4. Bölüm

17 0 0
                                    

"Bir gece, bir kurban ve de birhedef

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir gece, bir kurban ve de bir
hedef."

4. Bölüm; Elveda Seul

♫ I Feel Like I'm Drowing ♫

Yazarın Anlatımıyla;
İki gece önce

Saat sabaha karşı beş, polis memurlarından biri, üzerinde "Olay Yeri! Girilmez!!" yazan sarı naylon şeridi apartman girişine çekmekle meşgul.

Yaklaşık yarım saat önce, polis merkezinin telefonu, bilinmeyen bir numara tarafından arandığında, rakamlar tüm olayı açıklıyordu.

Numaranın yerinin saptanmasının ardından, polis ekipleri yarım saat içerisinde eski apartmanın kapısındaydı.

Olay yeri olarak iki daireyi seçmişlerdi. Şuanda ikinci dairedeki ekibin başkomiseri, Junghoon, elindeki defterle bir tekli koltuğun üzerinde oturuyordu.

Oldukça düzgün bir el yazısıyla yazılmış mektubu okuyordu.

‘Sevgili Seul Emniyeti'nin Sadık Polisleri!

Bu mektup, bizim aşkımızın bitiş mektubudur!

Ne yazık ki, sizinle olan ilişkimiz, son zamanlarda bir dağdan aşağı yuvarlanan bir kaya gibi sarsıntılıydı.

Televizyonlarda bize olan aşkınızı ilân ettiğiniz gibi, bu mektubumuzu da ekranlara yansıtmanız, sizden son ricamız. ♡

Sadece, Seul, oldukça küçük. Ve dahi bizim ruhlarımız, bu şehirin metre karelerine sığamaz. Değil Seul, Dünya üzerindeki tüm kara parçaları, bütün o kirli kalpler, bize yetemez.

Hem bilirsiniz, bir yemeği üç kereden fazla yerseniz, bayar.

Bu şehirin kirli insanlarının daha oyulacak kalpleri olduğu doğru,

Lakin biraz hava değişiminden kim ölmüş? Değil mi? :D

Elbette ki, biz inanıyoruz.

Bizim kaderlerimiz, ruh eşi olarak yazılmış.

Bu yüzden veda hediyesi olarak, size bu küçük armağanımızı vermek, bir onur.

Sizi hep seveceğiz, hep.

Geri döndüğümüzde, cinayet ve tutku dolu gecelerimize yeniden kavuşacağız! ;)

Target/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin