Yorum ve vote atmayı unutmayın. Bu arada muhtemelen yakında final yaparım kitapları ve wattpadi terk ederim gibi. Uzun zamandır giremiyorum zaten. Belkii başka kitap falan yazarım ebgas fici olur mu bilmiyorum da belki yazarım. Hadi iyi okumalarrr<3
*
*
*
Ebrarın devam etmesini sağlamak için dudağından öpüp, elimle yüzünü kavradım. Dudaklarımız arasında hafif mesafe bıraktığımda, öpmek için bana yaklaşan ebrara engel olmak için geri adımladım.
Şehvetle dudaklarıma bakıyordu. Tişörtünden tutup peşimden sürükleyerek odaya götürdüm. Odaya girer girmez belimden tutup, beni kendisine çevirip boynumu öptü.
Boynumdan uzaklaştığında yatağa yatmasını sağladım ve kasıklarına oturdum. Kasıklarına oturduğumda yüzü gerilmiş, ama bir o kadar zevk alıyor gibi duruyordu.
Üzerinde doğru eğilip boynundan öptüğümde hafifçe kalçamı da kasıkları üstünde hareket ettirerek sürtünüyordum. Soluk alış verişi git gide derinleşiyor, bu da bana haz veriyordu.
Boynundan dudaklarına geçtiğimde o da ellerini belime getirmiş,belimi okşuyordu.
Belimde yaptığı her teması iliklerime kadar hissediyordum. Ellerinin sıcaklıklığı belime, belimden ruhuma işliyor gibiydi.Vücut ısılarımız birbirine karışırken dudaklarından soluk soluğa ayrıldım. Üzerinde dik bir şekilde oturmaya başladığımda bakışlarını çıplak olan gövdeme çevirdi. Ellini dekolte bölgeme değdirdi ve parmaklarını bedenime sürterek karnıma kadar indirdi.
"Devam etmeyeceğimi düşünmüştün değil mi?" dedi, iki eliyle belimi kavrayıp okşarken.
Anlamış olması hem hoşuma gitmiş hem de bunu bilerek yapmış olması sinirlenmeme sebep olmuştu.
"Hıhım." dedim ve bir anda tuttuğu belimden yaptığı hamle ile üstüme çıkmıştı.
"Seni asla bırakmam." dedi ve der demez altımdaki eşofmanı çıkarttı.
İç çamaşırıma gülümseyerek baktığında nedenini anlamam uzun sürmemişti. Dudağıma doğru eğilerek dudağımı öpmeye başladığında iç çamaşırım üzerine elini getirmiş, okşuyordu.
Dudaklarımdan ayrıldığında elini çekmeden devam ederken, dudaklarını bedenimde gezdiriyor, dudaklarının ıslaklığını tüm vücuduma yayıyordu.
Tüm vücudumu ıslattığından artık emin olmuştum. Kalbim hızla atarken, doğruldu ve tüm odağını bacak arama vermeye başladı.
Uzun zamandır okşadığı için deli olmuş, ama belli etmemeye çalışmıştım.
Kilodumu çıkardığında bi anda iki parmağını içimde hissetmiştim. Başım dönüyor gibi olmuş, zevk alıyor bir yandan inlememeye çalışıyordum. Parmakları içimde ritim tutmaya başladığında tekrar üzerime doğru eğilerek dudağıma öpücük kondurdu. İçimdeki parmakları hızlandığında kendimi tutmakta iyice zorlanmaya başlamıştım. Parmaklarımı sırtına geçirmiş, hızı arttıkça tırnaklarımı sırtına geçirmeye başladım.
İliklerime kadar dolmuşken, içimde hissettiğim parmaklar bir süreliğine çıkmıştı. Çıkmamasını gerektiğini anlaması için dudağım arasındaki sıcak dudağını hafifçe dişlediğimde aniden dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.
Neden yaptığımı anlamamış gibi acı ve şaşkınlıkla bana bakarken "Hak ettin." dedim.
Çapkınca gülümseyip bu sefer parmak sayısını arttırarak tekrar parmaklarını içime soktuğunda şiddeti de artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keko ve Karakurt
FanfictionBir varmış,bir yokmuş, kübalı bir kadın varmış.İyi ki varmış...