1.6

1.5K 114 13
                                    

Selaam, yeni bölümümüz siz değerli okurlarıma ithafen🎀❤️🎖️

"Tuzlu suyun acısını ilk gecemizde çıkaracağımdan emin olabilirsin Hanımağam."

Dediği şeylerle yüzüm kızarmıştı. Neler diyordu bu adam? Gözlerimi kısarak 'cık cık' dedim.

"Ahlaksız adam."

Dediğim şeyi duyunca gür bir kahkaha attı. Yanağında beliren gamzesiyle dondum. Bir insanın gülüşü bu kadar mı güzel olur? Ay neler diyordum ben.

"Yarın sabahtan almaya geleceğim seni, gelinlik ve birkaç bir şey için." Diyerek göz kırptı ve kapıdan çıkarak gitti. Yüzümde belli belirsiz bir gülümseme olduğunda kendime şaşırdım. Adam birkaç saatte ayarlarımı bozmuştu.

"Berşah gel hele kız kıyafet seçelim yarına." Dedim berşahın koluna girerek.

"Ay abla sen ciddi ciddi evlenmeyi kabul ettin ha." Dediğinde yandan bir bakış attım.

"Kabul ettiğimi kim dedi berşah, uydurma sende." Dedim.

Odama çıktığımızda dolabımın kapaklarını açtım.

"Vay kız rozerîn ne çok kıyafetin varmış." Berşahın dediğinde güldüm.

"Ee hadi seç de deneyeyim." Dedim. Elini kıyafetlerde gezdirirken yine birşeyler diyordu.

"Ay Rozerîn ya enişte bey senin okumana izin vermezse?" Dediğinde kaşlarımı çattım.

"O kimmiş de okumama izin vermiyormuş berşah?" Dedim ama içten içe de aklıma takılmıştı.

Berşah elinde tuttuğu siyah elbiseyi bana uzattı. "Dene bakayım nasıl olacak?"

Banyoma giderek askısını çıkardığım elbiseyi giydim. Belime kadar saran etek kısmı ise geniş bir elbiseydi. Ayak bileğime kadar geliyordu. Klasik bir elbiseydi.

Banyodan çıkarak berşaha gösterdim.

"Olmadı bence bu beğenmedim." Dedim aynada kendimi süzerek.

"Yok olmamış, dur bir tane daha gözüme kestirdim." Dedi dolaptan elbiseyi çıkarırken.

Askısından tuttuğu elbiseye gülümseyerek aldım, "İşte bu."

Kadife, lacivert renkli günlük bir elbiseydi ve harikaydı. Hemen banyoya giderek üzerimdeki elbiseyi çıkarttım ve elimdeki elbiseyi giydim

Bu elbiseye bayılmıştım, vücuduma tam oturmuş ve çok da şatafatlı bir elbise değildi.

Banyodan çıkarak berşahın karşısına geçtim.

"Ay nasıl olmuşum, elbise güzel oldu mu?" Dedim aynadan kendime bakarak.

"Mükemmel görünüyorsun kızım!"dedi cümleyi uzatarak.

"Abartı durmuyor değil mi?" Dedim.

"Hayır gayet sade ve güzel duruyor bence." Dediğinde kafamı salladım ve tekrar banyoya giderek üzerimden çıkarttım. Geceliklerimi giyerek odaya geri döndüm.

"Çay içmeye inelim gel hayde." Dedim.

Beraber çay içmek için mutfağın yolunu tuttuk. Avluya indiğimizde tüm aile avluda çay içiyorlardı.

Başımı eğip geçeceğim sırada babamın sesini duydum.

"Rozerîn gel hele Keça min." Dediğinde, Birşey demeden yanlarına gittim.

"Söyle Bav." Dedim.

"Biliyorum bize kızıyorsun keça min, ama abinin kanı dökülmesi daha mı iyi olurdu sen söyle hele."dedi.

ROZERÎN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin