Tık tık tık
Başlıyoruz...
🐼🐼
13 Yıl önce
Minik Yusuf her zaman ki gibi tutturmuştu. "Ya babanni Tevşer'e gideyim. Ben onu cok seviom. Onla ne güzey oyunyay oynuyoyuz. Lüfen gideyim lüfen." derken büzmüştü minik dudaklarını. Biliyordu ki babaannesi o haline dayanamazdı.
Bildiği gibi de olmuştu. Babaannesi karşısında dudaklarını büzmüş, gözleri dolu dolu olan torununa dayanamayıp "Tamam asma şeker yüzünü Yusuf'um. Götüreceğim seni Kevser'e." diyince Yusuf sevinçle koşturmaya başlamıştı evin ortasında.
O sırada bu durumdan hiç hoşlanmayan birisi vardı. Çınar.
Çatık kaşlarıyla babaannesine dönüp "Babayni ben geymicem. Kevçer'in aykadaşı da oydadıy. Ben hij sevmiyoyum o kısı." derken çok tatlı gözüküyordu babaannesine.
Babaannesi kıkırdıyarak sordu torununa "Çınar'ım kimmiş Kevser'in arkadaşı?" Gelecek cevabı biliyordu ama torunu anlatırken çok tatlı oluyordu canım.
Çınar kaşları çatık şekilde baktı kıkırdıyan babaannesine. Niye kıkırdıyordu ki? Komik olan neydi canım.
"Babayni niye gülüyoysun? Sevmiyoyum o kısı icte sevmiyoyum. Bana süyekli 'Evyencem şenle Cınay.' diyoy. Bu yüsden ben de ona mahayenin deyisi diyoyum." derken minik elleriyle ağzını kapatıp kıkırdamıştı.
Babaannesi daha fazla dayanamayıp öpmüştü Çınar'ın tombiş yanaklarından.
Yusuf ve babaannesi Çınar'ı bir şekilde ikna ettikten sonra çıkmışlardı evden.
...
Kevser kapının çaldığını duyunca "İyşAllah Hazay geymiştiy." diye sevinçle kapıyı açmak üzere olan annesinin yanına gitmişti.
Annesi kapıyı açınca istediği gibi Hazal ve Sultan teyzesi gelmişti.
Kevser sevinçle "Hazaaaay hoş geydin seni cok öslediym." derken sarılmıştı arkadaşına.
Arkadaşından ayrıldıktan sonra Sultan teyzesine dönüp "Hoş geydin suytan teysecim iyi ki getiydin Hazay'ı bana." diyerek gülümsemişti.
Kıymet hanım kapıda kalan misafirlerini içeriye buyur etmişti. Hazal ve Kevser neşeli bir şekilde bebekleriyle oynuyorlardı.
Hazal, Kevser'e dönüp "Kevşey ben deyi miyim?" diye sormuştu hüzünlü bir şekilde.
Kevser duyduğu soruyla kaşlarını çatmıştı. "Sen deyi değiysin Hazay. Hep o şalak Çınay'ın yüsünden. Gelçin dövcem onu." diye söylenmişti.
Hazal arkadaşının sinirlendiğini görüp "Kevşey hayıııy. Dövme Cınay'ı ben onu seviyoyum. Hem canı acıy." derken yüzünü buruşturmuştu.
Kevser arkadaşına dönüp "Ama o seni siniy ediyoy. Deyi de diyoy sana. Sen deyi değilsin ki." Minik parmaklarıyla birazcık işareti yaparak "Asıcıyk çatyaksın. Çatyak şiyin." diyip kıkırdamıştı.