karakter tanıtımına hoş geldinizz🫶🏻🫶🏻
ayrıca size ficten de bahsedeceğimm biraz..
Bu fic olağanüstü durumlar içermektedir. Vampir temalı bir fic olduğu için bu çok doğal zaten.
Vampirlerin normal insanlara kıyasla farklı olan özelliklerini biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için de bir bilgi birikimi bırakayım, ficde kullanırsam diye:
╰┈➤Yeryüzüne dönmemeleri için yüzüstü gömülürlerdi ya da kalbine kazık saplanırdı fakat kazık çıktığında vampir tekrar dirilirdi.
╰┈➤Bir vampir başka bir vampirin kanını içerse, o vampir onun güçlerine sahip olabilir bu yüzden vampirlerde kan çok önemlidir. Genelde yaraları ya da kanamaları çabuk geçip iyileştiği için çok sık rastlanan bir durum değil.
╰┈➤Vampirler bir insana göre kat kat daha iyi görür, duyar, koku alır ve hisseder. 6.hisleri çok kuvvetlidir ve bu beceriler vampirin mevkisi arttıkça güçlenir.
╰┈➤Vampirler tam olarak uçamazlar fakat süzülebilirler.
╰┈➤Aynalarda, kameralarda gözükmezler. Gölgeleri bile görünmez.
╰┈➤Vampirlerin göz renklerine göre belirli yetenekleri ve mevkileri var. Ayrıca bu göz renginin belirginleşmesi için duygu yoğunluğu yaşanması lazım.
╰┈➤Aşırı sevinmek, üzülmek, sinirlenmek, heyecanlanmak gibi duyguların yoğunlaşması lazım. Bu duygular ağırlaştığı anda göz rengi değişimi gerçekleşebiliyor.
Göz rengi için yaygından nadire bir sıralama yapacak olursak;
Mor (vampirlerin %85inin göz rengi)
Mavi (Büyücü vampirler)
Pembe (Yer değiştirebilen/ışınlanam vampirler)
Yeşil (Ejderhalar ile bağı vardır geçmişten bu yüzden ateş elementini kontrol edebilirler.)
Altın sarısı (Bilge vampirler.)
Mavi ve kırmızı tek bir kişide. (Tüm alt mevkidekilerin güçlerine sahiptirler.)
Siyah. (Daha önce sadece bir tane gözleri siyaha dönebilen vampir geldi dünyaya. Kıyamet getirebilecek kadar güçlüdürler.)..
Min Yoongi.
26 yaşında.
Vahşi yaşam fotoğrafçısı.
Yeni yerlere gitmeyi çok sever.
Bir tık meraklı birisi.
Yüzünde doğumundan beri bir yara izi var.
Yarası fotoğraftaki kadar belirgin değil. Daha silik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Blood : Yoonmin
Fiksi PenggemarVahşi yaşam fotoğrafçısı olan Min Yoongi, arkadaşlarının uyarılarına rağmen, yeni hayvan fotoğrafları çekmek adına gidenlerin tekrar geri dönemediği, lanetli olarak geçen Myrouse ormanına gitmeye karar verir. !Vampir !ukegi !sememin !yan shipler: ta...