0.2

1.8K 73 16
                                    

(4 Nisan 2004)

"Tenaan yesim çiseyim,lüppeen!" Alya yine Kenan'ı rahat bırakmıyordu. Kenan sıkılmıyordu Alya'dan,kardeşi gibiydi onun.

"Çizelim Alya,gel hadi yanıma," Alya,kalemleri ve kağıtları getirdi. Resimleri çizmeye başladılar.

Alya,bir erkek bir de kız çiziyordu. Birbirlerinin ellerini tutmuşlardı,ikisi de uzun boyluydu.

Kenan ise bir kız çiziyordu. Kara bir tahtanın önünde duruyordu çizdiği kişi. Bu kişi Alya'dan başkası değildi.

Alya,Kenan'a hep öğretmen olmak istediğini söylemişti. İngilizce öğretmeni olmak istiyormuş. Alya bunu hep söylediğinde Kenan içinden 'daha Türkçe konuşamıyorsun," demek istiyordu. Tabii bunu eğlence amaçlı söylemek istiyordu ama Alya'nın üzülmesini istemiyordu...

Alya,Kenan'a resmini gösterdi. "Tenan baaak,bu çen,bu been! Güjel oymuş demiii?" Başını salladı Kenan,hoşuma gitmişti.

Böyle olmak isterdi onunla ama küçükleri ve ona göre düşüncesi yanlıştı.

***

(Günümüz,İtalya)

Kenan Yıldız

Golümü atmıştım,mutluydum. Gol attıktan sonra da o küçük kızı sevindirmiştim. Beni izlediğini biliyordum,hissediyordum.

Bir umuttu belki de bu hisler. Bir beklentim vardı ama biliyordum ki en büyük beklenti onun beklentisiydi.

Bir anda çekip gitmiştim onun yanından. Ne aradık,ne sorduk onları.

En büyük hata bizdeydi...

Bana kızgın mıdır diye düşünüyordum hep. Olabilirdi,en büyük hakkıydı ama ikimizde küçüktük.

Bunları düşünürken uyumaya çalışıyordum. Telefonuma gelen bildirimle olmayan uykum kaçmıştı.

Sosyal medya hesabıma mesaj gelmişti. Atan kişi... O'ydu. Alya'ydı,gece kızımdı.

@alyagunesss

- Kenan,nasılsın? Saçma oldu değil mi? Neyse... Unutmamışsın beni,bazı sözlerini tuttun.  Hayallerini gerçekleştirdin,benim için veya değil ama şunu unutma Kenan; ben senin hep arkandayım. Yanında olmasamda,yanımda olmasanda... Ee,Güneş Çocuk özledin mi Gece veya başka bir deyişinle Yıldız Kızı'nı? Ben seni çok özledim...

Bir mesaj,bir insan ve bazı kelimeler,cümleler... İnsanın kalbine bir ok misali saplanabilir miydi,ağlatabilir miydi?

O Yıldız Kız'dı!Ağlatırdı da,güldürürdü de. Lâkin en çok sevildiğini hissettirirdi...

Peki ben bu mesaja cevap verecek miydim?

Bir mesaj daha geldi bu sırada. Yine Alya'dandı.

@alyagunesss

- Kenan yazsana... Özlemedin değil mi beni? Kenan,ben dil okuyorum biliyor musun? İngilizce öğretmeni olacağım. Sen hayalini gerçekleştirdin ama galiba kendin için... Ben ise ikimiz için bütün hayallerimi gerçekleştireceğim! Ama en büyük hayalim senin yanında olmak... Ah neyse unut bunu! Yanlış anlama yani... Neyse elime yüzüme bulaştırmadan  burada sonlandırıyorum. Seni seviyorummm.

Kaybolan Yıllar// Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin