Nie możliwe stało się możliwe nawróciłam się ale nie mam pomysłów na żadne rozdziały najbardziej się skupiłam na deviantale które akurat cofnęłam z publikacji bo nikt tego nie czytał więc kiedy skończę je pisać to wstawię again i się zobaczy czy coś
Dbr lecim z tym syfem
Pov Killer
Spierdalalem i spierdalalem i mialem mindfucka potężnego jakby co do kurwy.
Po chuj wie ilu byłem przed swoim pokojem, bez zastanowienia do jego weszłam i bez zwracania uwagi chciałem się powalić na łóżko.
Nie patrzałem na nie po prostu się na nie powaliłem i usłyszałem jakby połamanie czegoś i wrzask?
Od razu wstałem i spojrzałem n KURWA NIGHTA LEŻĄCEGO NA KOIM ŁÓŻKU.
NO KURWA MAĆ.
- Kurwa. - powiedziałem nie odwracając od niego wzroku
- co kurwa? - wstał z łóżka i na mnie spojrzał, kurwa czemu to on musiał być wyższy?!
- kurwa kurwa - rzuciłem się na łóżko i otuliłem się kocem po czym zamknąłem oczy i chciałem pójść spać ale uczucie że ktoś się na mnie gapi nie należało do najlepszych.
- gdzie byłeś?
- w dupie - nie będę przecież kablował na tego debila bruh
- odpowiedz - stanął centralnie nade mną
- nie ważne gdzie byłem, daj mi spokój - on nadal się na mnie gapił
- killer do chuja odpowiedz
- mówiłem że nie ważne więc kurwa dowidzenia - kochałem go ale byłem zbyt zmęczony by cokolwiek robić
- kills... - usiadł na łóżko - co się stało?
- nic ważnego
- ... - odwrócił wzrok i westchnął cicho - dobra nie mów jak nie chcesz - położył się obok mnie i przytulił od tyłu
Odwróciłem sie w jego stronę po czym wtuliłem i zasnąłem
Pov Night
Za cholerę nie wiem gdzie był i co się z nim działo ale nie chciałem go tym męczyć.
Chociaż będzie musiał mi kiedyś to powiedzieć, ale widać że był i jest zmęczony więc musiało się coś mocnego dziać.
Przytuliłem go mocniej i również postanowiłem iść spać razem z nim.
Ważne że tu był a nie dawał dupy komuś innemu czy coś.
~~~ skip tajm :3 ~~~~~
Pov killer
Po tym wszystkim prysznic był jedynym zajebistym rozwiązaniem, mimo że nadal byłem zmęczony to wiedziałem że woda mnie ocuci.
Kiedy chciałem umyć sobie (moją dupe) resztę ciała do kibla wszedł night....
pierdolic.
Ruszył w stronę prysznica, niestety szybki w niej były jak okna więc było widać każdą część mojego ciała.
Zdjął ciuchy i otworzył drzwi, przesunąłem się by zrobić mu miejsce.
Kabina mogła pomieścić na spokojnie 2 osoby ale ja zawsze stałem na środku.
Kiedy zamknął za sobą drzwiczki spojrzał na mnie a ja na jego potężnego fiuta.
- pomóc ci w myciu dupy? - skierował wzrok na mydło które cały czas trzymałem na wysokości dupy
-....mhm- wziął ode mnie mydło i posmarował nim fiuta który oczywiście mu stal.
Zbliżył się do mnie jeszcze bardziej.
- napewno? - powiedział szeptem
- tak - odpowiedziałem w miarę pewnie
- pełnym zdaniem. Powiedz to - pocałował mnie w usta (których nie mam) - powiedz że chcesz żebym ci umył dupe
- chce żebyś umył mi dupe - zacząłem masować jego pupcię mimo że to on powinien to robić
- dobrze - obrócił mnie i...
~~~~~~~~~~~~
To co kochani kończymy na dziś?!
Nie mam pojęcia kiedy pojawi się następna część więc musicie poczekać chociaż trochę dziwnie mi z tym że zamiast jakiegos normalnego rozdziału od razu dałam seks....
Ale jebac mam nadzieję że chociaż 2 osoby zobaczą ten syf
To papapappapapapappppapa!!!!!
Serio myśleliście że skończę w takim beznadziejnym momencie?!
OCZYWIŚCIE ŻE NIE ZAPRASZAM DO DALESZEGO CZYTANIA KOCHANI <33333
~~~~~~
I włożył we mnie swojego penisa.
Najpierw powoli zaczął wkładać ale kiedy był w połowie jednym szybkim ruchem go włożył w całości przez co jęknąłem.
Obdarowywał moje plecy i szyję pocałunkami i co jakiś czas podgryzał i zostawiał za sobą ślady ze to on był pierwszy.
Zaczął powoli ruszać a ja ck jakiś czas jęczałem.
- proszę szybciej~ - powiedziałem i on spełnił moje życzenie, a nawet za szybko.
Nim się obejrzałem jego fiut robił w ciągu sekundy 10 wejść we mnie i wyjść co spowodowało mocna serię jęków.
Po kilku minutach zwolnił a po jakimś czasie przestał ale został.
Nagle poczułem mokrą ciecz ale to nie była woda...
Przestałem jęczeć a on ruszać po prostu był we mnie oparty o ścianę a drugą ręką trzymał mnie bym nie upadł.
Boże ja chodzić nie będę mógł przez następny tydzień.
~~~~~
TERAZ jest koniec kochani więc wam to na tyle jeżeli chodzi o dzisiaj możliwe że będę częściej wstawiać rozdziały ale chuj wie więc no ogl na 73817488% będą częściej rozdziały z seksem a to dlatego że niedawno a konkretnie wczoraj zamówiłam sobie 4 książki w których na 7297397482% będzie seks do tego też przeczytałam ostatnio 3 książki w których sceny seksu były zajebiste więc no..... dostaniecie przeze mnie traumy.
762 słowa :3