2.bölüm

3.9K 137 69
                                    

Arkadaşlar biliyorum bölüm geç geldi ama benim ödevlerim ve projelerim o kadar çok ki yetiştiremiyorum o yüzden geç attım.

Bide bölümler çok okunuyor ama oy sayısı çok az okuyup geçmeyin canım sizde aaaağğğğ alındım

Medya= french montana/unforgettable
💗
💗
💗
💗
💗

TOMRİS'TEN

Otele gelmemizin üstünden tam 1 saat geçmişti. Ben de Emir abimin odasında oturmuş kağıda bir şeyler karalıyordum. Mirzan ise abimlerle konuşuyordu. Konuştuğu kişi ise Kaya abiydi. Emir abimle nerdeyse beraber büyümüşlerdi.

Berfu ve Bulut, abimin asistanı Helin ile  1 saattir otel de takılıyordu. Bende sıkıntıdan bayılim kim düşünsün Tomris'i !!

Kapı açıldı ve içeri Emir abimin odasına iki kişi daha girdi. İkisi de 30 küsür bilmem kaç yaşında.

Onlar bana bakıyor ben onlara bakıyorum en sonunda dayanamayıp sordum

En aonunda dayanamayıp "Abi bizi tanıştırmicak mısın ?" diye konuşmamla  Emir abime yeni jeton düşmüş gibi aydınlanma yaşadı.

"Aaa doğru ben onu unuttum. Mert ve Mete. Lise arkadaşlarım. Çift yumurta ikizleri. Kardeşim yani kuzenim Tomris ve eşi Mirzan."

"Memnun oldum Tomris." Mete abinin benle konuşmasıyla ona. Hiperaktif birine benziyordu aslında. Mert abi ise  bana kafa sallamıştı. Sessiz sakin ve çok konuşmayan birine benziyordu. Onun bana kafa sallamasıyla ben de ona kafa salladım.

"Bende memnun oldum Mete abi." Dememle gemen geçip abimlerin yanına oturmuştu. Öert abi ise bana selem verdiği gibi yanlarına geçip oturmuştu.

"Tomris çocuklar nerde ?" Emir abimin sorusuyla oma baktım

"En son Helin'le çıkmışlardı abi. Gelirler birazdan." Dememle kafasını salladı.

Emir abim tekrar Mirzan'larla  konuşmaya döndükten sonra telefonum çaldı. Kimin olduğuna baktığımda ise numara bilinmeyen numaradandı. Bekletmeden açtım.

053****= Merhabalar Tomris Aslan ile mi görüşüyorum.

"Buyrun benim ne için aramıştınız ?"

053****= Tekrardan merhabalar ben Özel Aksoy Hastane'sinden arıyorum 30 yıl önce yani 15 Ocak 1994 yılında burda üç çocuk doğdu ve bu bebeklerden ikisi kız. Başhekimimiz arşivlere nakarken kız bebeklerinin karışmış olfuğunun fark etti. Sizi DNA testi için bekliyoruz.

Dedi ve benim birşey dememe izin vermeden yüzüme kapattı.

Bir dakika ben ne demek karıştırılmışım. Hem de doğduktan hemen  sonra. Ne yani ben beş yaşıma kadar boşuna mı yetimhane de acı çektım

Emir abi ve Mirzan yüzüme ne olduğunu sorgulamak istercesine yüzüme bakıyordu. Bwnim sabırsız kocam dayanamayıp ne olduğunu sordu.

Mirzan'ın "Tomris ne oldu ?" demesiyle başlarda yüzüne bomboş baktım

"Ben doğumda k-karışmışım." Dememle odada olan herkese inme indi.

"Ne demek karışmışsın güzelim. Düzgünce anlatır mısın olayı ?" Emir abimin konuşmasıyla ona döndüm. Yazık kocam hala şokta olduğundan konuşamıyordu.

"Tamam anlatayım. Şimdi telefonum çaldı ya hani. Arayan kişi Özel Aksoy Hastanesi'ndendi . Telefonda 30 yıl önce karıştığımı söyledi ve dna testine beklediğini söyledi. İyi de abi ben bu yaşımdan sonra aile istemiyorum ki. Benim zaten bir ailem var zaten." Diyerek olayı hızlıca anlattım

Binbaşı AslanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin