Garip sesler geliyordu, tanıdık bir yerdeyim ama bulanık gördüğüm için nerede olduğumu bilmiyordum.
"Gözünü açtı, bakın bakış açtı " diye bağırıyordu bir ses. Bu ses arkadaşım Asena'ya aitti. Etrafı tam olarak görmeye başladığımda hastanede olduğumu anladım Asena'ya baktım ve titrek bir sesle;
"Ne oluyor, benim burada ne işim var?" diye sordum. Asena saçımı okşadı.
"Kanka, ormanın içinde bayılmışsın. Alperen'in arkadaşı Emre seni bulmuş ambulansı aramış. İki gündür komadasın."
Aklıma yaşananlar geldi. Ben bayılmamıştım,zorla bayıltılmıştım.
"Ama ben bayılmadım ki, birileri bana bir şey yaptı."
"Bilmiyorum, Emre seni baygın bulduğunu söyledi."
"Bayılmadım ben."
Kapı açıldı, Alperen ve Emre odaya girdiler. Alperen Asena'nın yanına oturdu ve bana baktı.
"Geçmiş olsun Nehir" dedi. Gülümsedim, Emre'ye baktım.
" Emre, sen beni baygın olarak bulduğunu söylemişsin. Ama ben bayılmadım ki." Alperen "Bu kızın kafası da iyice gitmiş" dedi ve güldü. Asena ona ters ters bakınca ciddileşti. Tekrardan Emre'ye baktım, bir şey demedi.
"Emre, cevap ver!" Yüzüme bakıp susmaya devam etti. Kapı çaldı,Mustafa içeriye girdi.
"Geçmiş olsun Nehir."
"Teşekkürler."
Emre ayağa kalktı, "Şimdi hepiniz odadan çıkın Nehir'le özel bir şey konuşacağız, acil" Asena ve Alperen itiraz etmeden odadan çıktılar. Mustafa;
"Ne konuşacaksın?" diye sordu. Emre "Sana ne" diyerek tersledi. Mustafa'ya yalvarırcasına baktım, odadan çıktı. Emre yanımdaki koltuğa oturdu.
"Nehir, bir sorun mu var?"
"Var, beni o gün birileri bayılttı, sende oradaydın, çığlığını duydum. Ama sen gelmiş, onu baygın buldum diyorsun."
"Öyle çünkü" diyerek cevap verdi, sakinliği sinirimi bozmuştu.
"Emre, bana düzgün cevap ver."
"Ne diyeyim?"
"Doğruları söyle."
"Hazır hastanedeyken git bir test falan yaptır. Belli ki şizofrensin."dedi ve sırıttı.
"Çok komiksin" dedim ve ters ters baktım.
"Öyleyim. Neyse bu arada annenden haber geldi. Oda hastalanmış. Ama onunki küçük bir hastalık, muhtemelen üşütmüştür. Şuan evde."
"Tamam"
Anlımı öptü ve ayağa kalktı,
"Benim gitmem gerekiyor. Geçmiş olsun küçük hanım"
Ne diyeceğimi bilmediğim için sadece gülümsedim.
Bir saat geçmişti. Doktorlar bir şey olabileceğini söyleyerek hastaneden çıkartmamışladı. Geçen gün seri katili bulmak için konuştuğumuz kadın doktor Seda hanım yanıma geldi.
"İyi günler, bir kaç soru soracaktım."
"Seda abla bende bir şey sorabilir miyim?"
"İyi, siz başlayın."
"Geçen gün yanına gelmiştik konuşmuştuk falan, sonra siz emekli olan doktorun adresini vermiştiniz ya, o doktor babamın adını duyduğu an bizi kovmuştu. Bunun sebebini siz biliyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli İzler
Action18 yaşına yeni girmiş olan Nehir Aydın artık hayallerini gerçekleştirecek ve babasının ölümünü araştıracaktır. Babası kendisi on beş yaşındayken bilinmeyen bir şekilde öldürülmüştür. Araştırmaya başladığı sırada ülkedeki cinayet vakaları yük...