Önsöz

41 2 4
                                    

Selamlar.

Öncelikle başlıkta Minsung yazdığı için geldiyseniz doğru yerdesiniz.

Ama bu ficin tam olarak bir ana ship'i yok.

Yani fic Hyunlix, Minsung, Jeongbin ve Chanmin shiplerinin etrafında dönüyor. Bir ana karakter yok sayılır. Ama olayları genellikle Minho'nun ağzından dinleyeceğiz.

Yani tamamen minsung odaklı olmayacak, öyle ki hikayeyi okurken neredeyse tüm shiplerin hikayesine derinleme gireceğim ama sıkılmayacağınızı garanti ederim.

Bu fic, bana yazarken bir korku-gerilim-aşk filmi vibe'ı veriyor. Bu yüzden olacaklardan sorumlu değilim 🤗

Ayriyeten ficde skz dışındaki gruplardan shiplerime de yer verdim misal; Chaelisa, Jensoo, Yeonbin, Taekook, Yoonmin, Namjin, Jaywon vs.

Hiçbir shipin sonu angst değil (skz dışındaki shiplerin bile)

Bazı bölümler sadece tek bir shipe özel, shiplemeyenler okumayabilir. (Not düşerim bölümün üzerine)

Ficin ömrü maşallah bi 40 bölüm çıkar.

Baştan uyarıyorum, bu fic;  www.hepsiburada.com gibi bi fic.

Tabi bilirsiniz,

Smutsuz fic ketçapsız patatese benzer.

Yani her bir shipe bir smut düşüyor (en az)

Tabi bu biraz sıkıntı zirâ çooook fazla smut demek...

Fic için bir playlist hazırladım, bu playlist tam olarak ficin vibe'ını veriyor.

Elimden gelenin en iyisini yapacağım.

En çok uğraştığım ficim olabilir.

Şimdiden uyarıyorum,

Ficdeki smutlar bir kenara, oldukça kan ve vahşet içeriyor.

Rahatsız olacaklar için uyarı (⚠︎) bırakacağım. Smutlarda da olacak.

Şu önsöz bölümlerini hiç sevmiyorum, çünkü mesela 30 bölümde mi final verdi  31 bölüm gözüküyor Wattpad'de. Bu yüzden büyük ihtimalle özel bölüm olacak. (Benim takıntım var, yazdığım ficler mutlaka 5'in katları olan bir sayıda bitmeli)

Satır aralarına yorum bırakırsanız gerçekten çok sevinirim!!

Oy vermek size kalmış.

Emeğimin karşılığını alabilmek için ufak sınırlar koyacağım (üç yorum beş oy gibi ufacık)

Saygı çerçevesi dahilinde yapılmış her türlü eleştiriye açığım.

O zaman,

Başlama tarihiniz? 

Target/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin