(7 Ocak 2003)
Alya o gün çok hastaydı ve o hasta olduğunda aşırı huysuz olurdu.
Salonda uzanmış çizgi film izliyordu,Kenan'da yoktu canı fazlasıyla sıkılıyordu.
Kenan,anaokulundaydı ama aklı Yıldız Kız'daydı.
Bir an önce Yıldız Kız'ın yanına gitmek istiyordu ve aklına bir fikir geldi. Hemen öğretmeninin yanına gitti.
"Esra öğretmenim," öksürdü ama sahteydi tabii. "Ben biraz hastayım da,annemi arar mısınız?" Esra öğretmeni buna inanmıştı. Hemen annesini aradı.
Kısa bir süre sonra annesi geldi. Kenan'ı alıp eve götürdü. "Anne,Yıldız Kız'ın yanına gitsem? Hem ikimizde hastayız bir şey olmaz..." İlk başta ikna olmamıştı annesi ama Güneş Çocuk'u da kırmak istemedi ve karşı daireye gittiler. Daireleri karşılıklı idi.
Kenan koşa koşa Alya'nın yanına gitti ve televizyonun karşısında uyuduğunu gördü. Hemen yanına gitti ve ona sarıldı. Alya'nın uykusu ağırdı,uyanmamıştı.
İkisi de sarılarak uyudu ve bir ara Alya,Kenan'ın saçına bir öpücük kondurdu...
***
O kağıdı bulmanın üstünden tamı tamına bir hafta geçmişti ama o numarayı arayamamıştım,cesaret edememiştim veya cesaretisizi oynamıştım bilemeden.
Kâğıdı kardeşim Kenan bulmasın diye saklamıştım. Kenan çok meraklıydı,tıpkı Güneş Çocuk gibi...
"Alya,n'oldu yaa,daldın gittin?" Gizem'di konuşan,kuzenimdi. O da Kenan ile arkadaştı küçükken. Bir iki kere konuşmuşlardı ama iyi anlaşıyorlardı,öyle hatırlıyordum. "Kenan olayı mı?" Başımı salladım. "Gizem,ona yazmakta yanlış mı yaptım?" Kahvesinden bir yudum aldı ve ellerimi tuttu. "İçinden ne geliyorsa onu yaptın ve bence yanlış bir karar değildi. Onun tavırları yanlıştı ve o bencillik yaptı. İkinizde bencillik sınavına girdiniz resmen,ya da sen öyle düşünüyorsun..."
Doğru söylüyordu aslında.
"Neyse yaa,canını sıkma! Bir buluşup kahve içelim dedik içine etme," dedi gülerek,bu tavırlarına bende güldüm.
Sınava çalışmaktan birbirimizle vakit geçiremiyorduk. O ara vermeden deli gibi çalışıyordu,bende ilk defa bir haftalığına ders çalışmayı bırakmıştım.
*
Kısa bir süre daha oturup bizim eve geçmiştik. İkimizde bir köşede oturup telefona bakıyorduk,mükemmel aktivite!
"Alya,şu çektiğim fotoğrafını paylaşsana kızım." Çok güzel bir fotoğrafımı çekmişti ve bende her zamanki gibi paylaşması unutmuştum.
@alyagunesss|post
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Yıllar// Kenan Yıldız
Fanfiction"Ben dört yaşındaydım,seni bekledim! Beş yaşında seni bekledim! Altı,yedi,sekiz... Uğruna ağladım. Yıllarım kayboldu benim! Yoklar,o günler bir daha gelmeyecek! Keşke gelseler de değiştirsem... " Bu sözler belki onun ağırına gitmişti ama on sekiz yı...