Mari kita sambung lagi...
Mr. Micki sebenarnya dalam misi nak balas dendam pada class mate dia. Tapi dia tak pernah gunakan hacking skill dia selain untuk fool-proofkan coding game yang dia buat (and silent stalking ex-classmate dia). Dia jadi trigger bila Mr. Micki perasan salah seorang student dalam kelas ex-class mate dia (salah seorang classmate dia graduate terus jadi professor kat situ) bakal kena macam apa yang dia kena.
Mr. Micki menyamar jadi AI virtual life coach, khas untuk the student (nama tak ada idea lagi). I dah ada idea macam mana nak student to hook dengan life coach app (personal experience, but mostly game. HAHA). Alang-alang dia cuba bantu student tu, dia keep digging all the dirt for his revenge.
Tapi bila difikir balik, classmate macam ramai lah pulak. Nanti jadi 100++ episod. Tiadalah kita mampu. I tukar jadi geng buat assignment. 7 orang termasuk Mr. Micki. Final assingment dia sorang buat, yang lain cuma ride along. Bila projek tu dah siap, tinggal hantar, tu yang dia kena sampai tak nak keluar tu. Seronok budak-budak tu mengadu itu kerja diorang, Mr. Micki tak buat apa pun. Bila Mr. Micki senyap, tu yang dia kena kutuk satu kelas and lecturer failkan dia.
Don't worry. I akan buat Mr. Micki ni keluar dari bilik dia jugak. HEHE