Mr. Micki 3

3 0 0
                                    

Kita sambung lagi...

Mr. Micki banyak habiskan masa dalam bilik dia lepas kejadian tu. Dengan universiti bagi green light, dia study online, makin susahlah nak nampak muka dia. Dia ada jugaklah try atas pujukan mak dia pergi kenduri kahwin sepupu dia. Sekali ramai pulak dok bash pasal video dia tu (saudara-mara dari neraka style). Mak dia bagi berpuluh-puluh peluru berpandu kat dorang and decide itu last time dia pujuk anak dia keluar. Next time mak dia ajak, Mr. Micki tak nak, mak dia okay-kan aje. Dia yakin one fine day anak dia akan teman dia pergi family event sebab Mr. Micki yang nak pergi. 

Pada hari dia graduate, Mr. Micki tak pergi pun majlis konvo walaupun semua benda dia dah bayar. Dan pada hari yang sama jugak dia minta restu parents dia untuk pindah. Terkejut jugak mak ayah dia bila dia bagitahu rumah dia dah cari, dah bayar deposit, tinggal nak masuk je. Lagi terkejut tengok anak dorang yang bulat dah jadi kurus kering, kulit sawo matang dah jadi pucat sikit. 

Rupa-rupanya dalam duk study tu, Mr. Micki pun ada buat freelance coding untuk beberapa game developer company. Duit lebih dia invest sikit dekat beberapa tempat. Kadang-kadang dia pun tak ingat kat mana dia invest, tapi stok yang dia beli senang naik tapi payah nak turun. 

Dah cukup qouta. See you next time. (^_^)

Midnight Burner: Curious Case of Weird MeWhere stories live. Discover now