltıda bizden olsun baride bi işe yarayalım.
Mert- Tabii oğlum hep biz mi yapcaz kahvaltıda sizden.
Eylül- Sabah uyanabilirsem tabii.Herkes masada gülüşüyordu tüm soğuk buzlar erimişti ama benim Enes'e karşı olan soğukluğum erimiyordu ve arkalarında olduğumu bilmeleri içinde Enes'e de iyi niyetle yaklaşıyordum cidden zordu ama kardeşim için, mutluluğu için..
Enes- Yenge canın falan mı sıkkın.
Afra- Yok nerden çıktı bu şimdi?Ne alakaydı cidden??
Enes- Herkes gülüyo, eğleniyo, sohbet ediyo falan sen dalmış gitmişsin hayırdır birşey mi oldu, birisi falan canını mı sıktı?
Mert- Birisi canını sıkmış olsaydı ilk benim haberim olurdu merak etme sen.
Enes- Tamam abicim birşey demedim.
Afra- Neyse afiyet olsun size.Odama doğru giderken arkamdan Mert'in de geldiğini fark ettim. Odaya girip yatağıma geçtim.
Mert- Evet bebeğim noldu?
Afra- Aşkım inan ki olay uzasın istemiyorum sadece uykuluydum dalmıştım gülmek gelmemişti içimden.
Mert- Peki öyle dıyosan öyle olsun dinlen bakalım.
Afra- Onlar toplamasın şimdi sofrayı ben halledim.
Mert- Toplasın ya birazda onlar toplasın yengesini düşünmeyi biliyo ya.
Afra- Ya cidden kardeşinden beni mi kıskandın. (gülmeye başlamıştık)
Mert- Vallahi kardeşimden kıskandım seni öyle bi hasar bıraktın bende.
Afra- Kurban olurummMert peş peşe yüzüme öpücükler kondurmaya başlamıştı sonradan alttan doğru karnını gıdıklayıp yataktan kaçtım.
Mert- Hadi bu sefer iyisin kaçtın.
Afra- Ne kaçması canım benim masayı toplıcam.
Mert- İyi kız gel toplayalım.Birlikte masayı toplamaya başladım Enes ve Eylül film izlerken uyuyakalmışlardı üzerlerine battaniye örtüp masayı sildikten sonra odama geçtim. Mert'de gelmişti.
Afra- Mert aralıksız sabaha kadar uyku çekmek istiyorum lütfen uyu sende.
Mert- Tamamdır Sultanım siz ne derseniz o hadi iyi geceler.
Afra- İyi geceler padişahımm.
Mert- Iı şeyy bide iyi geceler öpücüğü kondursaydım??
Afra- Kondur (tebessüm ettim)Yumuşak bi şekilde yanağıma öpücük kondurdu ve iyi geceler diyerek fısıldadı sonra sımsıkı sarılıp uykuya daldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy💗
RomanceKanseri yenmeye çalışan bi annenin iki kızı bi şirketin sahibi olan abi kardeşe aşık olurlar.❣️