Merhabalar nasılsınız?
Yeni bölümümüz geldi.
Keyifli okumalar;))
------------------------------------------------------------------------------------------------
Adımlarımı Ayçılın odasına doğru yönlendirdim.
Kapıyı çalmadan içeri girdim. Ayçıl rujunu tazeliyordu. Beni görünce hemen yanıma geldi.
"Elçim ne oluyor, betin benzin atmış" .
"YALAN SÖYLEDİN" diye adeta kükredim.
"E-Elçim ne oluyor" biliyordu işte safa yatıyordu. Bir adım attı ki elimi kaldırıp durdurdum onu.
"Bana bilmiyormuş taklidi yapmayı kes."
"Anlamadım ki ben seni" masum gibi görünüyordu, taklit yapıyordu. Gözlerim yaşarmaya başlamıştı. Ayçılın da aynı şekilde.
"GÖRDÜM LANET OLSUN Kİ, GÖRDÜM. İKİSİNİ ÖPÜŞÜRKEN GÖRDÜM" susmuştu ve gözlerini ellerine kenetlemişti.
"Söyleseydin keşke söyleseydin" dedim inilti gibi çıkan sesimle. "Evlenmezdim, en azından çocuğumuz olmazdı. Baba sevgisini bilmeyecek, babası ona kılıç kullanmayı öğretmeyecek, baba kelimesi geçince duygulanacak, hep nefret edecek belki bana lanet okuyacak." derin bir nefes aldım. Aldığım nefes ciğerlerimi yakıyordu.
"Tükendim yoruldum. BEN,BEN İLK DEFA KARDEŞİM OLMUŞ DEDİM. İLK DEFA GÜVENEBİLECEĞİM BİRİ VARDI. ONUN DA HALİNİN GÖRDÜK. " Ayçıl gözlerini kaldırdı ve benim gibi gözlerinden yaşlar akmıştı.
"Elç-" lafını kesen kapını hiddetle açılmasıydı. Barkan içeri girdi.
"Ne oluyor, sesiniz ta dışardan duyuluyor." hareleri ikimizin yüzünü bulunca afalladı.
Ayçılın arkasına geçtim ve yüzümü Barkana çevirdim. Kulağına fısıldayarak.
"Bak, dudakları nasıl şişmiş artık nasıl tutkulularsa. Ne komik ama değil mi ne güzel aldatılmışım. Hadi gülelim. En kötüsü de ne biliyor musun herkes benim yaptığımı zannedecek." kafasını bana çevirdi ve acı bir gülümseme kondurdum yüzüme. Sonra ifadesiz halimi aldım ve omzuna çarparak geçtim yanından Barkanın da yanından geçecektim ki kolumdan tuttu. Ve odanın olduğu yere doğru yürütmeye başlamıştı.
"Bırak" sabrımın son sınırlarındaydım.
"Konuşucaz"
"Hayır! Bırak"
"KONUŞUCAZ DEDİM"
"BENDE BIRAK DEDİM" etrafa bakındı ve
"Bağırma bir şey oldu sanacaklar" olmadı mı. Odaya girdik ve kapıyı kapattı. Sanki hiç bir şey olmamış gibi yüzümdeki yaşları sildim ve yatağa oturdum.
"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN"
"Bağırma önce" bu sakinliği daha da delirtiyordu beni.
"BAĞIRMIYORUM" elleriyle yüzünü sıvazladı.
"Ne oldu neden kavga ediyordunuz?" yatağa oturdum ve topukluları çıkardım. "Hey sana diyorum"
"Seni ilgilendirmiyor."
"Tabi ki de ilgilendiriyor."
"Ya sen bizi umursamamaya devam etsene."
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBRE
Teen FictionBir evlilikte en önemli şey nedir? Aşk ,saygı, sadakat. Peki bir evlilikte bunlar yoksa , bu evlilik olur mu ya da buna evlilik denir mi. HAYIR ! koskoca bir hayır. İşte bu da benim "evliliğim". Meyin krallığının tek erkek varisi, zekası, yakışıklıl...