Akşam yürüyüşe çıkmıştım. Eve geldiğimde apartmanın önünde taşıma aracı vardı anlaşılan alt kattaki boş daireye birisi taşınıyordu. Aracın önünde küçük bir kız duruyordu yanına gittim.
"Merhaba."
"Merhaba."
"Bu apartmana mı taşınıyorsunuz?"
"Evet, abimle birlikte taşınıyoruz."
"Hoş geldiniz."
Diyerek apartmana girdim ve bir anda karşıma bir erkek çıktı bu gündüz tanıştığım Alperen'in arkadaşı Emre'ydi.
"Merhaba."
"Merhaba, sen Nehir değil misin?"
"Evet de sen buraya mı taşınıyorsun?"
"Evet."
"Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk."
"Bir şey soracağım buranın yakınlarında bir market falan var mı? Ben bulamadım da. "
"Var ya görmedin mi?"
"Görmedim, yarın sen götürebilir misin?"
"Sadece yerini tarif etsem de olabilirdi ama tamam götürürüm."
"Teşekkürler."
"Önemli değil, neyse hadi iyi akşamlar."
"İyi akşamlar."
Eve çıktım ve girdim annem koltuğa oturmuş haberleri izliyordu.
"Hoş geldin kızım."
"Hoş buldum."
"Alt kata birileri taşınmış."
"Gördüm."
"Şimdi bunların işleri falan vardır yemek yapamazlar dolapta mantı vardı ısıtıp götürsene aç durmasınlar."
"Birazdan götürürüm."
"Sen babanın ölümünü araştırmaya başladın mı?"
"Sadece karakola gidip bilgi falan verdim nasıl başlayacağımı bilmiyorum."
"Sana azıcık yardım edeyim, babanın cesedi saat 21.34 de Karanfil Sokak'ta bulundu oraya gidip araştırma yapabilirsin."
"Çok teşekkürler."
"Hadi şimdi mantıyı ısıt ta alt komşuya götür."
"Tamam."
Mutfağa gittim, mantıyı ısıttım. Alt kata indim ve kapıyı çaldım kapıyı Emre açtı.
"Selam size mantı getirmiştim de bildiğime göre iki kişi kalıyorsunuz ona göre getirdim"
" Sağ ol"
"Ne demek"
"Gelsene içeriye bende çay yaptıydım."
İçeriye girdim ev daha tam hazır olmamıştı. Kardeşi yanımıza geldi.
"Bu kardeşim Erem, buda üst komşumuz Nehir."
"Merhaba Nehir abla. "
"Merhaba"
"Sen matematik dersinden anlıyor musun ödev için yardım lazımda, abim anlamıyor."
"Anlarım, kaçıncı sınıfsın? "
"Yedinci sınıfa gidiyorum."
Emre ayağı kalktı;
"Neyse o ödevin hala süresi var daha evi toplamadık Nehir sen de gidebilirsin artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli İzler
Action18 yaşına yeni girmiş olan Nehir Aydın artık hayallerini gerçekleştirecek ve babasının ölümünü araştıracaktır. Babası kendisi on beş yaşındayken bilinmeyen bir şekilde öldürülmüştür. Araştırmaya başladığı sırada ülkedeki cinayet vakaları yük...