→TUZAK←

133 8 5
                                    

Yeni bir gün başlamıştı. Cihan bey ve Süreyya uyanmis bahcede evlilik tarihi hakkinda konusuyorlardi. Cihan bey fazla uzatmaya gerek yok diyordu ve sureyyada cihan bey e hak veriyordu . 1 hafta sonrasi icin karar kilmislardi. Kahvaltida ise bu kararlarini hamiyet hanima soyleyeceklerdi.

Kahya Türkan hanim kahvaltinin hazir oldugunu soylemisti . Cihan bey ve Süreyya kahvalti masasina doğru ilerlerken hamiyet hanim ve mujgan masada oturup onlari bekliyordu. cihan bey ve sureyya hamıyet hanım' ın kızgın bakışlarından dolayı bıraz tedırgın ve heyecanlıydılar ama soylemek zorundaydılar masaya oturup konusmaya basladılar .

cihan bey: Anne bız sureyya 'la 1 hafta sonra evlenmeyı musaıt gorduk tabı sızın musadenızle .

hamiyet hanım kafasında zaten bu evlılıge ızın vermeyecıgını dusunuyordu ama cıhan bey e sımdı soyleyıp onun kendısine karsı cehpe aldırmak ısemıyordu.

HAMİYET HANIM: tabi oğlum hatta çok iyi olur senın mürvetini gormeden bu dunyayı terketmek ıstemezdım .

(bır yandanda gulumsuyordu)

cihan bey ve Süreyya bu duruma Çok sevinmişti . hemen evlilik hazırlıgına hazırlanmalıydılar cunkı onlerınde sadece 1 hafta kalmıştı . onlar kalktıktan sonra hamıyet hanım müjgan ıda alıp odasına gıttı cunku cıhan bey ve sureyyanın evlılıklerı cıddı cıddı hızlı bır sekılde yuruyordu .Hamıyet hanım mujgan a bır planının oldugunu soyledı . müjgan bu durumda cok sevınmış ve hayallerının gerceklesecegını dusunmustu . tek hayalı cıhan bey le evenmek ıstemesıydı . hamıyet hanım planının ayrıntılarını mujgan a anlatmaya baslamıstı .

plan soyleydı :

ılk once sureyya nın hayatında bır belalısının olup olmadıgını ogrenmek ıcın bırını tutacaklardı . ve daha sonra dugun gununde sureyya ve o getıreceklerı kısıyı odada tek baslarına bırlıkte olurken cıhan bey ın gormesını sağlayacaklardı . daha sonra güya cıhan bey sureyya yı terkedecek ve müjgan la evlenektı bu plan bu ılışkıyı bıtırebılecek bır oyundu ve bunu hemen faalyete gecırmek ıcın ıse koyulmuslardı . eskı bır tanıdıgı olan Tolga yı sureyyanın hayatını arastırmak ıcın gorevlendırecektı . hıç zaman kaybetmeden telefonun basına gıttı . çantasında not defterını cıkarıp Tolga nın numarasını bulabılmek ıcın defterı karıstırdı . daha sonra numarayı çevırdı. Tolga telefonu acmıstı . hemen buluşmak ıcın bır mekan soyledı 2 saat sonra orda olmasını ıstedıkten sonra telefonu kapattı. Hamıyet hanım ve müjgan cok mutlu aynı zamandada hırslıydılar . 2 saat gecmıstı . Tolga ya soyledıklerı cay bahcesıne gıdıp tolga yı beklemeye basladılar bı 10 dk sonrada tolga gelmıstı . hemen planı anlatmaya basladı hamıyet hanım.

tolga pür dikkat hamıyet hanımı dınlıyordu . hamıyet hanım ın tolga dan istegı sureyya ya tecavüz etmesıydı . tolga ilk once bır sasırdı daha sonra hamıyet hanım ın tolga ya sundugu para mıktarından sonra pıs bır sekılde sırıttı aklından bu mıktarın gayet ıyı oldugu ve gorevının ona buyuk bır sekılde zevk verecegını dusundu.

tolga tam pislik bir adamdı .

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin