5☆

330 34 18
                                    

ok bb yazdı o da beni seviyorr🥹
ablanız kurstan geldi ve bi bok anlamadı şimdi fic yazıcak😼
SİZİN İÇİNNN😻😽
Normalde hikayede günlerden salı ama siz 1 hafta geçmiş ve pazartesi olduğunu düşününn

Sabah olduğunu alarm sesini duyduğumda fark etmiştim, saat 06:00'da alarm kurdum çünkü valizimi hazırlama işim henüz bitmemişti, kalan birkaç eşyayıda yerleştirdiğimde tamamdım.
Şimdi giyinecektim, rahat birşeyler girmiştim çünkü yolculuk uzunu sürecekti.
Şu an sofrada kahvaltımı yapırorum ve babam bana ter ters bakıyor.

"Nereye gideceksiniz?"
"Kamp yapmaya gideceğiz baba."
"Arkdaşlarının hepsi geliyor mu?"
"Çoğu geliyor."
"Tamam. Belki orda biryerden düşersinde kurtulurum senden."

Son cümlesi biraz ağır gelmişti bana, cidden ölmem mi istiyordu?

Fazla takmamaya çalışmıştım, her ne kadar beceremesemde. Kapının zili çalmıştı, büyük ihtimal Felix'di. Ve tekrar çaldı.

"Ben çıkıyorum."
"Görüşürüz oğlum." demişti annem,
"Defol." demişti babam.
İki farklı insan türüler ve bir çok kez kavga ettiler.

"Lan hadi geç kalacağız."
"Geldim, geldim hadi gidelim."

Seungmin ve Jisung bizim binanın önğndeydi ve galiba bizi bekliyolardı. Birlikte otobüs durağına doğru ilerlemeye başladık, bende bi yandan Hyunjin'le konuşuyordum.

Petito alan🍫/Jeonginn🎀💗💝

Petito alan🍫:
jeong
geliyomusunuz

Jeongin🎀💗💝:
geliyoruz hyung
bekleyin birazcık daha

Petito alan🍫:
ben seni her zaman beklerim be gülüm/
tamam o zaman orada görüşürüz🤗
*Bu mesaja" 💝" emojisi bırakıldı.*

Otobüsten inmiş, okulun önündeydik. Herkes müdürün konuşmasını dinlemek için sınıfça ikişerli sıra oluyordu. Ben ve Seungmin, Jisung ve Felix'in arkasındaydık.
Tam o sırada omzumda bi' el hissetmiştim. Hyunjin hyung'du, yanında da Chan hyung vardı gerçi büyük ihtimal o Seungmin için gelmişti. Hyunjin hyung başını omzuma koymuş öğretmenleri dinliyordu ama ben odaklanamıyordum,

"Çocuklar herkes beni dinlesin 11-12. sınıflar birlikte 9-10. sınıflar birilikte olucaklar. Orada toplam 1 hafta kalacaksınız gelmeyen öğrencilerimizin okula gelmesine gerek yok, çünkü ders işlenmeyecek. Oradaki herkes öğretmenlerin sözünden çıkmayacak, şimdi 11-12. sınıflar sağ kapıdan, 9-10. sınıflar sol kapıdan olarak servislerin önünde beklesinler."

Hocaların söylediği gibi Hynjinlerin sınıfırla birlikte servislerin önündeydik, diğer 11 ve 12. sınıflarda burdaydı.

Bu arada jeonginler 11-B hyunjinler 12-C ok?

"Çocuklar, herkes beni dinlesin her öğretmen ikişer sınıf alıcak ve onlarla ilgilenicek sınıflara hangi öğretmenler düşeceğini söylüyorum, Jennie: 11-B ve 12-C, Miyeon: 11-A ve 12-B, Sakura: 11-c ve 12-D Kazuha: 11-D 12-A"

Bizim sınıf ve Hyunjin'lerin sınıfı birlikte gezicekti ve favori öğretmenin Jennie hoca çıkmıştı.
Birlikte servislere binmiştik, Hyunjin'le ben, Jisung ve Minho, Chan ve Seungmin, Changbin ve lix birlikte oturuyordu. Kulaklığımı çıkarım kendime müzik açmıştım.

Don't Leave Me / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin