"Hayatın değişecek" dedi bir ses. Bu ses rüyalarımda ki kız Alara'ya aitti.
"Neler oluyor, neredeyim ben?" diye sordum endişenle.
"Güvendesin ama kısa süreliğine."
"Nasıl yani?"
"Hayatın değişecek Nehir, mahvolacaksın."
"Neden ki?"
"İnatçılığın yüzünden, inat ediyorsun. Kimsenin uyarılarını dikkate almıyorsun. Bu seni mahvedecek."
"Ne yapmak gerekiyor peki?"
"Bırak şu saçma sapan işleri, seri katilin kim olduğundan sana ne?"
"Ne demek sana ne, bu benim umrumda. Söylesene neden bunları söylüyorsun?"
Cevap vermedi. Yüzüme bakmaya devam ediyordu. "Bir şey söyle."
"Mahvolacaksın."
"Neden ki?"
"Gözünü kapat" Kapattım, karnıma bir tekme attı. Gözümü açtığımda başka bir yerdeydim. Anladığım kadarıyla rüyadan uyanmıştım. Her yerim çok ağrıyordu. Karanlık bir odadaydım. En son kaçırıldığımı hatırladım. Çok korkuyordum ama güçlü durmam lazımdı. Kapının açılma sesini duydum. Adım sesleri yakınlaşıyordu. Birisi yanıma oturdu. Tam görünmüyordu ama büyük bir adam olduğunu anladım.
"Kimsiniz ve neredeyim ben?" cevap vermedi "Cevap verin lütfen."
"Biz seni boş yere kaçırmadık. Senden bir şey isteyeceğiz."
"Ne gibi?"
Kapı tekrardan açıldı. Ardından ışıklarda açıldı. Odaya baktım. Duvarlar soyulmaya başlamıştı. Kapıda kan izleri vardı. Giren adama baktım.
"Beni neden kaçırdınız?"
Adam yanımıza geldi "Ayağa kalkın."
Yanımdaki adam kolumdan tuttu ve çekerek kaldırdı. Diğer adam omzumu tuttu.
"Bana bak küçük kız biz ne istersek yapacaksın tamam mı?"
"Kimsiniz siz?"
"Kim olduğumuzdan sana ne?"
"Ne demek sana ne? Siz beni kaçırdınız."
"Seni boş yere kaçırmadık ve merak etme sana kötü bir şey yapmayacağız. Yani isteğimizi yerine getirirseniz bir şey yapmayız."
"Ne istiyorsunuz?" Adam benden bir kaç adım uzaklaştı ve cebinden bir çakı çıkarttı.
"Çok bir şey istemiyoruz tek isteğimiz o seri katili arama."
"Ne, neden ki? Yoksa siz seri katil misiniz?"
"Hayır, ancak onu çok yakından tanıyoruz."
"Size neden inanayım ki?" Adam çakıyı masanın üzerine koydu.
"Kendine gel aptal kız. Hadi diyelim ki biz suçluyuz sen bizi nasıl ihbar edeceksin? Elinde polislere sunacağın bir delil yok."
"Bulurum bir çaresini, katili buldum sonuçta" diğer adama baktım "Ya da katilleri." Adam alaycı bir şekilde gülümsedi.
"Biz katil değiliz, eğer ki gidip katil diye bizi verirsen başkalarını yanıltmış olursun."
"O zaman benden neden katili aramayı bırakmamı söylüyorsunuz?"
"Katili tanıyoruz ve ona bir şey olmasını istemiyoruz."
"Yalnız sizin yaptığınız da bir suç. Suçlunun arkasından durma ve polise ihbar etmekte bir suçtur, hapis cezası vardır." Yanımda duran adam kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli İzler
Action18 yaşına yeni girmiş olan Nehir Aydın artık hayallerini gerçekleştirecek ve babasının ölümünü araştıracaktır. Babası kendisi on beş yaşındayken bilinmeyen bir şekilde öldürülmüştür. Araştırmaya başladığı sırada ülkedeki cinayet vakaları yük...