10. Bölüm

4 0 0
                                    

Uyarı!

Bu bölüm şiddet içerir!
_________________________________________

"Bize karşı sergilediğiniz misafirperver tavırlarınızın şerefine!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bize karşı sergilediğiniz
misafirperver tavırlarınızın
şerefine!"

10. Bölüm; EXIT

Afraid - The Neighbourhood

No Body, No Crime - Taylor Swift (ft. HAIM)

Yazarın Anlatımıyla;

Saklandığı dolabın içinde kontrol etmeye çalıştığı nefesleriyle sakin kalmaya çalışıyordu genç kadın. Oğlu içeride huzurla uyuyor olmalıydı, zirâ oğlunun kapısını her gece kilitlerdi. Sevgililerinden biriyle yaşadığı özel anları bölmemesi, ya da o anları görmemesi için kilitlerdi.

Ama bu kez gelen kişi ihanetin bir parçası değildi.

Evin uzun ve dar koridorunda yankılanan ayak sesleri, sonuna aitti.

Ne kadar yaşayabileceğini bilmiyordu, korkuyordu. Bedeni tir tir titriyor, siyah saçları omuzlarına dökülüyordu. Ellerini birbirine kenetlemişti.

Yan odadaki banyonun kapısının açılmasıyla harekete geçmesi gerektiğini anladı. Koşmalıydı, yoksa hayatından tamamen vazgeçecekti.

Sessizce dolabın kapağını açtı, içinden çıktı ve odadan da çıktı. Arkasına dönüp baktığında onu izleyen adamın sarı saçlarıyla çığlık atıp koşmaya başladı. Çıplak ayaklarıyla zaten açık olan apartman kapısından dışarı doğru koşturmaya başladı.

Ensesinde hissettiği sıcak nefes sürekli dibindeydi. Sanki, onu bilerek böyle takip ediyordu. Ölüm korkusunu kalbinin damarlarında hissetmesini istiyordu, ama asla ölmesini istemiyordu.

Titreyen bedeniyle kendini kapıdan dışarı attı ve koşturmaya başladı. Normal apartman merdivenleri ne yazık ki uzaktaydı, gidebileceği tek yer yangın merdivenleriydi.

Apartmanın köşesindeki boşluktan içeri girdi ve yangın merdivenlerinden yukarı çıkmaya başladı. Binanın bir terası vardı ve orada kendini koruyabileceği eşyalarla dolu bir köşe vardı. Bir umit, kendini kurtarabilirdi.

Yalnızca iki kat boyu süren merdivenleri aceleyle tırmandığında sonda üzerinde "EXIT" yazan kapıya gelmişti. Kapının kolunu çektiğinde kapıda kıpırdanma olmadı. Kapıyı can havliyle zorladığında da hiçbir şey değişmemişti. Arkasında hissettiği beden, sonun geldiğini kanıtlıyordu.

Target/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin