Sabah şiddetli bir şekilde yağmur yağmaya başlamıştı kalktım ve yatağımı topladım. Annem kahvaltı hazırlıyordu, yanına gittim.
"Günaydın anne."
"Günaydın kızım, hadi otur masaya."
Geçip oturdum. Bugün babamın ölümünü araştırmaya başlayacaktım ve arkadaşım Asena'nın sevgilisi Alperen'in suçu ile ilgili bilgi vermek için karakola gidecektim. Kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıktım bugün itibariyle babamın cinayetini araştırmaya başlayacaktım ama şuan elimde hiçbir bilgi yoktu ve bu yolda neler yaşayacağımı düşününce korkuyordum başıma kötü şeyler gelebilirdi ama vazgeçmeyecektim.
Karakola gelmiştim ama nereye gideceğimi bilmiyordum yanıma bir kadın geldi,
"İyi günler, kime bakmıştınız?"
"Merhabalar, ben bir şey danışacaktım ve bir suç bildirecektim kime başvurabilirim?"
"Beni takip edin lütfen."
Kadını takip ettim, bir odanın önüne geldik, kadın kapıyı çaldı.
"Buyurun geçin."
Odaya girdim yaşlı bir adam bana bakıyordu ve;
"Buyurun oturun, evet anlatın bakalım neden geldiniz?"
"Merhaba ben Nehir Aydın, babamı beş yaşındayken kaybettim öldüğü gün bunun bir cinayet vakası olduğunu ama kim tarafından öldürüldüğünü bilmediklerini söylediler bende on sekizime girince kendim araştıracağıma dair kendime söz verdim, dün on sekizime girdim ve bu cinayeti araştırmak istiyorum ama tek başıma yapabileceğimi düşünmüyorum."
"Anlıyorum da bir cinayet vakası olduğuna emin misiniz? "
"Cinayet olduğunu söylediler eğer ki başka bir şeyse de öğrenmiş oluruz içim rahatlar. "
"Peki normalde polislerin işine karışılmasına kolay kolay izin vermem ama babanız olduğu için ve bunun için yıllarca beklediğiniz için kabul ediyorum size yardım edeceğiz. Babanızın adı soyadı ne?"
"Mehmet Aydın"
"Tamamdır, ben size şöyle kartımı vereyim"
Kartı aldım tam cebime koyarken Asena aradı;
"Bir arkadaşım arıyor da benim gitmem lazım"
"Peki, doğum günün kutlu olsun bu arada."
"Teşekkürler."
Odadan çıktım ve telefonu açtım;
"Alo, Nehir neredesin?"
"Şey, karakoldayım hani babamın cinayetini araştıracaktım ya o yüzden geldim."
"Tamam, şimdi sana konum atacağım çabuk gelmen lazım"
"Bir şey mi oldu?"
Telefonu kapattı. Bende karakoldan çıktım ve bisikletime binip Asena'nın attığı konuma doğru yola çıktım.
Issız bir sokağa gelmiştim etrafta kimse yoktu. Uzaklardan bir ses geldi bu Asena'nın sesiydi
"Nehir, buraya gel, Nehir."
Sesin geldiği yere gittim harap olmuş bir evin ev vardı. Kapı açıldı ve bir erkek çıktı;
"Hoş geldin, bizde seni bekliyorduk."
"Sen de kimsin?"
"Geç içeriye anlatacağız."
İçeri girdim Asena ve Alperen oturuyorlardı Alperen ayağı kalktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli İzler
Action18 yaşına yeni girmiş olan Nehir Aydın artık hayallerini gerçekleştirecek ve babasının ölümünü araştıracaktır. Babası kendisi on beş yaşındayken bilinmeyen bir şekilde öldürülmüştür. Araştırmaya başladığı sırada ülkedeki cinayet vakaları yük...