-VEDA-

149 4 0
                                    

Cihan bey bu olanlara inanmak istemiyordu. Ama Süreyya yi bu durumda görünce inanmaktan baska bisey yapamiyordu. Tolga son dakikada yaptığı pozizyon geregi cok gercekci bi görüntü sergiliyordu. Cihan bey bagirarak iceri girdi. Tolga bu hiddetli sesden urkup sureyya yinin üstünden kalkti ve yerdeki kiyafetlerini üstüne geçirdi. Süreyya yorgani uzerine gecirmis bir şekilde hickirarak agliyordu . Utancindan yuzu kıpkırmızı olmuştu. Cihan bey ise tolga nin bagazindan tutup duvara yasladi . Tolga bogulmak üzereyken kivrak bir hareketle elinden kurtuldu . Kapinin önünde Süreyya yi becerdim edasıyla pis pis gülüp daha sonra da hızla ordan gitti. Cihan bey Süreyya ya neden böyle yaptin dercesine bakti Süreyya sakinlesemiyordu bir yandan ağlıyor bir yandanda utaniyordu . Bi sakinlesse olan biteni aciklayacakti ama kendini frenleyemiyordu.

Cihan bey Süreyya ya bir tokat atti ve o rezil durusuna tukurup odadan hizla ayrıldı. Bu sesleri duyan davetliler odanin onune dolusmuslardi. Kapinin kiyigindan Süreyya yi gorenler onu ayiplayip şaşkın bir şekilde de dedikodusunu yapıyorlardı. Hamiyet hanim ve Müjgan da arkadan bu is bitmiştir Dercesine guluyorlar Müjgan ise artık cihan benim diyordu.

Cihan bey ise cok ofkeliydi . Arabasina bindi ve canı sikkin oldugunda hep gittigi bir mekana gitti. Aklinda bir sürü düşünce geciyordu patlamaya hazır biriydi artik.

Süreyya ise uzun bir sure agladiktan sonra ayaga kalktı ve aşağı inip bir taksi durdurdu . Şoföre beni deniz kenarina götür dedi . Az bir süre sonra tenha bir yerde indi etrafinda ormandan baska bir sey yoktu. Burnun ucuna oturup denizi seyretti . Psikolojisi cok bozuktu ve artık yasamin bi gereginin kalmadigini dusunuyordu. Cihan beyin daha siniri gitmemisti. Süreyya ya hesap sormaliydi . Arabasina bindi ve Süreyya nin nerde oldugunu ogrenmek icin dugunun yapilacagi yere gitti . Ordan birisi bi taksiye bindigini soyledi . Cihan bey sureyyanin binmiş oldugu taksinin soforune nereye biraktigini soyledi. Taksi şoförü ise hemen sureyyayi bıraktığı yeri tarif etti . Cihan bey oranin sessiz sakin bir yerin oldugu aklina geldi ve sureyyanin kendine bisey yapacagini anladı . Hizla o yere gitmek icin yola koyuldu . 20 dakika kadar sonra sureyyanin oldugu yere varmisti.

Süreyya ayaga kalkmış kendini coskun sulara birakaccakken arkadan bir ses geldi bu ses cihan beyden geliyordu.
Hizla yanina gitti . Süreyya :

Gelme cihan . Artık sana ait temiz bir es olamam .

Diyordu
cihan ise ne kadar sinirli olursa olsun Süreyya yi cok seviyordu
Aşkı ofkesini yok ediyordu.

Cihan bey ise (ağlamaklı bir şekilde)

Sakın sureyya beni birakip nereye gidiyorsun hem ben seni affettim.

Süreyya ise

Cihan im ,ELZEMIM .
Ben bu kirle daha fazla yasayamam sen sadece bir seyi bil
Oda sana ihanet etmedigimdir. Seni çok sevdim

...Elveda...

Dedi ve coskun sulara kendini bıraktı.

.

(Neler olup bittigini yeni yayinlayacagim bilgi bolumunde verecegim .)

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin