TAHAMMÜL

213 13 0
                                    

Süreyya sabah 8.00 de uyandı . Yatagindan cikmak istemez bir sekilde uzanip tembellik etmek istiyordu çünki dunden yasanilan olaylar aklindan cikmiyordu . Cihan bey in yakisikliligi ve centilmenligi sureyyayi mest etmişti . Ama isede biraz daha yatsa gec kalacakti . O yüzden kendini askin sersemliginden cikarip ayaga kalkti yatagini duzenledikten sonra pembe cicekli entarisini ustune gecirdi cok sirin görünüyordu. Sanki o günkü ruh halini yansitiyordu o entari . biraz biseyler atistirdiktan sonra evden çıktı . Sanki havalarda ucuyordu.1 saat kadar sonra gazinoya varmisti. Herkese neşe veriyor yerinde duramayip herkese sakalar yapiyodu . Bu mutlulukla odasina girip aksam icin biraz hazırlandı . Cihan bey ise mutlulugunun yaninda birazda tedirgindi. Çünkü sevdigi kadin bir gazinoda calisip milleti eglendiriyordu .
'Bu dogru biseymiydi '? Hemen sureyyayi ordan cikartip evine getirmeliydi. Cihan bey Türkan hanım a seslendi

Türkan hanim bugun kahvaltı hazirlamayiniz şoför beye söyle arabayı hazirlasin .

Türkan hanim

Peki efendim nasıl isterseniz

Cihan bey ustundeki ropdöşambılını cikarip lacivert kareli takimini giydi . Ve arabanın yanina gittiginde şoför kapisini acip içeri buyretti. Ilk once gazinoya gidecekti . 1.30 saat kadar sonra gazinodaydi . Aklinda gazinonun patronu rahmi beye gidip sureyyayi isten cikarmasini isteyecekti ama kendinin cikarttirdigini bilmeyecekti sureyya rahmi bey ile uzun süre ahbabligi vardı cihan bey in pekala ricasini kabul edecekti . Ve ettide cihan bey rahmi bey e şükranlarıni ilettikten sonra gazinodan cikip fabrikaya uğradı . Rahmi bey az uzulmus olsada ahbabini kiramazdi . Sureyyayi cagirtti ve sureyya yla konuştu sureyya birsey anlamamisti . Sanki bir anda mutlulugu bitip yerini uzunce bırakmıştı. Süreyya evine gitmek icin gazinodan çıktı kafası hiç iyi değildi yoldan karsiya gecmek icin yurudu.- Ama ne oldu ?Hayır!! - böyle olmamaliydi sureyya ya araba carpmisti . Yerde kan revan içinde yatiyordu sureyya .- millet etrafina dolanmisti ona uzulmus bir sekilde seyrediyordu. Bi 10dk sonra ambulans geldi. Sureyya nin durumu hic iyi değildi . Cihan bey de duymustu bu olanı kendini kaybetmiscesine hastaneye gitti aklindan birsürü sey geçiyordu .
'Ya Süreyya ya bir şey olursa '
Hayır böyle olmamaliydi bütün bunlar . Bir 20 dk sonrada cihan bey hastanedeydi. Deliye dönmüş tu bu da normaldi sevdigi bikimse icerde can cekisiyordu saatler sanki gecmiyordu . En sonunda doktar dışarı çıkmıştı. Ve cihan bey doktora doğru yoneldi doktor un yuzunde bir uzuntu umitsizlik vardı .

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin