Medya- medya yok hehe
Selaaaam nasılsınız bakalım.
Yeni bölümle karşınızdayım
Yazım yanlışı varsa görmezden gelin
SEVİLİYORSUNUUUZZZ
.
.
.
.
.TOMRİS'TEN DEVAAMM
Ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor olan Can abi çıktı. Oda doktor olan Yekta abimin liseden arkadaşıydı.
Can- Bera'nın ameliyatı başarılı bir şekilde bitti ama hayati tehlikesi fazla olmasada hala var. Karın boşluğunda ki kurşun karciğere yakın olmaması şansımızı arttırdı ama çok fazla kan kaybetti. Göğüs kafesinde ki kurşun bizi çok zorladı. Asıl risk orda ki kurşun. Aynı zamanda kaburgalara çok yakın bir kurşundu. Ameliyat ordaki kurşun yüzünden uzun sürdü. Neyse ki Bera çok güçlü bir asker olduğu için ameliyatını başarıyla bitirdi.
(aşklar valla ben hepsini salladım. Hem bildiğim kadarını hem de diğer kitaplarda gördüklerimle yazdım. Bunlar gerçek değiiilll)"Can oğlum, ne desem az gerçekten çok teşekkür ederiz." Annemin ağöamalatı dinmiş ve ayakta rahat bir şekilde durup konuşabiliyordu. "Ne demek Duygu teyze. Görevim bu." Diyerek Can abi anneme açıklama yaptı.
"Ne zaman onu görücez peki." Ağlamaktan mahfolan Betül ablam zorda olsa sorusunu sormuştu.
Can- İki gün boyunca yoğun bakımda kalıcak. İlk gün sorun yaratsada yaratmasada onu ikinci gün uyutucaz. Ne zaman tam iyileşti o zaman görevlere başlar. Sakın erkenden başlamasına izin verme Ali amca. Geçmiş olsun
Diyip gitti bense sebinvimden hala Mirzan'a sarılıydım. Tabi o da bana.
Abimin timi çoktan buraya gelmişti. Herkes birbirinden mutlu ama artık karıştığımı söylemem lazımdı çünkü her iki aile genelde burda bir arada olmazdı
"Ey ahali." Diyerek bakışları kendime çektim. "Noldu kızım?" Diyen babamla sırıttım. Ben ne zaman böyle desem anlıyırlardı ki bir şey diyeceğim
"Eeee babacım benim size birşey söylemem gerek. Aslında yarın söylicektim ama her iki aşitette burda olunca şimdi söylim dedim." Ulan ne çok uzattım yağ. "İkiz bir sorun mu var?" Sarp'ın sorusuna kafamı salladım. Olmaz olurmu hiç.
"Aslında evet. Şimdi şöyleki ben 30yıl önce doğumda karışmışım." Pat diye söylememle herkese kal geldi.
"K-kızım ne diyorsun sen." Ben de bir bilsem annem ne dediğimi.
"Ablacım istersen karış benim hiç umrumda değil çünkü sen benim hep kız kardeşim olarak kalıcaksın." Ablamın dediğiyle tebessüm ettim.
Lale&Elvin&Arda&Aras- Sen bizim ablamızsın ve her zaman da böyle olucak. Üzgünüm ama seni başka kardeşlerle paylaşamam.
Kemal Sayer(dede)- Sen benim torunusum bunu o kafana yaz
Cüneyt Özçelik(dede)- Sakın kendini üzme sen benim tek kadın asker torunumsun. Seni bırakmam ben
Dayılar&Amcalar- Bizim yeğenimizsin ve öylede kalıcak
Kuzenlerin hepsi- Seni başka kuzenlerle paylaşamam unut onları. Sen bizim kuzenimizsin
Melek(anane)- Ayyy başka anneanne kabul etmiyorum
Ayşe(babane)- Ben de başka babaanne kabul edemem
Yeğenler- Hala/teyze sen hep bizim halamız/teyzemiz olarak kalıcaksın
Tarzı şeyler söylerlerken duygulanmadım değil. "Yaağğ duygulandım ama." Annem yüzünü avuçlarının içine alınca tek bakış noktam annem oldu. "Duygulanmana gerek yok kuzum sen bizimsin."
"Eee söyle bakalım gerçek ailen hangi aşiretten?" Babamın sorusuyla gözlerimi kaçırdım. "Iıııı şey ya Aksoy aşireti." Kısık sesle konuşmama rağmen beni duyduklarına emindim.
"Ne!!!!" Şaşırılcak ne var acaba?
"Ay yok ben onlara seni vermem." Anneme şok için de baktım. Lan bunların arasından ne geçtiii? "Anne ben hem reşitim hen de evliyim. Üstelik çocuklarım var beni kimse alamaz." Kafasını salladı.
"Çok Doğru." Bunların hepsi nasıl aynı anda konuşabiliyor acaba?
"Eh hadi evlere dağlın erkeklerden bazıları burada kalsın." Kemal dedemin sözüyle herkes yavaş yavaş ayrılmaya başladılar.
Annem yanıma gelerek elimden tuttu ve beni de yanına oturttu. "Anlat bakalım şu karışma olayını." Dediğimde derin bir nefes aldım. O sıra da herkesin bakışları bana dönmüştü. Tekrardan derin bir nefes aldım ve anlaymaya başladım.
(şimdi canlar bio aile olaylarını biliyorsunuz o yüzden yazmaya üşendim sorun olmaz dimiii ???)
Arada bir saydırsalarda susuyorlardı. Hatta bir ara Sarp ve Onur eniştem gidip dövüceklerdi ama neyse ki durdurduk.
Annemse bu muameleleri gördüğüm zaman orda ki kadınlarım saçlarını kızlarla beraber yolmaya gidicekti. Niye mi? Çünkü sustukları için.
Aynı şey erkekler için de geçerliydi. Onlarada Sarp, Onur eniştem, Arda ve Aras gidicekti ki durdurmuştuk. Hatta Arda ve Aras sırf omuameleyi yapanlara dalmak için gidicekti ama benim için durmuşlardı.
Burda ismi geçmeyen biri vardı. O da Yekta abim.
Yekta abim yoktu. Büyük ihtimal oda görevdeydi. Zaten ikiz hissiyatları diye diye birşey var nasıl olsa. Hissetmiştir o acıyı ve biran önce gelmek için çabalıyordur kesin.
Artık herkes evlere dağıldığı zaman da Mirzan'la beraber arabaya gitmeye başladık.
Arabaya geldiğimiz de yorgun ve durgun olduğum için hemen uyudum.
Bugün çok yoruldum ama yağ.
...
EVEEET ÇOK İSTEDİĞİNİZ YENİ BÖLÜM SONUNDA GELDİ.
TATİLİNİZ NASIL GEÇTİ BAKALIM
YARIN OKULLAR AÇILIYOR MAALESEFKİ. NEDEN AÇILIYOR YAĞ
BÖLÜM NASILDI
BİR SO RAKİ BÖLÜM BİR KAÇ GÜN SONRA GELİCEK
YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIM
SEVİLİYORSUNUZ
BAAYYYSSS
🤍
🤍
🤍
🤍
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Binbaşı Aslan
RomanceBu hikayem; evli ve çocuklu Tomris'in 30 yıl sonra telefonda karıştığını öğrenmesi. Peki onun küçüklükten beri Sayer ailesi ile büyümesi. Peki Tomris'in bio ailesi Mardin de aşiretse ve 4 abi 1ikiz ve 5 kardeşi varsa. Peki Tomris askerse. Sizce Tom...