Merhabalarr.
Nasılsınız?
Yorumlarla kitap şekilleniyor bu yüzden bol bol yorum atmayı unutmayın.
İyi okumalar dilerim;))
--------------------------
Barkan benden daha stresliydi.
"Ne yapayım." dedi panikle.
"Bana bak önce!" dedim dikkatini toplamak amacıyla. "Kim doğum yapıyor belli değil!"
"T-Tamam söyle ne yapayım?"
"Hekim kadını çağıra bilirsin mesela." tekrardan sancımın gelmesiyle ağızımdan bir haykırış koptu.
Kapıya gitti ve muhafızlarla konuşurken bunun hekim kadının dediği yalancı bir sancı olduğunu sakin bir şekilde düşününce hatırladım. Çünkü suyum gelmemişti.
"BARKAN!" dememle konuşmasını aniden kesip bana baktı.
"Gel yanıma, hekim kadını çağırma."
"Neden?"
"Yalancı sancı çünkü."
"Anlamıyorum?"
"Gel yanıma!" dedim emir veren bir tonda. Şoktaydı beklemiyordu, kesinlikle bunun provasını yapmamız gerekiyordu. Yarın bir gün gerçek doğum olsaydı ben de bu kadar sakin olamazdım.
Kapıyı kapattı ve yanıma geldi.
"Geç arkama."
"Ne, nasıl?"
"Geç arkama otur."
"Normalde bir şey derdim de neyse."
"Barkan uzatma hadi."
"Bu ara çok emir veriyorsun bilgin olsun karıcım." uzatmamak için sustum. Galiba biraz haklıydı.
Arkama geçti sırtımı göğsüne yasladım. Ellerini bel çıkıntıma yerleştirdim ve parmaklarıyla masaj yapmaya başladım.
Ne yapacağını anladı ve ben de elimi bıraktım.
Sancı ağrıya döndü ve beni hem terletmeye hem de bunaltmaya başladı.
Bir elimle saçlarımı toplayıp topuz yaptım tokam olmadığı için bozuldu.
Boynumdan terler akmaya başlamıştı. Başımı Barkanın omzu ile boynu arasına yasladım ve nefes almaya çalıştım.
"İyi misin?"
Başımı olumsuzca salladım.
Şakağıma tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı.
Yaptığı hareket bütün ağrımı yok etmişti. Hedefi bu muydu bilmiyordum ama ben bu adamı çok seviyordum be.
Mayışmıştım. Ağrım kesilmişti.
Bu öpücük büyülüydü. Her öpücüğü gibi.
Ağrımın geçtiğini anlamış olacak ki bir elini kaldırıp boynuma yapışan saçları topladı.
Tekrardan kaldığı yerden masaja devam etmeye etti.
Boynumu iyice geriye yasladım. Boynum daha da açığa çıktı.
Barkan da bunu fırsat bilerek bir öpücük bıraktı. Tepkimi ölçtü.
Devam etti..
Bir öpücük daha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜBRE
Genç KurguBir evlilikte en önemli şey nedir? Aşk ,saygı, sadakat. Peki bir evlilikte bunlar yoksa , bu evlilik olur mu ya da buna evlilik denir mi. HAYIR ! koskoca bir hayır. İşte bu da benim "evliliğim". Meyin krallığının tek erkek varisi, zekası, yakışıklıl...