Şarkıyı açıp okuyun bence :)
Gelen aramanın bankadan olduğunu anlamam ile telefonu kapatmam bir oldu.
Telefonu koltuğa koyduğum sırada gözümün pencereye kaymasıyla milenin geldiğini görmüştüm.
Koşarak kapıya gidip açmam ile eli havada bana bakan milenin havadaki elinden tutup içeri çekmem bir oldu.
Elini tutup duvara yaslamam ile saatlerdir mahrum kaldığım dudaklarına kavuşmuştum.
Aynı şehvetle karşılık almamla daha da şehvetli öpmeye başlamıştım.
Milenin alt dudağımı ısırarak geri çekilmesiyle nefesimi kontrol etmeye çalıştım.
Elimden tutup ilerlemesiyle peşinden gittim.
Odaya geldiğimizde mile yüzünü bana döndü ve tişörtümün yakasını kavradı ve geri adımlayarak yatağa oturdu.
Yatağa oturmasıyla yakamı tuttuğu için eğilmiştim, ikimizin de soluk alış verişi oldukça sesliydi.
Göğüsümüz deli gibi kalkıp iniyordu.
Yakamdaki elini tuttum ve elini yakamdan çektim. Hızla kavradığım tişörtünü üzerinden çıkarttım ve daha sonra üzerinde kalan tek şey olan yarım atletini de çıkarttım
Çırılçıplak kalmıştı, üzerinde doğru eğilerek dudağını öpmem ile oturduğu yerden yatağa yatmasını sağlamıştım.
Aynı zamanda elimle çıplak olan belini okşuyordum, o kadar sıcaktı ki bedeni, bu ısısı beni heyecanlandırıyordu.
Alt dudağından boynuna geçtim ve dudak darbeleriyle öpücükler kondurdum.
Boynundan ayrıldım, yüzümüz hâlâ oldukça yakındı. Belini kavradım ve yatakta biraz daha ileri gitmesini sağladım.
Açtığım yere ben geçtim ve üzerine doğru eğilerek az önce tişörtün kapattığı yerlere öpücükler kondurdum.
Üzerimde hissettiğim el ile doğruldum ve benim de tişörtümü çıkartmaya çalışan mileye yardım ettim.
Tişörtümü çıkarıp bir kenara fırlattıktan sonra tekrar milenin üzerine doğru eğildim.
Üst gövdemin tamamı tüm çıplaklığıyla onunkine değiyordu. O kadar sıcaktı ki vücudu, bu sıcaklık yüzünden her saniye içimdeki yangın daha da artıyordu.
Hafifçe geriye kayıp hedefimi göğüslerine çevirdim. Hafifçe emmeye başladım. Daha sonra zevk aldığını çıkardığı seslerden anlamaya başlayınca biraz şiddetimi arttırdım. İnlemesi beni daha da heyecanlandırıyordu.
Küçük bir ısırık aldığımdaysa bu sefer bacaklarıyla kendini itmiş olacak ki, altımda hareket etmişti bedeni.
Hareket eden bedeninin bana verdiği zevk çok başkaydı, içindeki istek daha da derinleşmişti.
Üzerinde doğruldum ve isteyip istemediğini anlamak için tepkisine baktım. Çünkü eğer devam edersem, onun açısından dayanması güç şeyler yaşanacaktı.
İkimizin de nefes alış verişi oldukça derindi, milenin altımdaki bacaklarının sıkılığından patlayacak bir yanardağa sahip olduğunu anlayabiliyordum.
Mile: Neden durdun?
Demesiyle gülümsedim ve pantolonunun düğmesini açtım.
Ebrar: Durmadım
Dedim ve kavradığım pantalonunu kiloduyla beraber üzerinden çıkarttım.
Kilodundaki ıslaklığı görmem ile gülümsedim ve pantalon ile beraber bir yere fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keko ve Karakurt
FanfictionBir varmış,bir yokmuş, kübalı bir kadın varmış.İyi ki varmış...