1.8

1K 61 10
                                    

SELAMMM 🥳❤️‍🔥 YENİ BİR BÖLÜMLE SİZİNLEYİİİM(Z). YORUMLARINIZI UNUTMAYIN🎀

Günler birbirini kovaladı. Evde büyük bir düğün hazırlığı vardı ve herkes telaş içindeydi.

Geleneksel süslemeler, yemekler, davetliler... Her şeyin mükemmel olması gerekiyordu. Zinar’la aramızda bir sessizlik anlaşması vardı sanki. Birbirimize saygı gösteriyor, ama derin konulara girmemeye çalışıyorduk.

Bir akşam, düğünden önceki son geceydi ve Zinarların konağındaydık kızlarla. Bahçede oturmuş, yıldızları izliyordum. Derin düşüncelere dalmışken Zinar yanıma geldi.

"Yarın büyük gün," dedi yavaşça.Başımı kaldırıp ona baktım. "Evet, öyle. Herkes çok heyecanlı."

"Sen?" diye sordu, gözlerimin içine bakarak.

"Sen de heyecanlı mısın?"

Bir an duraksadım. "Sanırım öyle," dedim dürüstçe.

"Ama aynı zamanda endişeliyim. Bu evlilik... ne getirecek bilmiyorum." Zinar, sessizce başını salladı. 

"Ben de bilmiyorum, Rozerîn. Ama bir şeyler denemeye değer olabilir. Birlikte bir yol bulabiliriz belki."

Bu sözler, içimde bir umut kıvılcımı yarattı. "Belki de," dedim sessizce.

"Belki de zamanla birbirimizi daha iyi anlayabiliriz."O gece, uzun bir süre boyunca konuşmadan yan yana oturduk. Yıldızlar üzerimizde parlıyordu ve belki de aramızdaki mesafe yavaşça kapanıyordu.

Zinar’la olan bu sessiz anlaşma, ilişkimizin temelini atıyordu. Zamanla ne olacağını bilmiyordum, ama en azından bu anı paylaşıyorduk.

Ertesi sabah, düğün hazırlıkları tüm hızıyla devam etti. Herkes koşturuyor, son detayları tamamlamaya çalışıyordu. Zinar ve ben, bu büyük günde birlikte olacaktık. Belki de bu, bizim için yeni bir başlangıç olabilirdi. Belki de, zamanla aramızdaki mesafeyi kapatabilir ve gerçek bir çift olabilirdik.

🌛

Düğün sabahı, içimdeki karmaşık duygularla uyandım.

Güneş doğmuş, hava hafif serin ama aydınlıktı. Konağın her köşesi önceden düğün için özenle süslenmişti. Bahçeye baktığımda, ışıklarla süslenmiş ağaçlar ve çiçeklerle dolu sehpalar dikkatimi çekiyordu. Geleneksel renkler ve desenlerle bezeli halılar, avizeler, her şey mükemmel görünüyordu.

Tüm hazırlıklarımı tamamlamıştım. Odamda, aynanın karşısında otururken, Berşah yanıma geldi. " Çok Güzel görünüyorsun, Rozerîn," dedi gülümseyerek. Gelinliğim üzerimdeydi: beyaz dantel işlemelerle süslenmiş, zarif ve gösterişli bir elbise. Saçlarım incecik altın tellerle örülmüş, topuz yapılmıştı. Aynada kendime baktığımda, gördüğüm kadın tanıdık ama bir o kadar da yabancıydı.

Berşah, yüzüme ufak bir dokunuş yaptı. "Tamam, hazırsın," dedi neşeyle.

"Hadi, şimdi herkes seni bekliyor."Kalbim hızlıca çarparken aşağıya indim.

Bahçede toplanmış kalabalık, beni gördüğünde bir uğultu yayıldı. Zinar, misafirlerin arasında duruyordu ve gözleri benim üzerimdeydi. İlk başta gelin evinden konvoy şeklinde çıkartılarak, Zinarların konağına gidecektik.

Gözlerinde bir kararlılık ve hafif bir gerginlik vardı.Yanına yaklaştığımda, bana hafifçe gülümsedi. "Hazır mısın?" diye sordu, sesi yumuşak ama belirgin bir şekilde ciddiydi.

Derin bir nefes aldım ve başımı salladım. "Evet, hazırım," dedim, sesimdeki titremeyi bastırarak. Konaktan dışarı çıktığımızda, evin önünde 30'dan çok lüks arabalar süslenmiş duruyordu. Gelin arabasına doğru yürürken, taze çiçeklerle ve kurdelelerle süslenmiş olduğunu gördüm. Zinar Ağa'nın açtığı kapıyla Beyaz Range Rover'a bindim. İçeride büyük bir çiçek buketi vardı. Zinar da şoför koltuğuna bindiğinde konvoy başlamıştı.

ROZERÎN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin