-Kitabın karakterlerinin fotoğrafı ileride, 10. bölümdedir. Keyifli okumalar ❤
Büyükler hep derdi "Bir hayalin olsun, hayatta bir amaç uğruna yaşa" diye. Benimde bir hayalim, bir yaşama amacım vardı. O karanlık günün, hayatımı mahveden günün intikamını alacaktım. ------------------------------------------------------------------------------------------
Gözlerimi açtığımda karanlık bir yerdeydim etraftan garip sesler geliyordu. Ne olduğunu anlayamıyordum. Yakınlardan tanıdık bir ses geldi.
"Seni burada görmek ne hoş. "
Karanlıktan kim olduğunu göremiyordum ama çok samimi olduğum biri olduğunu hissediyordum.
"Sen kimsin?"
"Bilmem herkes olabilirim."
"Nasıl yani, ne oluyor burada?"
"Ne olduğunu boş ver ve beni iyi dinle; O gün geldi bu yolda sakın kimseye güvenme."
Kızın söylediklerinden hiçbir şey anlamamıştım. Üzerime doğru geldi karanlıktan belli olmayan yüzünün kanlı olduğunu gördüm. Boğazımı tuttu.
"Yeni hayatına hazır mısın?"
Boğazımı sıkmaya başladı ne kadar engel olmaya çalışsam da bir şey yapamıyordum. Bir anlık hareketle yere düşmeye başladım sonsuz bir boşluğa düşüyor gibiydim.
Gözlerimi açmıştım her yerim ter içindeydi anlaşılan sadece bir rüya görmüştüm. Kapı açıldı gelen annemdi.
"Günaydın güzel kızım, hadi kalk sabah oldu."
"Günaydın anne"
Kendime gelmeye çalışıp yataktan kalktım bugün o gündü 18 yaşına girmiştim ama doğum günü kutlamak istemiyordum.
"Hadi kızım çabuk hazırlan bugün önemli bir gün, daha misafirler gelecek."
"Bugünün ne önemi var ki? Sıradan bir gün işte."
"Senin için öyle ama bugün benim doğurduğum çocuk 18 yaşına girdi."
"Peki anne."
Saçımı bağlayıp mutfağa gittim masada çeşit çeşit pastalar ve tatlılar vardı. Pastaların fazlalığından anlaşılan bugün misafirlerimiz vardı ama ben hiçbirini istemiyordum. Canım sıkılmaya başlamıştı sandalyeye oturdum ve kurabiyelerden birini aldım annem;
"Yeme kız onu, akşam için yaptım onları."
"Ha akşam ha gündüz ne fark eder?"
"Yeme yeme sonra misafirlere kalmaz falan arkamdan dedikodumu çıkartırlar."
"Benim doğum günüm değil mi, ben niye yemiyorum?"
"Akşam yersin."
"İyi tamam. Anne ben arkadaşımla buluşacaktım bu arada, çıkmam lazım."
"Hangi arkadaşınla buluşacaksın?"
"Kaç tane arkadaşım var?"
"İyi tamam çık ama fazla durma en fazla bir saat."
"Tamam gelirim."
Odama gittim ve üstümü giyindim ama içimde çok kötü bir his vardı .Anneme görüşürüz diyerek dışarıya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli İzler
Action18 yaşına yeni girmiş olan Nehir Aydın artık hayallerini gerçekleştirecek ve babasının ölümünü araştıracaktır. Babası kendisi on beş yaşındayken bilinmeyen bir şekilde öldürülmüştür. Araştırmaya başladığı sırada ülkedeki cinayet vakaları yük...