0.5

1.3K 64 25
                                    

PART I

(17 Kasım 2004)

"Tenaaan,ben bunu istemiyoyum! Çen kajandın kii," Kaybetmeyi sevmezdi Alya.

Kenan ona SOS oynamayı öğretmişti ve anca kendisi kazanıyordu.

"Ee," dedi Kenan. "Kazanmakta var,kaybetmekte." Alya,çiçek oldu. "Olçun,ben kajanıyım! Ben oynamıycam,çen tek oyna!" Güneş Çocuk,güldü. Bu hallerini çok seviyordu Yıldız Kız'ın.

"Tamam,küsme. Çizgi film izleyelim mi?" Alya, hemen kafasını salladı.

Televizyonun karşısındaki koltuğa oturdular ve televizyonu açtılar. "Ne açalım?" Aslında cevabı biliyordu Kenan ama sormak istemişti. "Teletabi!" İkisininde favori çizgi filmi teletabilerdi.

Çizgi film bitene kadar o koltuktan kalkmadılar.

Bitince Alya,Kenan'a bir soru sordu.

"Çen ep mi kajancan?"

"Evet. Kazanamasam bile kazanmaya çalışacağım!"

***

Yazardan

Alya,Kenan'ın yaptığı hareketle şok olmuş bir şekilde ekrana bakıyordu.

Kenan ise maçta deli gibi gülümsüyordu.

Alya'nın aklından bir soru geçti.

Aşık yoksa lan!?

Tam olarak bu şekilde yalnız. Yılların değiştirmediği iki şey vardı. Kenan'ın sürprizleri ve hep kazanmaya çalışması. Alya seviyordu bu hallerini.

"Abla A yaptı! Çok şanslısın!!!" Dedi Kenan. Alya gülümsedi televizyona bakarak. O sırada televizyon Kenan'ı gösterdi. Alya inceledi onu.

Yakışıklıydı Kenan ama Alya güzel miydi? Yıldız Kız'ın aklında bu soru dolaşıyordu.

Alya,kopkoyu kahverengi gözlere sahipti,hatta gözleri parıl parıl parlıyordu. O yüzden ona Yıldız Kız diyorlardı. Saçları göğüs hizasında idi,simsiyahtı saçları. Dolgun ve pembe dudakları vardı,burnu küçük ve kalkıktı.

Mükemmeldi kısaca. Lâkin bu insanların gözünden bakıldığında söylenen bir tabirdi. Çünkü Alya,güzelliğe fazlasıyla takıktı ve bu kadar güzel olmak için çabalamıştı.  Hepimizde olan o ergenlik sivilceleri için uğraşmıştı. Evet,uğraştığı bu kadardı. Gerisi zaten genetik.

Kenan'ı izlemeye dalmıştı Alya. Gözü sadece ondaydı,maçı izliyor denemezdi.

"Hass..." diye bir ses duydu. Kenan'dı bu,yani kardeşi... Gol kaçmıştı belli ki.

"Ablacığım,ben odama gideceğim biraz," Kenan başını salladı.

Odasına gitti Alya,yattı yatağına. Düşünmeye başladı. Ya onunla hiç arkadaş olmasaydık? dedi içinden.

Nasıl olurdu her şey?
Sıradan bir hayran mı olurdu?

***

Alya Güneş

"Şampiyonuz abla! Kenan Yıldız,hat-trick yaptı!" Neye uğradığımı şaşırmıştım. Uyuyan bir insana bu yapılır mıydı?

'Tamam!" Diye bağırdım.

Kaybolan Yıllar// Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin