Mr. Micki 2

2 0 0
                                    

OMG!!! I terus lupa pasal Mr. Micki for a few months now. Padahal I tulis haritu tak habis, follow quota punya pasal. Sorry... 

Okay, okay. I sambung...

Once Mr. Micki dah tengok the whole video macam mana dia kena harrased dengan class mate dia dan jadi viral, dia rasa macam satu universiti gelakkan dia. Since then, dia skip classes, tak keluar bilik, apatah lagi keluar rumah. 

His parents dah pelik kenapa tiba-tiba jadi macam tu. Dah pulak ayah dia journalist (mostly cover pasal technology), mak dia full time house wife with side income promote produk jiran. Pernah kerja receptionist untuk mental clinic. Basically, both of his parents know what's trending and they're rich but masih marhaen level. 

Memang mengamuklah dorang bila dapat tahu pasal video tu. Yang sedih, dorang dapat tahu dari orang lain. Mr. Micki nak cerita, time tu confident dah below zero. Dua2 pergi serang dekan universiti bagi kata dua, proceed saman or anak dia study jarak jauh. 

The classmate? Dekan tak ambil tindakan sebab berlaku luar kampus. Si Leader tu trylah pujuk bagi masuk kelas balik. Yelah, kalau Mr. Micki tak masuk kelas, siapa dorang nak cari buat punching bag? Tapi mak dia macam boleh nampak betapa suss-nya Leader ni and insist jangan bagi masuk kelas. 

Dah cukup 200. Next time pulak. 

Midnight Burner: Curious Case of Weird MeWhere stories live. Discover now