EVLİLİK HAZIRLIKLARI

127 7 3
                                    

Cihan bey ve Süreyya herzamanki gibi erkenkenden uyanmislardi. Aslinda heyecandan hiç uyuyamamis sabahi iple çekmişlerdi demek daha doğru olurdu .
Konusmalarida ne olacaktı tabiki düğün hakkinda konusuyorlardi . Önlerinde sadece 6 gün kadar kalmıştı. Bugün Süreyya Hamiyet hanim ve mujgan gelinlik secmeye gideceklerdi . Sonra da dugunlerinin nerde olacagini belirlemek icin akillarinda olan bir kac mekana bakacaklardi. Bugün ki planları böyle oluşmuştu.

Daha sonra sureyya nin yanına oturan

Cihan bey sureyya nin elini tuttu ve yanına çekti . Süreyya ise bu durumdan hiç memnun degilmis gibi durmuyordu. Cihan bey in gozlerine bakip ne kadar cok sevdigini soyluyordu. Cihan bey sadece ellerinden tutup göğsüne yaslanmis olan sureyya yi dinliyordu. Bir yerdende saclarini oksuyordu. Böyle ask dolu dakikalar geçirdikten sonra sureyya cihan bey in yanagina bir öpücük kondurup bugun cok islerinin oldugunu hatirlatti . Cihan bey de az bir süreliğine bile ayrı kalmak istemiyordu. Süreyya Çardakta oturan Hamiyet hanim ve mujgan in yanına gitti ve bugün gelinlik seçmeye gidecegini soyleyip onlarida davet etti . Müjgan Hamiyet hanim in gozlerine mahrur bir sekilde baktı .
Hamiyet hanim ise mujgan in kendisini toparlamasini ister bir şekilde bakış atti . Süreyya birbirlerine anlamli bakislar atan Hamiyet hanim ve mujgan i tam olarak farketmedi . Hamiyet hanım ise icinden sureyya icin son mutluluk zamanlarin oldugunu dusunmustu ve pis pis gulmustu . Daha sonrada gelmek istediklerini soyleyip davetini kabul etti . Süreyya evlilik hayallerini bitirmeye calisanlarla gelinlik sececekti

Gerçekten bu acinilacak bir durumdu .

Süreyya daha fazla zaman kaybetmek istemediginden hemen hazirlanip salona indi hamiyet hanim ve mujgan da Süreyya nin ardindan solana indiler .ve ardindan Şöförü cagirip aile dostlarinin magazasina gittiler. Müjgan ne olursa olsun uzgunlugu surduruyordu ama akilli olmaliydi . Çünkü ilk once kamuran hanima kaptirmisti cihan beyi simdide sureyya nin almasina izin vermemeliydi .
30 dk kadar sonra magazaya varmislardi . Magazanin sahibiyle kisa bir sohbetten sonra gelinlik modellerine bakmislardi. Hamiyet hanim ve mujgan ne kadar elbise görünümlü basit olan gelinligi sectirmeye calissalarda. Süreyya balik modeli bir gelinliği secmisti. Cok zarif duran bir gelinlikti. Hamiyet hanım ve Müjgan hic memnun degilmis gibi dursalarda iclerinden cok begenmislerdi. Helede mujgan surekli kendini o gelinligin icinde olarak dusunuyorlardi .

Tam arabaya binecekleri zaman cihan bey sureyya yi aradi sureyya cantasindan antenli telefonunu cikarip cihan beyin çağrısına cevap verdi.
Cihan bey gelinlik secimini yaptin mi diye sordu . Süreyya da buyuk bir neseyle bir gelinlik sectigini ve eve doneceklerini soyledi . Cihan bey de mekan bakacaklari icin Süreyya yi bekliyordu o yüzden de acele etmesini isteyecekti . Süreyya konuşmasını bitirdikten sonra arabaya binip eve gittiler . Hamiyet hanim mujganida alip yukaridaki odaya çıktılar. Sureyya yla cihan bey de mekanlara bakmak icin evden cikti .

Hamiyet hanım ise mujgana bu olup bitenlere daha fazla dayanamadigini soyledi . Mujgan ise hamiyet hanima hak verip bir an önce planlarinin uygulamaya gecmesi icin oyuna baslamalarini soyledi .

( RESIMDEKI KADIN SÜREYYA KARAKTERINI CANLANDIRAN 'HAIFA WEHBE' NIN TA KENDISIDIR .)

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin