MİSAFİR

137 10 0
                                    

Arayan annesiydi 1 haftaligina Çorum dan İstanbul a gelecegini Ve yanindada birini getirecegini söylüyordu. Cihan bey de en basta bir afallamisti çünkü evde sureyyada vardi ve bu durum annesinin hosuna gitmeyecekti . Annesi 60 yasinda yasli bir bayandi . Onu hiçbir zaman uzmek istemiyordu ve yine onu kirmamisti .
Annesini cagirmisti ama yaninda kimi getirecegini sordugunda annesi sadece sürpriz dedi cihan bey bu durum karsisinda kuskulanmisti . Çünkü annesi oglunun durumuna cok üzülüyor ve bu uzuntuden oglunu men etmek istiyordu. Bunun icin yapmayacagi sey yoktu . Bu konusmadan sonra 3 gün geçmişti . Ve anne hamiyet hanim berberinde misafiride getirmisti. Bu misafir MÜJGAN di .

Mujgan ve cihan beyin gecmiste bir mazileri vardı . Annesi cihan bey le mujgan i bas goz etmek istiyordu .ama cihan beyin askerligi gelmişti ve gönlü ölen karisi kamuran hanim daydi . Askerden geldigindede zaten kamuran hanim la evlenmisti . Kısacası annesi ve mujgan in umutlari gerceklesmemisti. Lakin bu vakit tam zamaniydi ne için geldigide belliydi zaten .

Cihan bey otogardan annesini almak uzere şoför Cemal beyi gorevlendirmisti. Ve şoför cemal beyde annesi ve mujgani getirmişti. Cihan bey bahcede sureyyayla birlikte bekliyordu . Araba durmustu ve kapi acildiginda ilk once annesi daha sonrada mujgan cikmisti. Sureyya hicbir seyden habersiz sadece gulumsuyordu. Cihan bey mujgani gordugune cok sasirmisti ayni zamanda da uzulmus buyuk bir siddetlede tedirginlik vardi . Çünkü hayatinda artik sureyya vardi onun uzulmesine dayanamazdi. Cihan bey ve digerleri salona gecmislerdi . Herkesin yuzunde farklı farkli ifadeler vardi . Cihan bey in yuzunden salonda soguk bir ortam vardı . Süreyya bu durumdan hic hoslanmamisti ve ortami yumuşatmak icin surekli tebessüm ediyor ayni zamanda da konuşmaya calisiyordu. Ama anne hamiyet hanim ve mujgan sureyya nin bu evde ne isinin oldugunu dusunuyolardi ve bu yuzdenden suratlarinda bi soğukluk ayni zamanda da asikti. Cihan bey annesinin sağlığının sihatinin nasıl oldugunu soruyordu . Hamiyet hanim ise iyi oldugunu ve dahada iyi olacagini soyluyordu bir yerdende mujgan a bakiyordu . Mujgan ise cihan bey den gozlerini alamiyor ona tatli gorunmeye calisiyordu. Hamiyet hanim daha fazla duramadi ve cihan bey e sureyya dan icin kim olduğunu ve bu evde ne is aradigini sordu . Cihan bey in tedirginligi bu sualle daha da artmisti.

Cihan bey :

Süreyya sevdigim kadin
Dedi
Cunki saklamak hic mantikli birsey degildi
Hamiyet hanim ve mujgan neye ugradigini sasirdilar . Hiçbir sey soyleyemediler . Mujgan in bütün hayalleri yerle bir olmustu . Hamiyet hanim ise bu sefer oglunun başkasıyla evlenmesine asla izin vermeyecekdi. Cok sinirliydi ama belli etmemeye calisiyordu. Bu sefer sureyyayla cihan beyi ayirmakta kararliydi ve bunu yapabilmek icin her yola basvuracakti.

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin